Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-21, 00:40
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaffarByn163
Jag är genuint rädd för Paolos skull just nu. Är jag ensam om det?
Nej.

Men jag tror han har nära vänner som han kan stödja sig mot.
Citera
2020-05-21, 00:44
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Det är väl inte några feminister som har tvingat honom att böla i tv 4.
Mer eller mindre är det så, jo. Paolo pudlade inte i TV4 eftersom han ville göra det, han gjorde det eftersom det hade uppstått ett feministdrev mot honom i alla fall, när det här hade läckt.

Citat:
Och sexköpet är inte någon allvarlig grej, det hade varit över ganska snart. Men i samband med detta så började ju verkligheten om Roberto att sippra ut. Han äger inte några företag, han har inga miljoner, han har inte över 200 anställda, han har inga restauranger och han har ingen vingård, bara en lite grusplätt med en hög med stenar som har varit en laggård för svin eller något.

Det är mer det att nu granska sanningen. Hade han inte hållit på och ljugit så grovt hade fallet inte blivit så stort. Fast å andra sidan, var han inte en så stor lögnare hade han inte fått bli posterboy från början heller. Så det handlar om betydligt mer än ett ruttet sexköp.
Ja, Paolo Roberto gjorde det hela värre när han pudlade i TV4, och ja, han och hans företag fick ögonen på sig extra mycket och han började granskas osv, särskilt efter att företagen han samarbetade med slängde och köpte ut honom för 126 kr osv. Frågan är om han inte ägde mer i dessa företag, men att han hade skrivit på något avtal där han, om han åkte dit för något brott eller liknande, så kunde de köpa ut honom billigt.

I alla fall så är det här en sur soppa för Paolo Roberto och det är inte kul att vara Paolo Roberto just nu. Varför sparkar alla på någon som ligger?

Citat:
Ursprungligen postat av sno
Nu har du pratat så mycket att du har lyckats prata dig in i ett hörn..

Så enligt din teori eftersom prostitution inte är lagligt i Sverige, kan inte dessa stackars öststatshoror tacka nej till sina kunder utan är TVUNGNA att låta sig knullas av kunden oavsett om de vill det eller ej.

Hade prostitution varit lagligt då hade de kunnat säga nej..

Din bortförklaring börjar mer och mer likna Paolos försvarstal i tv. Och det var inte en lyckad föreställning.

Jag har förresten inte sagt ett ord om Paolos utseende. Jag pratade om fenomenet. Ett fenomen kan inte tolkas betyda hans utseende. Det borde du ha fattat.
Prostitution ÄR lagligt i Sverige. Däremot är sexköp inte lagligt, och prostitution är inte reglerat. Just eftersom feministerna har bestämt att sexköp ska vara olagligt och att feministerna vägrar reglera marknaden, så kan den här situationen som feministerna klagar på (och vill klaga på; det ingår i feministernas offermentalitet), att inom prostitution så finns det en massa utsatta och dittvingade kvinnor som tvingas sälja deras kroppar, uppstå. Det är alltså feministernas fel, 100%, till att det eventuellt förekommer förtryck mot kvinnor inom sexbranschen.

Nej det är inte "min teori". Det var du som började snacka om att hon kanske finner det motbjudande. Du skrev så här:

Citat:
Ursprungligen postat av sno
Du kan inte tänka dig att man inte behöver känna sig hotad en millimeter för att ändå anse att fenomenet är motbjudande?

Jag svarade så här:

Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Sedan är det ju också en sån grej, hade prostitution varit lagligt och reglerat så hade hororna enkelt kunnat säga nej till mannen som vill köpa sex av dem, om han inte passar dem i smaken. Horan ifråga som Paolo torskade på hade sannolikt schyssta arbetsvillkor, finns liksom en anledning till att prostituerade östeuropeiska horor söker sig till Sverige för att arbeta, och inte Nigeria. Det är nog trevligare för dem att hora här än i det forna kommunistblocket.
^^ Notera att jag skrev att hon sannolikt hade schyssta arbetsvillkor; med det menade jag att hon hade kunnat tacka nej till Paolo Roberto om hon tyckte att han var så motbjudande. Finns inget som tyder på att Paolo Roberto knullade henne mot hennes vilja och slängde 1500 kr på henne efteråt. Men min poäng var att motbjudande situationen enkelt kan undvikas inom sexbranschen, om man bara fullt ut legaliserar både prostitution och sexköp, och reglerar marknaden, och att det är feministernas fel till att vissa prostituerade än idag i Sverige, har taskiga arbetsvillkor. Du är bara korkad som inte fattar vad jag säger, eftersom du inte kan läsa mellan raderna.

