2020-06-07, 17:52
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karnor02
Vart kommer informationen att någon hämtade upp honom i Sidsjön?

Från mediet antagligen
Och bilmärke och modell.
Citera
2020-06-07, 19:09
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garnier
Hur vet du det?

Missing People har gått ut och informerat och bett om hjälp från sådana som kan hjälpa.

Ledsen för sent svar
Citera
2020-06-07, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baranyfiken72
Känner du H*nnes eller någon i hans omgivning? Eller läser du tråden o bara slänger ur dig en gissning?
Självklart känner jag någon/några i denna familj
Citera
2020-06-07, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Jag ser inte heller något. Han kanske bara delar med vänner.
Jag ser iallafall 🤷‍♀️
Citera
2020-06-07, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risina
Självklart känner jag någon/några i denna familj
Jag tror att han gömmer sig, att försvinnandet var planerat för att komma bort från mamman, eventuellt komma bort från skulder e.d också
Citera
2020-06-07, 20:30
Medlem
Citat:
Jag tror att han gömmer sig, att försvinnandet var planerat för att komma bort från mamman, eventuellt komma bort från skulder e.d också
Kanske pappa eller mormor gömmer honom...?
Citera
2020-06-07, 20:38
Medlem
Något som jag började tänka på igår. Var att en tjej som heter Id* Nejm*n =A försvann samma dag som H*nnes. Hon ringde sin mamma och bad om skjuts hem, modern åkte för att hämta henne men hon dök aldrig upp och svarade inte när någon försökte kontakta henne. Det kom senare fram att hon frivilligt håller sig undan från sin familj hos en vän. Men till saken. Hon ”försvann” samma dag som H*nnes och har fortfarande inte kommit hem eller svarar vänner/familj när de försöker kontakta henne. Kanske bara en vild gissning av sammanträffandet men hon kanske har nån inblandning i detta eller vet något.
Citera
2020-06-07, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evalena99
Något som jag började tänka på igår. Var att en tjej som heter Id* Nejm*n =A försvann samma dag som H*nnes. Hon ringde sin mamma och bad om skjuts hem, modern åkte för att hämta henne men hon dök aldrig upp och svarade inte när någon försökte kontakta henne. Det kom senare fram att hon frivilligt håller sig undan från sin familj hos en vän. Men till saken. Hon ”försvann” samma dag som H*nnes och har fortfarande inte kommit hem eller svarar vänner/familj när de försöker kontakta henne. Kanske bara en vild gissning av sammanträffandet men hon kanske har nån inblandning i detta eller vet något.

Där har du fel, hon försvann typ en vecka innan H*nnes försvann, Men jag var också inne på det spåret till en början men nej
Citera
2020-06-07, 21:06
Medlem
bradgardsindianens avatar
Många verkar grunda en misstanke mot modern för att hon längre inte deltar i sök. Jag vet inte hur tungt det är egentligen. Hon är väl klart misslyckad som människa och mor på alla sätt som går men jag undrar om det är vettigt att nära anhöriga är med vid sök när tiden gott och risken är att hitta dem i väldigt dåligt skick (föruttnelseprocess framskridit, djur och insekter ätit på kroppen etc). Anhöriga brukar väl inte heller ens få se kroppen för identifiering om den döde är väldigt illa tilltygad av grovt våld, olycka eller legat tillräckligt länge (bortsett från att det kanske inte går att göra en säker identifiering med att bara se kroppen så finns väl även en tanke om vad sista minnesbilden av den döde den anhörige bör få ha?). De kanske blivit avrådda från att delta i sök som nära familjemedlem?
Citera
2020-06-07, 21:08
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Kanske pappa eller mormor gömmer honom...?

Knappast troligt. Om fadern rätat upp sitt liv så har jag svårt att tro att han skulle låtsas att H är borta med polis och allt som söker.
Citera
2020-06-07, 21:22
Avslutad
Citat:
Jag är ganska övertygad om att H×Annes mor är inblandad. Och H+Annes lever!!!

Citat:

Utveckla gärna, vad är det som gör dig “ganska övertygad”? Du citerar och svarar på dina egna inlägg, som för övrigt låter som spekulationer utan grund.
Citera
2020-06-07, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elize97
Där har du fel, hon försvann typ en vecka innan H*nnes försvann, Men jag var också inne på det spåret till en början men nej

Hennes familj skrev till mig dagen efter Hannes försvann och frågade om jag visste vart hon var och att hon försvann dagen innan alltså samma dag som honom 🥴
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in