Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-20, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Vad har jag fel i? Att Paolo varit ett medelklassvänsterblattealibi? Eller att han också visar sig inte fungera i medelklassvänsterns mångkulturfeministiska utopia?

Ett alibi för vad? Snarare har han på senare år varit ogillad av vänstern men haft fans bland högern.
Citera
2020-05-20, 01:09
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Vad har jag fel i? Att Paolo varit ett medelklassvänsterblattealibi? Eller att han också visar sig inte fungera i medelklassvänsterns mångkulturfeministiska utopia?

Du har rätt i att han ej passar i deras agenda då han ej pallar att bli kopplad av moralfjollor osv. Men jag menar att han ej när nån blatte i stil med Özzen tex.
Citera
2020-05-20, 01:10
Medlem
Fan va tror ni Paolo gör i just detta nu? Vaken med ångest eller sover i tid för att upp o löpa och "vända livet åt rätt riktning" igen?

Vad har Paolo gjort ikväll må tro? Rannsakat sig inför barnen, exet? Har han vänner han kan snacka med? Blir det mer självdestruktivt beteende nu? Jag är nyfiken. Jag vill ha mer uppdateringar!

Paolo fan alltså, var du tvungen att knulla en hora? FAN du verkade ju ha ett bra jävla liv. Pengar flöda in. Fin flickvän. Bra rutiner.

Jag tror inte att detta var Paolos första trip till knullhuset om jag får säga. Vem vet hur länge han hållit på såhär?

Vad tror ni gott folk, hur har Paolos senaste dagar sett ut?
Citera
2020-05-20, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Du har rätt i att han ej passar i deras agenda då han ej pallar att bli kopplad av moralfjollor osv. Men jag menar att han ej när nån blatte i stil med Özzen tex.
Hans karriär bygger på att han är blatte. Tror du vänstern vurmat för Robert Svensson som sparkar ner folk på stan. Betänk att han var AFA-Stiegs hjälte så till den grad att han blev inskriven i Millenium-trilogin.
Citera
2020-05-20, 01:11
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreggeryPeccary
Du vet, man kan dela åsikter med någon och låta det stå för sig själv utan att försöka hylla hela dennes väsen till varje pris bara för att man delar "kamp" så att säga.

Men det är väl inget högt pris att betala. Dessutom är hans pizzor faktiskt godare än tex Coops & dyl. El är du rädd att folk ser dig köpa hans krubb?
Citera
2020-05-20, 01:12
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tankgirl93
Jag vet vem tjejen är. Blond, opererad, tatuerad. Fixat ansikte, bröst och rumpa så verkar inte direkt gå nöd på henne. Som tur är. Tror inte ett dugg på att hon är offer för trafficking, snarare turnerande lyxeskort. 1500 är det billigaste, snabbis på 30 min.

Har du länk till henne?
Citera
2020-05-20, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Ett alibi för vad? Snarare har han på senare år varit ogillad av vänstern men haft fans bland högern.
Hela hans karriär är skapad på att vara vänsterns kelgris. Är du dum i huvudet?
Citera
2020-05-20, 01:16
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Då tror du nog fel. Svartskallar har hittills ALDRIG kommit undan en sexanklagelse, så det ska nog mycket till om Paolo Roberto ska bli frikänd här.

Jag hoppas att jag tror fel, dock vet jag att han aldrig kommer dömas på de premisserna du hävdar.
Citera
2020-05-20, 01:17
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Rrpiper har rätt.
Folk fördömer inte nåt för att det är fel utan det är fel för man ogillar det/den dvs i Paolo Roberto i detta fall.
Blev lite filosofiskt men ändå..

Nja, Vad han sa är att det är kört. Sant/Falskt existerar inte utan vi har ett tredje alternativ som kallas relativism/postmodernism (hey, thats yr truth man). Sanning existerar inte, så till vida den inte validerar egna livserfarenheter.

Sedan om det finns data på att detta är fel, how gives a flying fuck säger de då , det viktigaste är att vara accepterad av en flock.

De som tänker själva, de som begrundar saker och ting, som kommer till andra slutsatser är pedofiler, våldtäktsmän, mördare, sexualsadister, rasister, fascister, pedofiler igen, alarmister, extremister

så fungerar det i Sverige . Vi lever i en jävla 1984-värld. Och andra länder har börjat inse detta. Detta kan dock utgöra ett problem eftersom en utomstående part passerar omdöme.
Citera
2020-05-20, 01:18
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Hans karriär bygger på att han är blatte. Tror du vänstern vurmat för Robert Svensson som sparkar ner folk på stan. Betänk att han var AFA-Stiegs hjälte så till den grad att han blev inskriven i Millenium-trilogin.

Nja Blatte light isf. Gränsfall om italienare räknas som blattar väl egentligen ? Du kan ha i åtanke att han var en produkt av 80-talet innan Blate kortet var hett o dyl. Hans kritvita kickerspolare Liam Norberg var ju också i ropet under 90-talet & lyftes fram som en badboy skådis (precis som PR hittade han senare gud). Iaf LN rånade banker o stal faktiskt miljarder (dock i låsta värdepapper). Så kriminell var ju aldrig PR väl men min poäng är att det handlade mer om att det var arbetarsnubbar från orten än om att det var babbar sas.
Senast redigerad av mr-mystic 2020-05-20 kl. 01:22.
Citera
2020-05-20, 01:22
Medlem
mr-mystics avatar
Reagerade på att han sagt i framgångspodden att ”jag är altid noga med att ha minst en i mitt företag som kommer från fängelset”. Liksom det borde väl ej va en merit liksom?
Citera
2020-05-20, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Nja Blatte light isf. Gränfall om italienare räknas som blattar väl egentligen ? Du kan ha i åtanke att han var en produkt av 80-talet innan Blate kortet var hett o dyl. Hans kritvita kickerspolare Liam Norberg var ju också i ropet under 90-talet & lyftes fram som en badboy skådis (precis som PR hittade han senare gud). Iaf LN rånade banker o stal faktiskt miljarder (dock i låsta värdepapper). Så kriminell var ju aldrig PR väl men min poäng är att det handlade mer om att det var arbetarsnubbar från orten än om att det var babbar sas.
Sluta. Vi som var med då vet. Blattekortet var hett redan då. Liam har aldrig blivit huvudrollsinnehavare i en våldsglorifierande ungdomsfilm, framsläppt i tv4 som italiensk kock utan utbildning och restaurang, aldrig fått starta NFG, samarbetat med Fryshuset(ja Anders Carlberg var kommunist).

Paolo hade antagligen varit lika kriminell som LM om inte vänster-Hildebrand plockat upp honom. Redan på 80-talet var det en sport för svenska tjejer att plocka hem en blatte ocj knulla honom inför pappa som fadersuppror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in