Citat:
Så nu säger du att Paolo Roberto tvingade sig på kvinnan för hon kunde helt enkelt inte säga nej när han sa att han ville knulla henne. Och det hände på grund av att köpa sex är olagligt. Jaha, där ser man.
Nej det har jag inte alls sagt. Du är också korkad.

Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Huruvida det bör vara lagligt eller ej med prostitution och vad folk anser om det är egentligen en metadebatt. Faktum är att Sverige 2020 är ett PK-samhälle och kändisar får inte ge frugan en rak höger eller köpa horor "bara sådär" för att det "känns rätt". Då är man socialt och ekonomiskt rökt och det är det enda som räknas. En busschaffis kan köpa horor utan någon bryr sig, men inte en kändis. En kändis har något att förlora.
Så är det givetvis.

Citat:
Donald Trump och Bill Gates skulle kunna ge frun en rak höger och sätta på en hora för att de har så pass stora ekonomiska tillgångar att de är onåbara. Paolo befinner sig i en mycket känslig mellanregion. Han balanserar sitt kändisskap hela tiden och livnär sig på erbjudanden.
Ryktesvägen säger att Trump tydligen kan ta kvinnor på fittan och att de gillar att han gör så.

Citat:
Den ekonomiska och sociala aspekten eller effekten är det som gör tråden om Paolo intressant. Så det är en allvarlig grej. Det är det enda viktiga perspektivet.
Det är en allvarlig grej eftersom feminizterna har förstört Paolo Roberto's liv. Som sagt, det här med att han åkte fast för sexköp och pudlade om det i TV4, det är för oss normala människor mer av en rolig grej som man skrattar åt. Problemet för Paolo är inte så mycket som att han skämde ut sig själv när han kastade bensin på elden med "hon var säkert dittvingad" osv, utan snarare det att feminizterna har gjort det här till en så stor grej. Samma jävla feminizter är helt knäpptysta när muslimska odjur som Abbe Blattelito och Tishko Ahmed Shabaz mördar deras flickvänner, men när Paolo Roberto köper sex, ja då jävlar, då begick han något av de värsta brotten som finns enligt vänsterideologi, nämligen att Paolo Roberto för 1500 kr under 30 minuter ÄGDE en annan kvinnas kropp. Hela grejen med vänsterideologi är att protestera mot äganderätten, det är liksom värsta haram för dem, att någon ska få äga något. Däremot gruppvåldta eller mörda vita kvinnor går bra om man har mycket melanin eller tillhör en viss ökenreligion.

Citat:
Men fenomenet är intressant även då Paolo knappast är den förste mannen i historien som förstör sin karriär pga jakten på fitta!!! Det är något biologiskt som inträffar hos mannen som får blodet i hjärnan att förflyttas från den övre delen av kroppen till den nedre regionen. Hela livsverk går i stöpet för att kuken ska ha sitt.
Ja, vi är som sagt överens om att Frank Andersson är mer alfahanne än Paolo Roberto, är faktiskt besviken på Paolo Roberto över att han inte stod på sig och sa något i stil med kuken ska ha sitt och att sexköp borde legaliseras osv. Hade Frank Andersson dragit en Paolo Roberto och snackat om hur smutsigt sexköp är och att hon säkert var dittvingad och liknande trams så hade han sannolikt varit pariastämplad han med idag. Istället är Frank Andersson fortfarande folklig eftersom han manövrerade situationen som en riktig man.

Citat:
Nä. Jag är också orolig över att han eventuellt kommer att begå självmord. Hoppas inte det. Paolo Roberto är inte särskilt intelligent, men han är ändå en rolig karaktär så sett.
Senast redigerad av EliasAlucard 2020-05-21 kl. 00:52.
Citera
2020-05-21, 00:44
Medlem
Citat:

Inte synd om honom. Tänk hur många han har knullat. Men nu är det slut-knullat.
Citera
2020-05-21, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkylatorn95
Det hade varit så jävla fett att se Paolo komma tillbaka som en kristen rappare hahah
Eller rastafari😊
Citera
2020-05-21, 00:50
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Haha, denna är fin. Dagen före han knullade horan. Här står han och lagar mat med sin tjej, eller fd. tjej man kanske skall säga.

Undrar vad han tänkte när han lagade maten? "Fan vad jag längtar till morgondagen när jag skall knulla den här horan".

