2020-05-18, 17:17
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas

Fan nu pissade jag ner mig.

ja de nogg inte förrsta gongen do kiss i byks när ja komer ! varge gong ja kolar dina öggon på staten do kisar byks ha ha .

OK ja vi spårar! låt oss hålla god ton tills ikväll då äntligen alla OG's får fira och flashback återgått till flashback.
Medlem
Zingo2s avatar
Samis syster påväg till Stockholm nu.
Medlem
Mouchinos avatar
Lennie har nog hållit på länge med att trycka undan vad han egentligen känner och tänker och det betyder att han lätt hamnar i klorna på såna som Mergim och Amilia. De kan i stort sett göra, säga och behandla honom hur de vill. De vet ju inte heller, hur ska de veta när han bara applåderar, hoppar, visslar till allt? Därför testar de hans styrka och gränser precis hela tiden som två hyenor som retas och kivas, ett slags skumt flockbeteende för han visar inga tecken på att ogillar det. Han är deras trasdocka som varken säger bu eller bä. Som jag skrev tidigare. Människor är inga rationella robotar som bara viftar av sig, bygger upp sig på studs och går vidare lätt som en plätt.
2020-05-18, 17:18
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Nu är det på repeat...
Ja vissa saker blir bara bättre och bättre när man hör/läser det fler ggr 😉
2020-05-18, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Verkligen! Han är betydligt lugnare och hur rolig som helst 😂👍 grymt skön och mogen inställning till allt också.
Jaaaa! SÅ IMPONERAD. Speciellt då han uppmanade sina följare att nu övertala familj, släkt OCH DJUR(!!!) gå in och rösta på Lennie!!!! 😵😵😵😵
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Kan man starta flera konton på tv4 play för att rösta fler gånger?
I morgon mellan kl. 08.00 - 16.00 Tror du får betala för alla abonnemang om du beställer jättemånga.
Senast redigerad av Zoom008 2020-05-18 kl. 17:23.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Nu är det på repeat...

Nu är det bara att rösta på SAMI de som vill!!! Tycker han är så värdig detta! 👏👍
Håller tummarna! ✊
Medlem
Citat:
Verkligen! Han är betydligt lugnare och hur rolig som helst 😂👍 grymt skön och mogen inställning till allt också.
Ja, precis. Såg liven han hade med alex och verkade vara en skön och lugn kille. Hade fan inte pallat honom i huset lol. Undrar vilken personlighet var den äkta? den i huset eller på utsidan? lol. Undrar om han och amilia kommer att vara så tighta? Känns ändå inte så?
2020-05-18, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Samis syster påväg till Stockholm nu.
😍😍😍😍
2020-05-18, 17:21
Medlem
Någon som vet vad samis syrra hete på Instagram eller Facebook. Hade velat få ett ansikte på henne
2020-05-18, 17:23
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ja vissa saker blir bara bättre och bättre när man hör/läser det fler ggr 😉

Det stämmer, Mergim fick enligt Frida en ordentlig sats i gapet så han återvänder fler gånger till vägghålet med okända penisar. Han fick smak för det om man vill uttrycka sig subtilt.
2020-05-18, 17:23
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Lennie har nog hållit på länge med att trycka undan vad han egentligen känner och tänker och det betyder att han lätt hamnar i klorna på såna som Mergim och Amilia. De kan i stort sett göra, säga och behandla honom hur de vill. De vet ju inte heller, hur ska de veta när han bara applåderar, hoppar, visslar till allt? Därför testar de hans styrka och gränser precis hela tiden som två hyenor som retas och kivas, ett slags skumt flockbeteende för han visar inga tecken på att ogillar det. Han är deras trasdocka som varken säger bu eller bä. Som jag skrev tidigare. Människor är inga rationella robotar som bara viftar av sig, bygger upp sig på studs och går vidare lätt som en plätt.

Men alltså .... 😂 Tror du har ganska fel gällande mycket som du analyserar kring detta tyvärr.
Men jag ser vad du försöker med. 😉
Men final idag. Den som vinner den vinner. Alla är lika värdiga eg. Men jag hoppas på Lennie men blir inte ledsen om det blir Sami heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in