Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-20, 00:41
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av columbus13
Det ska väl framkomma bevis för att PR hade skäl att tro att så var fallet också! Han kan ju ändå ha varit helt ovetande, även om hon nu skulle råka vara traffickingoffer.

Jag tror att han var helt ovetande om den prostituerades situation, men spelade med i en fars för att det var vad som förväntades av honom. Hur som helst var det jävligt idiotiskt av honom att ge en intervju.

Han har nog inte fattat förrän förra veckan att media har svart bälte och mer dan än man någonsin kan tillförskansa sig inom kampsport när det kommer till att tillfoga skada.
Citera
2020-05-20, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
så är det nog tyvärr, man får fortsätta ifrågasätta idiotin men kanske är det lönlöst. Socialdemokraterna ligger på 30, jag fattar inte hur de kan öka i ett läge där vi ligger i topp av döda i corona. Det är uppenbarligen mycket man inte kan förstå.
Rrpiper har rätt.
Folk fördömer inte nåt för att det är fel utan det är fel för man ogillar det/den dvs i Paolo Roberto i detta fall.
Blev lite filosofiskt men ändå..
Citera
2020-05-20, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Det blir ingen rättegång. Han har valt att erkänna och betala böter och har fått ett straffföreläggande.

Förmodligen inte men det kan bli en om åklagaren bestämmer sig för åtal för oaktsam våldtäkt. Att han reda fått böter spelar ingen roll. Nu utreder dom anmälan om oaktsam våldtäkt, men det kommer inte leda någon vart tror jag. Lite sans måste finnas i det hela. Däremot är regeringen ute och vill att sexköpare skall få fängelse. Idioterna talar även om sexköp utomlands igen där deras förslag röstades ner tidigare. Man inbillar sig alltså att Sverige kan lagföra svenska sexköpare i andra länder. Ja, men lycka till på den. Jag orkar inte med det här landet ibland det är rena kockonästet.
Senast redigerad av Browser 2020-05-20 kl. 00:45.
Citera
2020-05-20, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
En jävligt stark kandidat faktiskt!
Det är ju ett fantastiskt sällskap kände inte till det😊 kul att se gamla ”vinnare”
Citera
2020-05-20, 00:48
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Förmodligen inte men det kan bli en om åklagaren bestämmer sig för åtal för oaktsam våldtäkt. Att han reda fått böter spelar ingen roll.
Grejen är väl den att strafföreläggandet aldrig hann verkställas. Hade denna process varit avslutad så tror jag inte att han hade kunnat bli dömd igen.
Senast redigerad av lakritc 2020-05-20 kl. 00:52.
Citera
2020-05-20, 00:48
Medlem
Citat:
Förmodligen inte men det kan bli en om åklagaren bestämmer sig för åtal för oaktsam våldtäkt. Att han reda fått böter spelar ingen roll. Nu utreder dom anmälan om oaktsam våldtäkt, men det kommer inte leda någon vart tror jag. Lite sans måste finnas i det hela. Däremot är regeringen ute och vill att sexköpare skall få fängelse. Idioterna talar även om sexköp utomlands igen där deras förslag röstades ner tidigare. Man inbillar sig alltså att Sverige kan lagföra svenska sexköpare i andra länder. Ja, men lycka till på den. Jag orkar inte med det här landet ibland det är rena kockonästet.
Ja, Får ta och sansa sig..inte populärt att blanda sig i andra länders polisverksamhet.
Undantaget är barn - såklart
Citera
2020-05-20, 00:49
Medlem
Citat:
Ja det har verkligen blivit ett dårhus.
Citera
2020-05-20, 00:57
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Jag mena att tokvänsterns all invandrarförebilder, som man fört fram, visar sig inte riktigt dela värdegrunden. Soran, Paolo, Reza Maddog, Miljöpartiets muslimer etc .....

You get it?

Så blir det när man lever i ett ideologiskt lala-land istället för i verkligheten.
Tycker att det är lite väl hårt att peta ner PR i pk-blatte träsket. Han har ändå på senare år tagit fajten mot vänsterfeminister & pk pack. Gnäller du på Kent Ekeroth också ba för att han tydligen ska ha judisk bakgrund?
Citera
2020-05-20, 00:59
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Jag hatar svensk press. Dom är som iglar och drar sig inte för att redan sparka på den som ligger och blöder.
Men å andra sidan..

lite karma här.

Paolo, en man som misshandlat människor och förmodligen förnedrat en och annan människa också. Nu får åtminstone dom lite upprättelse.

Personligen tror jag ingen bryr sig egentligen. Han knullade en hora med siliconpattar som på EGET bevåg knullade för pengar. Big deal?
Horan säger att hon mår dåligt. Ja kanske det.. Men inte för att hon knullade med torskar. Hon sörjer nog att hennes arvode på 3000 kr / timme är borta.
I hennes hemland får hon ge avsugningar för 20 spänn.

Varför i helvete är man så jävla dum när man har så många företag och en buisiness i sitt namn att man riskerar att gå till en hora på östermalm? Han är så jävla dum så han får skylla sig själv. Det tar en timme att flyga till danmark... Halva priset och helt lagligt. idiot.

Men problem för PR är väl ej priset el det juridiska straffet (han lär slippa OV väl), snarare handlar det om samhällets oskriva straff sas. Sen är det väl ändå rätt osmidigt att åka till Danmark om man bor i Sthlm varje gång man vill tömma o glömma sitt sprut, slut?
Citera
2020-05-20, 01:05
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trolldatan
har han syskon månntro .. ?

Ja han hade ju kamsportsprogram på TV 4 sport föut i hop med sin bror. Han var även svensk kommentator på UFC galor också via tv4 sport när kan det ha varit typ när Brock Lesnar gick över från fejkslagsmål till riktig kampsport. Men många tyckte att han var usel komentator som ba gissade o dyl. Sen togs svensk kommentator bort tror jag (vet ej då jag tröttnat på UFC redan efter att alla regler infördes).
Citera
2020-05-20, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Tycker att det är lite väl hårt att peta ner PR i pk-blatte träsket. Han har ändå på senare år tagit fajten mot vänsterfeminister & pk pack. Gnäller du på Kent Ekeroth också ba för att han tydligen ska ha judisk bakgrund?
Vad har jag fel i? Att Paolo varit ett medelklassvänsterblattealibi? Eller att han också visar sig inte fungera i medelklassvänsterns mångkulturfeministiska utopia?
Citera
2020-05-20, 01:06
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Intressant teori, skulle också vilja veta ifall detta skulle fungera.

Nä tror jag gjort en tråd om detta förut o fick då förklarat att man måste iaf ha nån slags produktions bolag i ryggen innan man sätter på kamera (& donna).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in