2020-05-18, 17:04
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Ja Samis syskon har turkisk far. Samis från Tunisien .
Diz I know

Blir han nå lila nurå? Får checka in liven å ta mej en titt vetja
2020-05-18, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Kan man starta flera konton på tv4 play för att rösta fler gånger?

hos mig funkar det inte får upp att jag redan röstat från denna enheten har testat med 4 olika mail får samma svar på alla
2020-05-18, 17:05
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
SFI brå i bärjan nuy leraru intä bra lengrä, dåjligt jäg tukyer

do er jevla rasisst i trådden ock anmeld . snakka inte sckit om s f i . ja kom til sverje 91 o har innte bähövt s f i sen ja börrja joba med imporrt ! kolega til leny
2020-05-18, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Incoming!

Vet inte vem det var som frågade efter infon men det har inte skett något direkt avvikande hos fröken, hon fortsätter med sin skitsnacksturné i sina dagliga lives om allt och alla som är i vägen för henne och Lennies lycka.

Så den enkla anledningen till att folk känner att en röst på Lennie är en röst på Amilia i negativ bemärkelse är just för att Amilia är ett svin som inte förtjänar den eufori hon kommer uppnå om Lennie skulle vinna ikväll. Sorligt för Lennie men han väljer också att vara bff med en sådan vidrig person som Amilia.

Det som gör mig lite orolig är att Samis fans av uppenbara skäl är av vettigare sort än Lennies (läs Amilias) och inte lika benägna att tvinga på folk som inte ens sett bb att slänga in en röst.

För min egen del skäms jag nästan inför mig själv att jag ens sett programmet så steget att be anhöriga och vänner att rösta är rätt stort! (Har ändå förnedrat mig att be hela tre personer vilket genererade så mycket som en stackars eventuell extra röst.)

Sami har med råge flest fans och har haft det exakt hela säsongen (eller iaf sedan vecka två någon gång, typ då jag började kolla). Om han inte skulle vinna nu på grund av några jävla röstfiskekampanjer från rosa rummet är det SÅ fruktansvärt orättvist och fel.

Ja, jag är nervös inför kvällen. Inte för att jag tvivlar på Samis stöd utan för att utgången kan komma att bero på ett gäng mobbare och översittares förbannade dygnet-runt-lives på instagram.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-18 kl. 17:12.
Bannlyst
Deniz Instagram..

https://instagram.com/denizfrank?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Spelar roll hur man skriver på internet. Är ju ingen svenska uppsats!
Kan du inte be din gode man eller ledsagare skriva åt dig då, så vi fattar vad du menar?

OnT: har Lennie någon chans överhuvudtaget ikväll? Hehhhhhhheeeehhhhe
2020-05-18, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Varför går inte Jas och Lennie-skutt ut genom nödutgången för? Tror dom att dom ens har en chans att vinna?
Har de visst det?
2020-05-18, 17:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hos mig funkar det inte får upp att jag redan röstat från denna enheten har testat med 4 olika mail får samma svar på alla
Fast du röstar med olika konton på alla enheter du har va? Det har jag gjort.
2020-05-18, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Kan du inte be din gode man eller ledsagare skriva åt dig då, så vi fattar vad du menar?

OnT: har Lennie någon chans överhuvudtaget ikväll? Hehhhhhhheeeehhhhe
Kan skriva
2020-05-18, 17:08
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Varför går inte Jas och Lennie-skutt ut genom nödutgången för? Tror dom att dom ens har en chans att vinna?

Anna fick ledigt på måndag eftermiddag så Lennie har inget val.
Jassa är rädd för att gå ut för folk kommer jaga henne för hon är större än Beatles.
2020-05-18, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
kan man rösta från datan röstat från ipaden och mobilen?
2020-05-18, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Turkisk stavning, har jag för mig att Samis syrra sagt. Kan frisörskan vara turk? Vet inget om Samis småsyskons farsa. Han kanske är turk?
Japp. Sa hon på liven på insta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in