2020-05-18, 20:05
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har också pratat med Jullan på Instagram, vi snackade om vår kärlek till Sami. Julia och Sami har gjort den här säsongen! Älskade när Olga kom från, enda riktigt roliga som hänt under säsongen. Sjukt snygg kropp har hon dessutom! 😍

Det är en av anledningarna att hon blev så hatad av gamla pillerknaprande facebooktanter.
De var helt enkelt avundsjuka.
De tror att hon haft den "orättvisa förmånen" att födas med en sådan fin kropp. De fläskfeta valarna fattar inte hur många års hårt slit det ligger bakom den kroppen.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
avstängd 6 månader läste det igår tror jag
Det va som fan. Grodan vakar över oss garanterat.

Sami Kung Jakobsson.
Vinn skiten nu, och slit Nappen ur mun på Lennie.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Vad sa hon?!??
Ja herregud... jag kan bara säga en sak: just det kommer inte hända. Lika lite som grekisk gudinna i håret, rakt men krulligt, nya boken. MEN kaka söker maka: Martin.
Medlem
lennie kan verligen inte vissla det låter fan

HÅLL KÄFTEN TACK
2020-05-18, 20:06
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Eller till mig 🍾😎
Va har jag en Homie i huset

Sami Kung Jakobsson.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Fy fan vilken jävla patetisk tönt Lenny är!!🤬
När han dansar i sina sönderklippta byxor så man måste se hans spinkiga jävla Anders Gärderud ben.🤮

Det är viktigt att Sami vinner ikväll, MEN det absolut viktigaste är ändå att den där vidriga fjanten Lenny FÖRLORAR!

Skulle fan kunna leva med att Jasmine vann, bara snåljävla Lenny inte tar hem detta!

Ja så känner jag med, skulle det mot all fömodan hända vilket vi verkligen inte hoppas så hellre Jasmine i all ära än Lennie!
Medlem
123....s avatar
Glöm nu inte att rösta fram Lenniegubben, ni förstå vilken glädje den mannen kommer att få av miljonen med sin energiska och kreativa natur.
Titta djupt inuti er själva och ta fram er sanna natur och värderingar så kommer ni att se att han är den enda värdiga vinnaren av Big Brother ….
Senast redigerad av 123.... 2020-05-18 kl. 20:09.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Fy fan vilken jävla patetisk tönt Lenny är!!🤬
När han dansar i sina sönderklippta byxor så man måste se hans spinkiga jävla Anders Gärderud ben.🤮

Det är viktigt att Sami vinner ikväll, MEN det absolut viktigaste är ändå att den där vidriga fjanten Lenny FÖRLORAR!

Skulle fan kunna leva med att Jasmine vann, bara snåljävla Lenny inte tar hem detta!
Han är en förvuxen bebis från landet. Hans byxor är verkligen hemska, ser för jävligt ut. Orkar inte ens kommentera hans frisyr mer än att den också är hemsk!

På tal om töntar, började följa Alex nu på Instagram bara för att se vad de alla lägger ut under kvällen. Jag skäms verkligen när jag ser hans fåniga inlägg.
2020-05-18, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Vad sa hon?!??
Stooort.😳😳😳😳
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Big Brother Serbien
Nja, var väl inte Big Brother men liknande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det är en av anledningarna att hon blev så hatad av gamla pillerknaprande facebooktanter.
De var helt enkelt avundsjuka.
De tror att hon haft den "orättvisa förmånen" att födas med en sådan fin kropp. De fläskfeta valarna fattar inte hur många års hårt slit det ligger bakom den kroppen.

MVH/Gnomegirl.
Nej, hon har ju själv berättar om hur hårt hon tränade gymnastik i Estland. Klart att musklerna sitter kvar. Jag älskar dock framförallt Julias personlighet, hon är fri i sina åsikter och bryr sig inte vad folk tycker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Glöm nu inte att rösta fram Lenniegubben, ni förstå vilken glädje den mannen kommer att få av miljonen med sin energiska och kreativa natur.
Titta djup inuti er själva så kommer ni att se att han är den enda värdiga vinnaren av Big Brother ….
Berätta exakt hur du tänker nu...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in