2020-05-18, 20:12
Medlem
Fan grabbar och tjejer.
Tack för dessa 100dagar på detta forum, känns lite tråkigt att det snart är över. Har man haft lite tråkigt så har denna tråd alltid funnits till hands och många roliga kommentarer har skrivits.

Vinn nu detta för i helvete Sami.

På återseende härliga flashbackers!
2020-05-18, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spruffsq
Ställer frågan igen. Är det någon som vet om någon krog har bokats eller vart festen kommer att hållas?

I Samis husvagn.
2020-05-18, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden12345
Fan grabbar och tjejer.
Tack för dessa 100dagar på detta forum, känns lite tråkigt att det snart är över. Har man haft lite tråkigt så har denna tråd alltid funnits till hands och många roliga kommentarer har skrivits.

👍
2020-05-18, 20:14
Medlem
esetts avatar
Jäklar vad jag skulle villja se Anty, Mergim och Amilias miner om inte Lennie skulle följa med dom efter finalen.
2020-05-18, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden12345
Fan grabbar och tjejer.

Svenska folket älskar mobbare och medmobbare. Utåt sett är det såklart inte så. Men innerst inne är det så.

Så det lär bli Lennie som vinner.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Glöm nu inte att rösta fram Lenniegubben, ni förstå vilken glädje den mannen kommer att få av miljonen med sin energiska och kreativa natur.
Titta djupt inuti er själva och ta fram er sanna natur och värderingar så kommer ni att se att han är den enda värdiga vinnaren av Big Brother ….
Lennie är minst värd vinsten i ett program som BigBrother.
Knäpp över till Bolibompa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
I Samis husvagn.
Borta med vinden. Bor inte där på flera år. Ingen fest, inte för obehöriga.
2020-05-18, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Borta med vinden. Bor inte där på flera år. Ingen fest, inte för obehöriga.

Han drar och köper en ny direkt efter vinsten.
2020-05-18, 20:18
Medlem
Detta med '' hör ni vad jag säger'' sa väl Simon i BB 2010/2011?
2020-05-18, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han är en förvuxen bebis från landet. Hans byxor är verkligen hemska, ser för jävligt ut. Orkar inte ens kommentera hans frisyr mer än att den också är hemsk!

På tal om töntar, började följa Alex nu på Instagram bara för att se vad de alla lägger ut under kvällen. Jag skäms verkligen när jag ser hans fåniga inlägg.
Skulle verkligen kunna tro det!
Finns ingen deltagare som gett mig sån panik som han!
Panikbyta kamera för att slippa se honom, panikskruva ner volymen för att slippa höra honom, panikblunda, panikhålla för öronen samt givetvis panikspy över hans vedervärdiga bordskick och totala avsaknad av handhygien fast den efterblivna dåren lagade mat!
Usch! 🤮
2020-05-18, 20:20
Medlem
Zingo2s avatar
Älskar Samis hedrande till Rainbow via sitt hår, fyfan va stort.👍
Hade Sami varit Lennie, hade han haft rosa hår.
2020-05-18, 20:20
Medlem
Laddjulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Glöm nu inte att rösta fram Lenniegubben, ni förstå vilken glädje den mannen kommer att få av miljonen med sin energiska och kreativa natur.
Titta djupt inuti er själva och ta fram er sanna natur och värderingar så kommer ni att se att han är den enda värdiga vinnaren av Big Brother ….

Tror jag avstår, din avatar speglar väl dig och lennies målgrupp ganska bra, lennie hade passat bättre på i valfritt barnprogram. Men nu är det bigbrother vi kollat på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in