Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Men du missar ju poängen: Om Lennie är ”hetero” som han påstår, varför är han så intim med en ung och osäker kille som är kär i honom och ger denna unga kille massa falska förhoppningar? Jag tycker inte det är schysst. Lennies relation med exet verkar superskumt. Han ville aldrig berätta anledningen till det tog slut utan sa alltid ”Vi kan ta det på utsidan”.
Förresten är jag den enda som kan minnas ett samtal på utegården Lennies första dagar där han sa till Patzy han var bi? Mergim var också där då. Jävligt konstigt att ljuga om sin läggning, kan förstå ifall man blir hedersmördat om man är bög men kan inte förstå det i Lennies fall.
Om Lennie är bi, hetero eller gay behöver han ju inte berätta eg. Han sa ju att han kan ligga med alla där inne så nått har han ju sagt känner då jag 😉🤷🏻♀️ men säger han nått annat så är det ju bara att acceptera det. Vill han ändra sen så är det ju upp till han.
Ja uppenbarligen vill han säga anledningen utanför och slippa blanda in Anna eller någon annat onödigt. Klokt av han!
Bara för att man är med i ett tvprogram så behöver man ju inte berätta hela sitt liv och allt man känner och tycker. Sami och de andra berättade ju inte allt heller såklart.
Så känns som ni kan släppa detta nu. Låt dom få bry sig om varandra på deras sätt. Verkar vara ömsesidigt hos de båda, bara det att de inte uttrycker sig exakt lika. Jag tycker det är helt lovely iaf!