2020-05-19, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Haha sanningen är att sånna som Sami och Jocke lundell som satt och berättade hur han levt på soc o supit hela sitt liv borde bli så jävla skinnade när dom väl får pengar att dom bränner arslet av sig! vilka jävla kräk leva på soc hela livet sen när det går bra då är äcklet skuldfri och är inte skyldig en enda krona!? avd: sneknullat

Jo fast Jocke har väl ändå betalat tillbaka gånger 100000 till staten vid det här laget.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tror vinstsumman räknas som kapitalinkomst, och kapitalskatten är släta 30%.
Nej, det finns ingen vinstskatt kvar. Tävlingar räknas som vanlig inkomst och skattas därefter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Är du inte lite väl snäv med åldern kära moder? Tror jag har 26-49. Och då har jag ändå legat med en 18-åring förra året.
Hahaha har i vanliga fall 25-31 bara... för gamla och för unga dudes ger mig åldersnoja ://// men kanske ska bli lite inspirerad av dig och våga ha den på lite högre!!! Får ju i alla fall se utbudet när jag swipear runt efter Lennie, kanske blir kvar i träsket.
2020-05-19, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Näe, det viste Sami innan. Trista frågor. Skuldsanering.
Jag är bara glad om han kan fixa skulderna. Hoppas och tror att han är mognare än när han skaffade sig dem. Då har han en chans att börja om sitt liv,
2020-05-19, 00:25
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jo fast Jocke har väl ändå betalat tillbaka gånger 100000 till staten vid det här laget.

i och med vadå? ett helt jävla liv på soc det är inte billigt om man sammanfattar det.
2020-05-19, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha har i vanliga fall 25-31 bara... för gamla och för unga dudes ger mig åldersnoja ://// men kanske ska bli lite inspirerad av dig och våga ha den på lite högre!!! Får ju i alla fall se utbudet när jag swipear runt efter Lennie, kanske blir kvar i träsket.

Jag är förvirrad.

Hur kan du ha 0 inlägg?
2020-05-19, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
När jag hade det som mest tråkigt under säsongen låg jag med en 47-åring. Fick fontänorgasmer utan dess like. Jag gillar dock yngre killar. Antar att du dockr yngre vad jag är men testa. Finns jävligt fräscha äldre, ofta med med cash och erfarenhet. 👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
i och med vadå? ett helt jävla liv på soc det är inte billigt om man sammanfattar det.

Vadå, i och med vadå?``

Vad tror du han fick från soc? 30 lax i månaden eller? Han fick väl ett par tusenlappar som högst.

Dessa har han betalat tillbaka i skatt redan första månaden han började tjäna stora pengar.
Medlem
Älskar ändå den som skrivit artikeln i AF för detta stycke:

Precis när beskedet kom valde vinnaren Sami att... börja koka kaffe. Och när han kom ut ur huset blev det ett rejält glädjerus och det var en chockad Sami som mötte sina vänner i studion.
– Det är mycket tankar och känslor som flyger runt i huvudet nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Det är en salig blandning av otrolig kärlek och glädje. Det är mycket nu, säger han till Aftonbladet Nöje.”
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Jag är förvirrad.

Hur kan du ha 0 inlägg?

Uppdateras inte i den här tråden. Folk reggade mars hade 3-4k inlägg, moderatorerna såg rött.
2020-05-19, 00:29
Medlem
Citat:
Jassas kokbok.

Mjölk mjölk och sedan mera mjölk.

Slut.

OBS: Var beredd på att vara nära en toalett.
Men vad fan, du missade den viktigaste ingrediensen! SOCKER!!!!
2020-05-19, 00:29
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Vadå, i och med vadå?``

Vad tror du han fick från soc? 30 lax i månaden eller? Han fick väl ett par tusenlappar som högst.

Dessa har han betalat tillbaka i skatt redan första månaden han började tjäna stora pengar.

Men är du brutalt cp eller? 7-8 tusen är ju existensminimum! ta det gånger 12 i typ 20år jävla snorunge.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in