2020-05-19, 15:39
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trolldatan
varför inte ha ha ? Menar du att PR inte har nåra sparpengar? ha ha ha

Jo säkert men antagligen väldigt mycket skulder också. Det kostar att ligga på topp!
Ingen bra vår för herrn minst sagt. Först corona som dödar restaurangerna sen en hora som tar från honom allt annat.

Jag tror att han kommer att flytta från Stockholm till nån mindre bruksort, typ Sveg i jämtland eller nåt och leva ett undanskymt liv i några år. Kanske öppnar han Svegs första boxningsklubb bredvid pizzerian vid macken.

Det löser sig.. Om några år är allt glömt. Det är väl bara ett år sen som vår förre finansminister ville mäta kuken vid middagsbordet?
Citera
2020-05-19, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Jo säkert men antagligen väldigt mycket skulder också. Det kostar att ligga på topp!
Ingen bra vår för herrn minst sagt. Först corona som dödar restaurangerna sen en hora som tar från honom allt annat.

Jag tror att han kommer att flytta från Stockholm till nån mindre bruksort, typ Sveg i jämtland eller nåt och leva ett undanskymt liv i några år. Kanske öppnar han Svegs första boxningsklubb bredvid pizzerian vid macken.

Det löser sig.. Om några år är allt glömt. Det är väl bara ett år sen som vår förre finansminister ville mäta kuken vid middagsbordet?

Förvisso, men det Anders Borg har som Paolo saknar är begåvning och intelligens.
Citera
2020-05-19, 15:43
Medlem
Någon som har skvaller från någon som sett ”horkarlen Paolo Roberto” ute under de senaste dygnet?

Någon som vet hur han mår och tillbringar dygnens timmar just nu?

Någon som vet om detta uppmärksammats i utländska media?
Citera
2020-05-19, 15:43
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:

Sveg ligger i Härjedalen och detta kommer vara glömt om en månad.

Anledningen till att det blev så stort är att de värsta Corona nyheterna är borta så det fanns ett uppdämt behov hos tidningarna att hitta något smaskigt att älta sig i.

Tycker mest synd om den 30 åriga horan som i princip har näringsförbud nu och inte kan försörja sin familj
Citera
2020-05-19, 15:44
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:

Han kommer nog vara tillbaka inom kort och självklart kommer han inte flytta från Stockholm.

Han är säkert fortfarande involverad i många av företagen även om ingen vill visa det utåt.

Kolla på Magus Hedman som åkt dit för sexköp. Säljer sina produkter på ICA, sponsrar TV-Program och är med i andra sammanhang hela tiden. Inga problem alls för honom.

Sexköp är inte så allvarligt, det glöms snabbt.
Citera
2020-05-19, 15:44
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
På den tiden var Paolo Roberto ihop med bl.a fotomodellen och bondbruden Isabella Scorupco:

https://www.tv4.se/hellenius-h%C3%B6rna/klipp/isabella-scorupco-om-romansen-med-paolo-roberto-3024541

Så han kan inte varit så vansinnigt ful om han duger till en fotomodell och bondbrud.

Hängde inte alls ihop med att han blivit någon form av ”kändis”.......eller hur.
Citera
2020-05-19, 15:45
Medlem
Kanske 3:a på pucken men om ni undrar hur horan ser ut så är hon negress/mulatt,kraftigt tatuerad o 1 röv som e fantastisk(enligt bild från samhällsnytt).Hoppas det va den pizzabagaren ville köpa så han fick valuta för 1500kr.
Pengarna för horeriet går till fattiga familjen i Rumänien.Hon är i 30 års åldern.Är det synd om henne,svar nej.Hon kunde sökt jobb som de flesta andra men det ville hon inte o då hora hon istället.
Googla på youtube Paolo Roberto vs hyckleriet-idag växer jag fram bildligt talat-Intressant vinkling från Lennart.
Citera
2020-05-19, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Tyvärr, mitt i soppan, så var vissa produkter ok tyckte jag, så jag hoppas dom hittar någon vansinnigt Italiensk belladonna som kan ta över.
Alezzandra Zazzi är halvitalienare men trist.

Ja, butikerna borde givit oss konsumenter en chans att få rösta med plånboken. Paolos fryspizza var jag inte ensam om att uppskatta. Hade gärna fortsatt köpa den då den överträffar alla konkurrenter.
Citera
2020-05-19, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlimneJR
Kanske 3:a på pucken men om ni undrar hur horan ser ut så är hon negress/mulatt,kraftigt tatuerad o 1 röv som e fantastisk(enligt bild från samhällsnytt).Hoppas det va den pizzabagaren ville köpa så han fick valuta för 1500kr.
Pengarna för horeriet går till fattiga familjen i Rumänien.Hon är i 30 års åldern.Är det synd om henne,svar nej.Hon kunde sökt jobb som de flesta andra men det ville hon inte o då hora hon istället.
Googla på youtube Paolo Roberto vs hyckleriet-idag växer jag fram bildligt talat-Intressant vinkling från Lennart.

Horan är 22år inte 30 och enligt FB tog han henne i röven
Citera
2020-05-19, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Sveg ligger i Härjedalen och detta kommer vara glömt om en månad.

Anledningen till att det blev så stort är att de värsta Corona nyheterna är borta så det fanns ett uppdämt behov hos tidningarna att hitta något smaskigt att älta sig i.

Tycker mest synd om den 30 åriga horan som i princip har näringsförbud nu och inte kan försörja sin familj
Horan kan byta land bara.

Allvarligt, det blir proportionslöst. Vilken häxjakt. Hur mycket jag är ogillar Paolo så blir detta sjukt, man jagar livet ur honom för lite knulla. Absurt.
Citera
2020-05-19, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Han kommer nog vara tillbaka inom kort och självklart kommer han inte flytta från Stockholm.

Han är säkert fortfarande involverad i många av företagen även om ingen vill visa det utåt.

Kolla på Magus Hedman som åkt dit för sexköp. Säljer sina produkter på ICA, sponsrar TV-Program och är med i andra sammanhang hela tiden. Inga problem alls för honom.

Sexköp är inte så allvarligt, det glöms snabbt.

Magnus Hedman fick lite skäll men inte denna unisona hatstorm som mot Paolo. Förstanyhet i flera dagar, sparkad från allt möjligt, hat från media, från feminister, från Polisen, från regeringen, osv.

Skillnad på folk och folk.
Citera
2020-05-19, 15:50
Medlem
Ingen som tänkt på att han blir utköpt ifrån diverse bolag? Detta kanske är ett genidrag av Paolo? Han kanske märkte vartåt det barkade och bara ville ta sig ur så snabbt som möjligt innan finanskraschen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in