Citat:
Ursprungligen postat av
herpesvårta
Incoming!
Vet inte vem det var som frågade efter infon men det har inte skett något direkt avvikande hos fröken, hon fortsätter med sin skitsnacksturné i sina dagliga lives om allt och alla som är i vägen för henne och Lennies lycka.
Så den enkla anledningen till att folk känner att en röst på Lennie är en röst på Amilia i negativ bemärkelse är just för att Amilia är ett svin som inte förtjänar den eufori hon kommer uppnå om Lennie skulle vinna ikväll. Sorligt för Lennie men han väljer också att vara bff med en sådan vidrig person som Amilia.
Det som gör mig lite orolig är att Samis fans av uppenbara skäl är av vettigare sort än Lennies (läs Amilias) och inte lika benägna att tvinga på folk som inte ens sett bb att slänga in en röst.
För min egen del skäms jag nästan inför mig själv att jag ens sett programmet så steget att be anhöriga och vänner att rösta är rätt stort! (Har ändå förnedrat mig att be hela tre personer vilket genererade så mycket som en stackars eventuell extra röst.)
Sami har med råge flest fans och har haft det exakt hela säsongen (eller iaf sedan vecka två någon gång, typ då jag började kolla). Om han inte skulle vinna nu på grund av några jävla röstfiskekampanjer från rosa rummet är det SÅ fruktansvärt orättvist och fel.
Ja, jag är nervös inför kvällen. Inte för att jag tvivlar på Samis stöd utan för att utgången kan komma att bero på ett gäng mobbare och översittares förbannade dygnet-runt-lives på instagram.