Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-19, 14:33
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Läs en gång till! Jag skrev att dom passade på när det var en kändis där.

Jag skrev aldrig att dom väntat in just Paolo.
Eller så var det just det de gjorde
Citera
2020-05-19, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitanakonda
Kan det dessutom ha kommit en uppmaning från högre ort för att ta bort det mediala fokuset på situationen med alla döda i covid-19 på äldreboendena ?
Har polisen haft span på dessa lgh länge?
Visste de att PR var en fast kund och väntade in honom?
De har ju haft span där jättelänge. Varför de slog till nu är en fråga
Citera
2020-05-19, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Eller så var det just det de gjorde

Nej, då skulle det nog kommit fram att det funnits såna anteckningar hos polisens spanare.
Citera
2020-05-19, 14:43
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
17 000 kr i månaden var hyran där den 17 åriga kunden hade 200 kunder på 3 veckor och där de som dömdes för människohandel tjänade 170 000 kr på henne
Ok så om en lokalhyra på de fashionabla adresserna kostar 800 000 kr för ett hål i väggen (vilket de gör,) så kan du kanske gissa hur många kunder och dito torskar de behöver för att täcka upp, och hur mycket ägaren tjänar, och i slutändan hur mycket horan tjänar.

Citat:
Ursprungligen postat av popll
Det kom ju dit en B-kändis! Inget konstigt alls.
Citera
2020-05-19, 14:47
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Dom slår väl till då de finns tillräckliga bevis.
Citera
2020-05-19, 14:52
Medlem
Goliat1982s avatar
Är hans Facebook nedstängd eller har han bara blockat mej??😂😂😂
Senast redigerad av Goliat1982 2020-05-19 kl. 14:53. Anledning: Stavfel
Citera
2020-05-19, 14:53
Medlem
B.E.S.Ks avatar
Känns som om detta har gått överstyr. PR har ju knappast våldtagit någon. En olaglig gärning förvisso i Sverige men att rasera en människa så totalt för en struntsak.

Varför reagerar inte alla lika starkt med tidningsrubriker likt krigsrubriker och kändisuttalanden när det sker gruppvåldtäkter i vårt land? Eller passar det bara att sparka in öppna dörrar och satsa på säkra kort?
Citera
2020-05-19, 14:56
Medlem
handkrems avatar
Värt att tillägga innan ni läser mitt inlägg är att jag absolut inte är ett fan av Paolo och jag skippar gärna förbi om han är med i TV.

Paolo har köpt sex av en prostituerad som självmant tagit sig hit för att arbeta som prostituerad. Enligt hjälten Simon så har här inte förekommit någon människohandel utan det är en frivillig hora som har sålt sex till Paolo. Att påstå att Paolo har våldtagit kvinnan är helt fel, han har köpt en tjänst av en kvinna som har varit villig att sälja denna.

I Sverige har vi en smutsig och skamlig syn på horor och jag kan inte undgå att se att det är till största del kvinnor som skriker betald våldtäkt. Kvinnor har en tillgång som kan generera enorma pengar, majoriteten av alla kvinnor är inte villiga att sälja sin höga värderade tillgång men det kommer alltid finnas en liten skara risktagande individer som kommer göra det.

Vi har en mest troligen polsk prostituerad som sålt sig till en italiensk entreprenör, enligt både den polska och den italienska kulturen är detta inte något konstigt utan det är vårt svenska sätt att se på prostitution.

Att påstå att Paolo inte är ett offer i det här är helt fel. Simon har under operation torsk plockat in 28 män som köpt sex i Stockholmsområdet och det är en av dessa män som får ta enormt mycket mer kritik än resterande. Varför ska endast Paolo få denna behandling? Jag tycker att mediadrevet mot Paolo är enormt överdrivet och jag skulle inte bli förvånad om det här leder till att han begår självmord. En del män och kvinnor kan ha ett hårt yttre men det gör inte att de känner mindre känslor än dig som inte har ett hårt yttre.

Så kan någon förklara för mig varför Sveriges kvinnor skriker våldtäkt och är så ENORMT hatiska mot en av Sveriges mest ensammaste och hatade människor? Kan det finnas en viss avundsjuka i det här? Alla Svenska kvinnor är inte villiga att sälja sin kropp för att tjäna 200 000kr i månadslön men när någon mer risktagande person är villig att göra detta så vill de ha stopp på det.

Kvinnorna vill bestämma över sina egna kroppar men de vill samtidigt tillsammans bestämma över alla kvinnors kroppar.
Citera
2020-05-19, 14:57
Medlem
Ganska klart att Tv4 försökte rädda upp PR innan annan media fick nys på det.

Minst like vidrigt som vad PR gjorde
Citera
2020-05-19, 14:57
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goliat1982
Är hans Facebook nedstängd eller har han bara blockat mej??😂😂😂

Den är stängd här med..
Citera
2020-05-19, 14:59
Medlem
gubbroras avatar
Och så blev han av med ytterligare ett samarbete https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/dOVXGj/paolo-roberto-petas-som-traningsprofil
Citera
2020-05-19, 14:59
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Nu blev det nog lite fel. Det finns ingen stockholmare som kollar på sånt lantis-dravel.

Det är därför vi skrattar åt er

Mmmm, för det är ju vi som åker och kollar på deras s.k shower, äter på deras pissehak etc. Erkänn ni är influerade av dessa totala nollor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in