2020-05-18, 20:20
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Borta med vinden. Bor inte där på flera år. Ingen fest, inte för obehöriga.

Helvete vad du svamlar. Du låter ju nästan som Ulf Lundell, skillnaden är att du avsaknar någon som helst filosofisk förmåga. (Ni har alltså bara alkoholen gemensamt.)

Skål kärring! Skål för Sami!
2020-05-18, 20:20
Medlem
Citat:
DET kan du göra!!!!! Jullan på ig.hon ringde upp mig på ett inlägg. Underbara lilla fina vackra Jullan. Och jag klargjorde en oklar sak. Vi som kollar liven. Men: kontakta! BÄSTA!!!!!

Alltså nu blev jag nyfiken ..vad var det du klargjorde? Ngt vi som kollar live har sett?
2020-05-18, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Ja det är en annan sak. Jag har alltid gillat Lennies och Mergims fina relation (som jag skrivit många ggr) men jag ville hellre att Lennie skulle vinna pengarna. Sami har jag gillat nu sen paktandet slutat och han visat en finare sida.
Varför ska jag inte få skriva att jag gillar dem alla menar du? 🤔
På denna sida får man ju påhopp om man inte håller med. Jag vill bara visa att man inte behöver stå bara på en sida för att man gillar nån.
Man behöver heller inte gilla ALLA sidor hos den man gillar/röstar på .. så är det ju i vanliga livet också 😉

Dom har fler ggr sagt det i huset, att det dras av gaget.

Nej hatet var allmänt om vissa här inne bara. Kanske var otydlig om det, sorry i så fall.

Du får skriva att du gillar alla eller att du inte gillar alla😃
Det jag syftar på är att du i ena stunden skriver nått lite mindre bra om honom och sen i samma mening säger att du gillar honom ändå. Jag köper att så kan det vara , men du har gjort det ganska ofta just när det gäller Sami, det var det jag reagerade på😃
Lennie och Mergims ”förhållande” är speciellt, det håller jag med om. Med tanke på hur Mergim betedde sig i början med sitt humör så var det bra att Lennie fanns där och hjälpte honom. Tror att han innerst inne är ganska osäker på sig själv och jag hoppas att han kommer få professionell hjälp med att hantera eventuella utbrott framöver.

Absolut behöver man inte gilla alla sidor hos alla. Det gör definitivt inte jag heller😊

Jag tycker Lennie har många bra sidor även fast jag hejar på Sami😉
2020-05-18, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Skulle verkligen kunna tro det!
Finns ingen deltagare som gett mig sån panik som han!
Panikbyta kamera för att slippa se honom, panikskruva ner volymen för att slippa höra honom, panikblunda, panikhålla för öronen samt givetvis panikspy över hans vedervärdiga bordskick och totala avsaknad av handhygien fast den efterblivna dåren lagade mat!
Usch! 🤮
Ja, samma sak här! Vet inte hur ofta jag haft DC på i bakgrunden medan jag jobbat och jag hör hur Alex tuggar i bakgrunden! Så vidrigt! Har aldrig upplevt något liknande, han fick ju till och med ett ”straff” där han inte fick smacka, skärper man sig inte då? Vidrigt! Tror faktiskt att jag var tvungen att gå och spy ett par gånger.
2020-05-18, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Jäklar vad jag skulle villja se Anty, Mergim och Amilias miner om inte Lennie skulle följa med dom efter finalen.
Lätt gjort. Gå in på ig och kolla.
2020-05-18, 20:22
Medlem
Kommer att svida rejält för deltagarna i ”Det rosa rummets” när Sami kammar hem detta
2020-05-18, 20:23
Medlem
Trollsvanss avatar
Trasiga jeans och leopardmjukisoverall där man även passar på att visa kalsongerna
På finaldagen!
Ingen klass på folk längre.

Hade Jullan varit i final så hade hon varit pangsnygg i något annat än svart, garanterat!
2020-05-18, 20:24
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
VAD DELTAGARNA TROR OCH HOPPAS PÅ, FRÅN AFTONBLADET:

Det är fanimej oroväckande att rätt många fler tror Lennie tar det än Sami.
Är väl bara Martin och Patzy som inte är Rosa som tror det och bara Patzy som hoppas det. Inte märkligt eller oroväckande.
2020-05-18, 20:25
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missthunder
Du får skriva att du gillar alla eller att du inte gillar alla😃
Det jag syftar på är att du i ena stunden skriver nått lite mindre bra om honom och sen i samma mening säger att du gillar honom ändå. Jag köper att så kan det vara , men du har gjort det ganska ofta just när det gäller Sami, det var det jag reagerade på😃
Lennie och Mergims ”förhållande” är speciellt, det håller jag med om. Med tanke på hur Mergim betedde sig i början med sitt humör så var det bra att Lennie fanns där och hjälpte honom. Tror att han innerst inne är ganska osäker på sig själv och jag hoppas att han kommer få professionell hjälp med att hantera eventuella utbrott framöver.

Absolut behöver man inte gilla alla sidor hos alla. Det gör definitivt inte jag heller😊

Jag tycker Lennie har många bra sidor även fast jag hejar på Sami😉

Kan som inte hålla med det du säger i början. Jag har då oftast pratat väääldigt gott om Lennie och Mergim.. och SEN lagt till att jag även gillar Sami. Har alltså aldrig sagt något dumt om honom innan 😉
Resten du skriver håller jag helt med om 👍
2020-05-18, 20:25
Medlem
Hade ändå varit kul om nån gjort bomben och hoppat i poolen nu
2020-05-18, 20:26
Medlem
Citat:
Färg och klipp. Ser ingen skillnad. Fick typ göra det mesta själv. 🤣🤣🤣
Ok tack. Han har jo onte så mycket heller.
2020-05-18, 20:27
Medlem
csfs avatar
Bara så ni vet så uppmanar folk nu i Mergim och Lennie appen att radera appen och sedan ladda ner den igen om och om igen för att få fler röster på lennie

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in