Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Och vi motståndare till prostitution och sexköp kritiserar i vår tur både Amnesty och "Human Rights", vad fan har dom med svensk lagstiftning att göra?
Men visst, berätta nu för tråden om dina sexköp på illegala lägenhetsbordeller, du vill ju påskina att du vet så mycket om "branschen"?
Berätta också hur just du kan utskilja vilka kvinnor som är offer för trafficking och människohandel jämfört med de som jobbar 100% frivilligt med ett leende på läpparna 24/7?

Vi?
Jag föreslår att du talar för din själv din jävla gräsrotskommunist.
Jag föreslår också att du slutar bete dig som en allmän åklagare, för du har ingen som helst juridiktion här.
Har du hört talas om RFSL? De är emot lagen och alla de här som stöder RFSL när det är Pride och som nu kritiserar sexköp kan omöjligt tycka att dessa båda och varandras motsatser är rätt samtidigt.
Det allra vanligaste sättet att se om någon mår dåligt eller är utsatt för brott är precis motsatsen till hur ni ideologiska aktivister beter er. EN fullständigt upp och nervänd fantasi för hur man ska urskilja offer för trafficking och människohandel, som faktiskt råkar vara samma sak, din korkade sopprot.
Jag förstår att du undrar, men du tänkte inte så långt att det kan bero på att din hjärna försöker säga dig nånting? Något du minns från fjärran, dvs verkligheten.
Man frågar offret.
Nu ska du fråga dig hur du kom så jävla långt från ämnet att du inte tänkte på det.
Alla du hör predika om detta har samtliga glömt bort det sk offret. I stället pratar ni om allt möjligt och vem som behöver pengarna ovanför hennes huvud fullständigt, precis som att hon inte ens existerade.
Ni har kapat frågan FRÅN henne, som i så fall är den enda person som är det egentliga offret för något, och gjort er själva till offer utan att fråga henne.
Och nu ska ni ha betalt.
Icahandlare hjälper till att "inte sälja glassen" från Paolo och Swisha Talita pengarna i stället, men har du läst på vilka Talita är?
Nej, jag tänkte väl att du inte gjort det. Duktig idiot.