Då hade han ingen aning om att han skulle spola ner hela sitt liv.

Lär inte vara första gången han knullade en hora.

https://www.youtube.com/watch?v=u3xpaHgJxL0
Citera
2020-05-21, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr2
Inte synd om honom. Tänk hur många han har knullat. Men nu är det slut-knullat.

Han är kändis och allt. Han måste ha knullat hundratals kvinnor. Men nu kommer ingen vilja knulla med honom längre.
Citera
2020-05-21, 00:55
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Tycker synd om Elin, hon verkar vara en väldigt jordnära och go tjej, i kontrast till att vara en bimbo alltså.

Han var förmodligen mest bara kär i Paolo och lycklig över att hon "hit the jackpot" med tanke på Paolos ekonomi.

Min misstanke är att hon lär vara helt förstörd nu. Hon tar nog inte så lätt på detta. Hela hennes liv och planer har vänts upp-och-ner. Hon skulle snart starta ett nytt liv med Paolo i Italien verkar det som...

Snacka om mardrömscenario för henne...
Citera
2020-05-21, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Haha, denna är fin. Dagen före han knullade horan. Här står han och lagar mat med sin tjej, eller fd. tjej man kanske skall säga.

Undrar vad han tänkte när han lagade maten? "Fan vad jag längtar till morgondagen när jag skall knulla den här horan".

Då hade han ingen aning om att han skulle spola ner hela sitt liv.

Lär inte vara första gången han knullade en hora.

https://www.youtube.com/watch?v=u3xpaHgJxL0
Det lät faktiskt gott
Citera
2020-05-21, 01:02
Medlem
Citat:
Tror ni man kommer få se honom på ett knegarjobb någon gång snart?
Jadå. Den 6 juni 05.30
Börjar han sitt första pass med skurmaskinen på blåa linjen. Passat startar i kungsträdgården såklart sen ska de skuras på varenda station till hjulsta. De e paolo, memet, urgut, burgut, å hamid som går på pass 2 då. 100 % sanning mvh sl arbetare.
Citera
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Tycker synd om Elin, hon verkar vara en väldigt jordnära och go tjej, i kontrast till att vara en bimbo alltså.

Han var förmodligen mest bara kär i Paolo och lycklig över att hon "hit the jackpot" med tanke på Paolos ekonomi.

Min misstanke är att hon lär vara helt förstörd nu. Hon tar nog inte så lätt på detta. Hela hennes liv och planer har vänts upp-och-ner. Hon skulle snart starta ett nytt liv med Paolo i Italien verkar det som...

Du menar att Elin är en hora?
Citera
Medlem
Citat:

Hellre nu än innan de gift sig, skaffat barn och flyttat utomlands. Klart synd om Elin, men hon är ung och ha god självkänsla med sin egna träning och disciplin, så detta kommer hon fixa och växa sig starkare ur.

Paolo är raka motsatsen. Jag är verkligen nyfiken på hur fan Paolo kommer klara sig nu? Vad blir hans nästa move? Inga nya uppdateringar osv (förståeligt) men fan Paolo kom igen, lite kan du väl hosta upp om du har råd att knulla prostituerade?

Tycker synd om hela hans familj, barn och nära och kära som har band med honom, men för Paolo själv saknas det lite känslor. Han har satt sig själv i skiten genom att vara otrogen, med en hora dessutom. Om man är så jävla populär på medierna som han är, hur fan kan man ens sätta sig själv i den situationen?

OM Palo Roberto hade varit som vilken svenne som helst och åkt fast av polisen. Ja? Lite skam, böter och eventuell en trip till fängelset. Men något år senare hade han fixat ett nytt jobb och 99% av hela Sverige hade inte vetat om att han knullat horor och därmed blivit "lynchad" av mediedrevet och svenskens mentalitet.

Nu är dock Paolo Roberto en stor profil i Sverige, och detta är någonting som han aldrig kan fly ifrån - som då tillskillnad; OM Paolo Roberto var en "vanlig svensson" alltså hade kunnat fortsätta leva bland sveriges befolkning utan att bli "lynchad".

Sjukt..
Citera
2020-05-21, 01:09
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Du menar att Elin är en hora?

Varför skulle jag mena det?

De flesta tjejer blir väl glada om de hittar en rik man? Det är ju för fan normen!

Hitta en enda tjej som gärna vill ha en arbetslös man som vill leva på henne hela deras liv

Tvärtom går det dock alltid bra, uppenbarligen. Många kvinnor som lever på sina män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in