2020-05-19, 22:14
Medlem
Sami dominerar hos Tappad Som Barn.
2020-05-19, 22:15
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
😁
Fan xprutt, du har tillslut förstått!
Wow, nu blir jag fan imponerad! 😉

Jag har till slut förstått hur många på Flashback tänker. Ajjemän!
2020-05-19, 22:17
Medlem
Konfucius2s avatar
Citat:
Är det hon Bagge?
Hon är ju den vedervärdigaste som någonsin släpats in i en radiostudio, lyckas ju på helt egen hand göra Mix Megapol (är det väl?) olyssningsbar när hon sitter och skriker där.
Skulle inte se ett tv-program med henne även om nån torterade mig med en lödkolv.

Ja, hon är det. och i tv programmet har hennes Enfaldigt korkade son stort utrymme

Tydligen är det han som ska locka tittare

Kanal 5 har oändligt antal program i kategorin lågvattenmärke.

Det som fascinerar mig hur de kan ha hundratusentals tittare, dessa skitprogram.

eller är det bluffsiffror de presenterar emellanåt?
2020-05-19, 22:19
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chihiwac
Sami är med i Tappad som barn Podcast ikväll.

https://www.twitch.tv/tappadsombarnpodcast
Tack för tipset!! Väldigt kul att se, särskilt i denna BB-abstinensen.
2020-05-19, 22:21
Medlem
Vinnaren tog ett stopp i Västerås för livepodd hos Tappad Som Barn i Västerås innan det bär hem till Köping.

https://www.twitch.tv/tappadsombarnpodcast
2020-05-19, 22:43
Medlem
Citat:
Javisst, sån bedrövlig dynga får man ju pungcancer av.
Men typ Ullared är faktiskt rätt lustigt, dom lyckas ju få tag på dom helt muppigaste och mest korkade "vanligt folk" som finns i hela Sverige, men är just det som blir hysteriskt roligt!
Alltså Ola-Conny! Han är så borta att man inte tror det är sant.🤪
Han är ju för fan inte så dum i verkligheten fattar du väl? De klipper och klistrar så det ska se efterblivet ut (eller roligt för de som tycker så). Ursäkta om jag förstörde din verklighet men är så det går till tyvärr.
2020-05-19, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Han är ju för fan inte så dum i verkligheten fattar du väl? De klipper och klistrar så det ska se efterblivet ut (eller roligt för de som tycker så). Ursäkta om jag förstörde din verklighet men är så det går till tyvärr.
Hehe, nja i hans fall så vette fan?
Det verkar då onekligen som folk mest parar sig med kor i området runt den där affären, åtminstone dom som är med i det där jävla programmet.
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-19 kl. 23:40.
2020-05-19, 23:49
Bannlyst
Martin lade upp en bild på Jasmine innan finalen och skrev att snart ska han få krama sin tjej.

Är han helt från vettet? Hon verkar bry sig betydligt mindre om honom, än han om henne.

Hur länge lär denna relation hålla? Blev det nåt knull i måndags kväll i friheten?
2020-05-19, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Martin lade upp en bild på Jasmine innan finalen och skrev att snart ska han få krama sin tjej.

Är han helt från vettet? Hon verkar bry sig betydligt mindre om honom, än han om henne.

Hur länge lär denna relation hålla? Blev det nåt knull i måndags kväll i friheten?
Tror knappast den relationen lär hålla länge. Några knull och sen är det slut mellan dem. Hoppas dock Martin får ta henne i 2:an åtminstone en gång innan de gör slut
2020-05-20, 00:02
Bannlyst
Citat:
Tror knappast den relationen lär hålla länge. Några knull och sen är det slut mellan dem. Hoppas dock Martin får ta henne i 2:an åtminstone en gång innan de gör slut

Ville hon verkligen ha tunga i brunögat?
Det enda jag hörde henne säga var att hon fantiserade om att ha Martins tunga roterande där nere, var det i rövhålet?
2020-05-20, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Ville hon verkligen ha tunga i brunögat?
Det enda jag hörde henne säga var att hon fantiserade om att ha Martins tunga roterande där nere, var det i rövhålet?
Ähh, inget fel med att slicka röv. Det är bara trevligt, Så länge det är rätt tjej dvs
2020-05-20, 00:16
Avslutad
Citat:
Om du lyssnade på Sami i "podden tappad som barn" så beskrev han Jasmines ljud från röven när hon fes, helt slappt - inget start eller slut, som en slapp röv som släppte ut avgaser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in