Citat:
Ursprungligen postat av
Cubism78
Hade en liten teori bara ..Tänk om H*nnes inte äns varit i Sidsjön med sin mamma?!
Om han försvann efter samtalet med sin pappa när han va i Kovland?Då måste ju den där R*cka*rd *l*va F*it*e vara intressant.som någon nämde i tråden hade koppling till S*r*
Hade inte han 2 adresser men jag kunde bara hitta 1 i Bredsjön.F*itt* har ju många fingrar med i spelen lite var stans och har tillgång till både grävmaskiner och annat..
Hörde Idag också något intressant ..att nån snubbe som heter O . N kan vara intressant..men som sagt hörsägen sedan att H*nnes tydligen skulle ha vart kidnappad av några som gett honom överdos väckt upp honom gett honom mer så har han dött..
vet inte om det är något men tänkte att någon annan i tråden kan ha någon hum om vilken denne O . N är och i vilket gäng eller falang han ingår.Hörde även att det var O .N som H*nnes var skyldig pengar.
Du menar att man skulle planterat hans saker där uppe då och gjort en story av att man varit där? Känns långsökt tycker jag. Hör flera spekulera i om grejerna kan vara ditlagda i efterhand och har tänkt tanken själv, men känns också långsökt om de låg i sån terräng.
O.N är det nå initialer det? Oscar, Olle?
Jag tänker på rykten, de börjar ju nånstans, måste ju gå att komma till källan av rykten som känns trovärdiga. Alltså till den som började sprida det