Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Han var ju som lyckligast. Nyförälskad. Businessen gick bra. Livet lekte.
Så tvivel.. lycka till: nej, jag stoppade aldrig in den. Bokade bara tid, betalade, snackade bara en stund men på något märkligt sätt hamnade mitt DNA i hennes fitta..
Ungefär som Dr Troilius försökte bortförklara hur hans sperma hade hamnat i patientens vagina: han tvättade inte händerna efter en handtralla innan han började behandla patienten..
Du fattar väl att domare inte är helt bakom flötet..?
Vänta lite... med vilken rätt skulle polisen få undersöka den prostituerades vagina?
Hon måste väl anmäla våldtäkt eller?
Det är jo hennes kropp, så utan hennes medgivande går inte att topsa hennes fitta.
Brotten är inte så grovt för att kränka henne, hade det handlat om mord/våldtäkt så ok,
Bordellmamman borde lärt upp de prostituerade vad de ska säga om polisen gör en razzia, tystnadsplikt.. och bli lovad extra pengar.
Dessutom så använder torskarna kondom... och den kan slängas i toan.
Jag tvivlar på att polisen gör DNA test i sånt skitfall, även om kondomen var i papperskorgen.
Paulo hade kunnat säga att när han blev ensam med kvinnan så kände han sig illa till mods, fick ångest och skam och bara pratade med henne eftersom han hade jo betalat för tiden.