2020-05-19, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Nu finns det en 22 åring och en 30 åring. En är vit rumänsk och en är negress. Är det rätt uppfattning? Om det är samma hora så är det en multikonstnär, som dessutom med 100% FB säkerhet tagit den i tvåan?

Å idag dog 45 till i Corona.

Ja herregud....

Det blir så när nötter som inte vet ett jota tjötar sin skit, hon kallar sig Debora är 22år och gömmer sig på annan ort efter Paolos påsättning i röva tydligen.
Citera
2020-05-19, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
han har haft många kompisar också. Varför tror du att han synts så mycket på TV4
Jo absolut. Jag ogillar Paolo starkt, en riktig fjant, många fler med mig, men detta är sjukt.
Citera
2020-05-19, 16:17
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Det blir så när nötter som inte vet ett jota tjötar sin skit, hon kallar sig Debora är 22år och gömmer sig på annan ort efter Paolos påsättning i röva tydligen.

Varit en del i Göteborg.

Citera
2020-05-19, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Jo absolut. Jag ogillar Paolo starkt, en riktig fjant, många fler med mig, men detta är sjukt.

Jo men han borde fattat vad det skulle innebära att bli påkommen med att knulla olagliga rövhoror så det är självförvållat.
Citera
2020-05-19, 16:19
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack

Han borde insett riskerna eftersom han i alla avtal rimligen hade en klausul om klandervärt beteende som man nu utnyttjat
Citera
2020-05-19, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Varit en del i Göteborg.

Har hon det?
Citera
2020-05-19, 16:21
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Nä. De träffades på gym - precis som Paolo nu har träffat den här 25åringen också.
Aha ok men syftade mer på hennes yrke än på hur de träffades, han har alltså ej varit ihop med nån halvkänd sexolog?
Citera
2020-05-19, 16:21
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Magnus Hedman fick lite skäll men inte denna unisona hatstorm som mot Paolo. Förstanyhet i flera dagar, sparkad från allt möjligt, hat från media, från feminister, från Polisen, från regeringen, osv.

Skillnad på folk och folk.
Detta pga att Magnus inte är lika stendum och osympatisk som dum-Paolo.
Det är ofta detta som är skillnaden på folk och folk.
Magnus gjorde avbön och pudlade, där Paolo påpekade hur synd det är om Paolo.
Stackars, stackars Paolo.

Paolo har liksom ingen ursäkt för att vara den fittan vi alla visste att han alltid varit.
Citera
2020-05-19, 16:24
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Gissar att det räcker väl att någon polis hintar "kändis" så går väl journalistkåren bananas och begär ut alla möjliga offentliga handlingar tills dom vet vem det är.

Men nu outade ju Paolo sig själv ganska snabbt.

Haha lite ironikt att han försöker pudla för o framstå som mer sympatisk & sen blir det tvärs om än mer ego då det uppfattas som han sätter varumärket framför sina närstående o dyl. Borde man ej haja att polisen läckt, om media får nys om nån kändis, el ljuger polisen ba då å säger att nån på gatan sätt kändisen vid brotsplatsen o dyl?
Citera
2020-05-19, 16:24
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Har hon det?

Ja. Finns inlägg i denna sjukt långa tråd ang GBG som kan bekräftas. Hur jag kan bekräfta det lägger jag locket på.
Men det är en kombo av köpt trygghet och köpt trivsel.
Inget unikt. Nånstans ska man ju vara.

Citera
2020-05-19, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Hedman var knappast mer ödmjuk än Roberto. Hedman ljög och förnekade att han visste att kvinnan var prostituerad. Först efter att han dömdes som han erkände.

Jag talar om hans allmänna framtoning.
Paolo kan ju inte ens fråga någon hur mycket klockan är utan att det låter som ett hot.
Till skillnad från Paolo har Hedman alltid framstått som en hygglig och trevlig person, åtminstone i media, vilket självklart bidrog till att han vann folks sympatier.
Citera
2020-05-19, 16:28
Medlem
Softers avatar
Han betalade för en vara och fick det som var överenskommet. Litegrann samma som en knarkare som köper knark av en försäljare. Ska knarkaren ha dåligt samvete över att knarkförsäljaren eventuellt var tvingad att sälja knarket? Ska ICA-handlaren må dåligt över att handla på ICA för att kassören i kassan kanske är tvingad att ta jobbet för att betala sina flyktingsmugglare för resan till Sverige?

Saker är sällan svart eller vitt här i livet. Jag ser inte det suuuuuuuuuper-stora moraliska förfallet i den här historien som utmärker Paolo så satans mycket mer än vad vad "vanligt" folk har i sina gömda garderober.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in