2020-05-18, 17:09
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
do er jevla rasisst i trådden ock anmeld . snakka inte sckit om s f i . ja kom til sverje 91 o har innte bähövt s f i sen ja börrja joba med imporrt ! kolega til leny

Fan nu pissade jag ner mig.
2020-05-18, 17:10
Medlem
Sami nämnde att dom får lön för att vara därinne. Hur mycket tror ni ungefär dom får?
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså på Mergim på utsidan verkar vara en helt annan person. Mindre skrikig, uppmärksamhetsberoende och bara en vanlig kille. Undrar om huset förändrade honom och gjorde så att han var den han egentligen ville vara?
Verkligen! Han är betydligt lugnare och hur rolig som helst 😂👍 grymt skön och mogen inställning till allt också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hos mig funkar det inte får upp att jag redan röstat från denna enheten har testat med 4 olika mail får samma svar på alla
Jag röstade från 2 olika enheter med 2 olika konton. Det gav 2 röster.
2020-05-18, 17:12
Medlem
Emmvalentines avatar
Nu är det bara att rösta på LENNIE de som vill!!! Tycker han är så värdig detta! 👏👍
Håller tummarna! ✊
2020-05-18, 17:13
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Sami nämnde att dom får lön för att vara därinne. Hur mycket tror ni ungefär dom får?

Vill minnas att Glasman sa att de hjälper till med hyra plus lite annat.
Om det är hela ens hyra eller ett bidrag vet jag inte.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Verkligen! Han är betydligt lugnare och hur rolig som helst 😂👍 grymt skön och mogen inställning till allt också.

Jepp, Frida berättade att han följde med till det där stället som luktar lite unket och urin. De båda körde tricket med en anonym petterniklas i vägghålet, så tro fan pojken är nöjd och glad.
Medlem
Citat:
Nu är det bara att rösta på LENNIE de som vill!!! Tycker han är så värdig detta! 👏👍
Håller tummarna! ✊

Nu är det bara att rösta på SAMI de som vill!!! Tycker han är så värdig detta! 👏👍
Håller tummarna! ✊
2020-05-18, 17:15
Medlem
Citat:
Håller tummarna! ✊
Nu är det på repeat...
2020-05-18, 17:16
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1

Säkert inte så mycket 🤔 och allt de "önskar in" dras ju från detta om jag fattat det rätt.
Han verkar känna dom som jobbar där inne i prod. Så skulle tro att de som sagt allt är emot Sami kan släppa att allt är riggat MOT han nu 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Kan man starta flera konton på tv4 play för att rösta fler gånger?

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hos mig funkar det inte får upp att jag redan röstat från denna enheten har testat med 4 olika mail får samma svar på alla

Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fast du röstar med olika konton på alla enheter du har va? Det har jag gjort.

Testa att stänga av wifi på ena kontot också.
Medlem
Gallagherss avatar
Skönt att man fått bekräftat att 99% av fördomarna man hade mot personer man hade i huset även verkar stämma på utsidan. Holy fuck alltså vilka stolpskott.

Är väl bara typ Glasman som gjort bättre intryck utanför huset än i.

Heja SAMI!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in