Citat:
Ursprungligen postat av
Ariel70
Vet vi helt sikkert at hun ble fjernet fra hjemmet uten klær? Jeg tror ikke at hun ble drept i hjemmet (for risikabelt og tar for lang tid) men at hun ble bortført og så drept. Kan vanskelig se for meg at de bortfører en naken dame, det vil jo se enda mer mistenkelig ut om de ble oppdaget enn om hun hadde klær. Og kan heller ikke forestille meg at TH har hatt oversikt over hvert eneste plagg hun hadde?
Men, om hun nå ble bortført uten klær, så tenker jeg det må ha vært for å unngå sporing, i tilfelle hun hadde tatt forholdsregler. Det vil si at de kan ha visst at hun var bekymret. (Tar her utgangspunkt i hva Winger tror, at hun gikk og var redd en tid før hun ble bortført og drept.)
Jeg har tenkt en hel del på disse tingene, og det som har blitt nevnt om at hun skulle vært uten klær. Det virker helt absurd at hun var naken om hun ble bortført først og så drept, syns jeg. Derimot: hvis hun ble feks druknet i badekaret er det mer sannsynlig at man ikke tar seg bryet med å kle på henne etterpå. Det er en tung og tidkrevende oppgave. Mer sannsynlig at hun blir fraktet vekk tildekket/inntullet og at hun allerede var dø.
Jeg har spekulert litt på det som har kommet fram om at åstedet skal ha vært rigget og at man knytter TH til spor på dette åstedet. Det har også vært spekulert i om AEFH tok et bad siden slepesporene er funnet på/fra badet. Kan det være at det er funnet klær etter AEFH, men som er nyvaskede, dvs at de er rigget og ikke kan ha vært brukt? Hva hvis det kun er TH sine fingeravtrykk på disse rene klærne..? Ville GM/TH få det til å se ut som et basketak? Eller hva hvis hun selv hadde lagt fram rene klær å ha på seg etter badet.
Dette blir jo bare spekulasjoner, men det er ulike vinkler å se historien fra her som jeg håper politiet har vært innom i sin etterforskning.