2020-05-19, 19:15
Medlem
Lonlines avatar
Oj oj vad Cringe det blev med hyllningslåten i slutet 😅
Citera
2020-05-19, 21:01
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Fick meta-överdos idag när de snackade om mytomaner och hur de måste bräcka varandra om någon berättar en historia - och My Gudmundsdotter kommer på sitt klassiska mytomanmaner med just två sådana bräcka-andra-historier; som handlade om två mytomaner med bräcka-andra historier.

Haha var helt bisarrt.
Citera
2020-05-19, 21:47
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Fick meta-överdos idag när de snackade om mytomaner och hur de måste bräcka varandra om någon berättar en historia - och My Gudmundsdotter kommer på sitt klassiska mytomanmaner med just två sådana bräcka-andra-historier; som handlade om två mytomaner med bräcka-andra historier.

Haha var helt bisarrt.

Haha! Jag tänkte på samma sak :P Mytomanen slog till igen

Martin peakade ju My för det för nån vecka sedan, tror jag. Han pratade om något så skulle My inflika, o då stoppade Martin henne med att säga något liknande "ja du har klart bästa bla bla". Kommer inte ihåg va de pratade om. Men han måste ju vara medveten om hennes sätt vid detta laget.
Citera
2020-05-19, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline

Pinsammaste som gjorts i AMK?
Citera
2020-05-19, 22:10
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Sebbe Hjärtehag har alltså skrivit en hyllningssång till Martins ära... Och han försökte delvis lägga skulden på några anonyma patreons. Så det finns alltså ett gäng patreons som vill vara anonyma, som har organiserat sig utan Martins vetskap, och som tycker så synd om Martin att de kontaktade Sebbe Järpen för att framföra en sång? Låter ju så dumt... Och minst sagt cringe sång.
Citera
2020-05-19, 22:15
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning

Haha var helt bisarrt.
Så skumt! Roligt att hon förklarar att man inte ska myta om något som är för enkelt att kolla upp, och drar sina mytar historier om mytomaner som ingen kan kolla upp. En duktig mytoman den där My.
Citera
2020-05-20, 11:44
Medlem
Är det någon som tror på en "anonym gruppering"?.....
Citera
2020-05-20, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja

Nej.

Synd att Sebbe tar över så mycket med sina höga långa falska skratt och eviga rövslickande av Martin. Stjärnor som Brenning lämnas helt utanför samtalet för att Sebbe hugger/ordvitsar på allt. Fick Brenning något sagt igår utom vid pluggrundorna?
Citera
2020-05-20, 12:44
Medlem
Vad gör man om man börjar bli upphetsad mer och mer på agazzi
Citera
2020-05-20, 13:17
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Inte det minsta. Bara Sebbe som vill fjäska men innerst inne fattar han hur töntigt det är om han står för att det kommer från honom själv. Luktar lite bög?
Citera
2020-05-20, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Vad gör man om man börjar bli upphetsad mer och mer på agazzi
Man googlar för att se hur hon ser ut, och spanar på en youtube-video och får total kognitiv dissonans över att hon överhuvud taget inte ser ut som man (jag) sett för sig (mig) i huvudet, och därav tappar intresset för hjärnan blivit skev.

Hade fått för mig att hon hade invandrarbakgrund med arabiskt/halvarabiskt utseende. Tror jag mixade ihop henne med Dilan fran Dilan och Moa i början Fanny var med, och så har den bilden bara stannat i huvudet.
Fan va störigt radio är. Kan inte radiofolk bara se ut som jag inbillar mig att de ska se ut.
Citera
2020-05-20, 13:57
Medlem
Någon som har skvaller på varför "Teo"?, Martins kompis som förut var advokat. Det vill säga måste ha blivit utesluten ur advokatsamfundet....

Krävs en del för att bli det, undra vad han har att dölja.

För övrigt kul att folk kallar andra för incel men går full psykopat och kåtar ut på en white trash-småbarnsmamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in