Citat:
Ursprungligen postat av
torstenferdinand
Ja men att bägaren rinner över hos någon och gör korkat, kontraproduktivt skit som detta är något jag oftare förväntar mig från damp-högern istället. Håller faktiskt vänstern till en högre standard än detta, även fast jag själv inte helt och hållet är vänster.
Den autonoma vänstern dit AFA kan räknas har ju hembesök, vandalism och klotter som en del i sitt arbetssätt så inget nytt direkt,det erkänner de ju själva om du skulle fråga dom. Det du kallar damphögern dit jag själv förmodligen räknas brukar inte pyssla med sådant på det stora hela. Jag vet inte riktigt hur det ser ut i alla nationella organisationer men de jag har varit verksam i dvs NSF, SvP och AfS så har jag aldrig någonsin varit med om någon vandalism. Det närmaste man kan komma i så fall är väl att man satte upp klistermärken, affischer o dyl. Personer som det slog över för och gjorde sig skyldiga till dummare saker uteslöts konsekvent ,även om det var ovanligt att sådant inträffade. Det enda jag kan dra mig till minnes som ansågs som bra vandalism var när nationella på 90 talet vandaliserade en pedofilutställning på ett museum på 90 talet som visade bilder på nakna barn, när det fortfarande var tillåtet med barnporr i landet