Citat:
Ursprungligen postat av
Emmvalentine
Ja det är en annan sak. Jag har alltid gillat Lennies och Mergims fina relation (som jag skrivit många ggr) men jag ville hellre att Lennie skulle vinna pengarna. Sami har jag gillat nu sen paktandet slutat och han visat en finare sida.
Varför ska jag inte få skriva att jag gillar dem alla menar du? 🤔
På denna sida får man ju påhopp om man inte håller med. Jag vill bara visa att man inte behöver stå bara på en sida för att man gillar nån.
Man behöver heller inte gilla ALLA sidor hos den man gillar/röstar på .. så är det ju i vanliga livet också 😉
Dom har fler ggr sagt det i huset, att det dras av gaget.
Nej hatet var allmänt om vissa här inne bara. Kanske var otydlig om det, sorry i så fall.
Du får skriva att du gillar alla eller att du inte gillar alla😃
Det jag syftar på är att du i ena stunden skriver nått lite mindre bra om honom och sen i samma mening säger att du gillar honom ändå. Jag köper att så kan det vara , men du har gjort det ganska ofta just när det gäller Sami, det var det jag reagerade på😃
Lennie och Mergims ”förhållande” är speciellt, det håller jag med om. Med tanke på hur Mergim betedde sig i början med sitt humör så var det bra att Lennie fanns där och hjälpte honom. Tror att han innerst inne är ganska osäker på sig själv och jag hoppas att han kommer få professionell hjälp med att hantera eventuella utbrott framöver.
Absolut behöver man inte gilla alla sidor hos alla. Det gör definitivt inte jag heller😊
Jag tycker Lennie har många bra sidor även fast jag hejar på Sami😉