2020-05-18, 12:34
Medlem
Antivalents avatar
Rose alliance har mkt info.

Googla och ni skall finna.
Citera
2020-05-18, 12:38
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrillTekniker
Det verkar ju som att de flesta feminister - iallafall de som hörs och syns mest - tror att ett sexköp går till så att ett äckligt svin till mansgris kommer in till en fastkedjad stackars hora som lever i total misär, är psykiskt nerbruten och egentligen bara vill fly därifrån.

Han våldtar sedan henne och njuter av att se henne plågas och lida. Ju mer utsatt, förnedrad, psykiskt förstörd och livlös hon är desto bättre. När han är klar slänger han till henne några hundralappar och lämnar henne i sin misär, varvid en hallick kommer in och tar det mesta av pengarna och kanske ger henne en tallrik mat. Att ätas på golvet, som den hund hon är. Samtidigt som mannen går därifrån med ett stort leende på läpparna vid tanken på att horan verkligen verkade lida och avsky våldtäkten som han gått och längtat så länge efter att få utsätta någon för.

Är det så ni feminister föreställer er att det går till vid ett sexköp?

Vem fan bryr sig? Vill han köpa, låt honom...
Citera
2020-05-18, 12:47
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Rose alliance har mkt info.

Googla och ni skall finna.
Jag har ofta skickat folk som på allvar undrat dit.
Human rights watch och Amnesty international är också överens här.

Den svenska lagen är pissdålig och det är vår drogpolitik också. Vi har världens högsta drogdöd per capita och vi har haft samma politik i snart 40 år.

Kanske är det dags att se till vad som funkar i stället?
Citera
2020-05-18, 13:03
Medlem
YP4XQs avatar
Mmm nu var det en vit man men när våra stackars lögn-flyktingar tvingar och lurar in våra barn till diverse sexuella tjänster eller rent av med våld så blundar de alla.
Citera
2020-05-18, 13:05
Medlem
GrillTeknikers avatar
Väntar fortfarande på svar. Min undran är genuin. Beskriv hur ni tror att ett typiskt sexköp utan trafficking går till.

(ps. denna tråd har ingenting med Paolo Roberto att göra, så blanda inte in det specifika fallet här).
Citera
2020-05-18, 13:39
Medlem
Citat:
Väntar fortfarande på svar. Min undran är genuin. Beskriv hur ni tror att ett typiskt sexköp utan trafficking går till.

(ps. denna tråd har ingenting med Paolo Roberto att göra, så blanda inte in det specifika fallet här).

En man surfar runt på sexköparsidor och hittar ett nummer han ringer upp.
Han och kvinnan stämmer träff och går sedan hem till henne/honom eller tar in på hotell för att ha sex.
Om hon tar betalt före eller efter sexet vet jag inte.
Citera
2020-05-18, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Vem fan bryr sig? Vill han köpa, låt honom...

Precis och vill hon sälja låt henne. Så länge det sker mellan två vuxna människor har ju ingen annan med det att göra.
Citera
2020-05-18, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Att vara gift är förvisso ingen garanti för något.

Nej men gratis sex verkar vara ett man förutsätter.
Citera
2020-05-18, 13:58
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Jag tror det blir svårt eftersom sexköp utan trafficking inte existerar i feministers hjärnor.

De har alla fått hela sin bild av sexköp från Lilja4ever och de klarar inte av att bearbeta information som går emot den bilden. I en feminists hjärna är världen svartvit. Jag vet inte om det beror på att de har lägre intelligens eller om det beror på något annat. Troligen en kombination av flera faktorer.
Citera
2020-05-18, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jag tror det blir svårt eftersom sexköp utan trafficking inte existerar i feministers hjärnor.

De har alla fått hela sin bild av sexköp från Lilja4ever och de klarar inte av att bearbeta information som går emot den bilden. I en feminists hjärna är världen svartvit. Jag vet inte om det beror på att de har lägre intelligens eller om det beror på något annat. Troligen en kombination av flera faktorer.

Sexköpare skiter ju i vilket bara kuken får sitt så trafficking av människor kommer ju alltid att finnas.
I synnerhet om trafficking leder till billigare, skattefria sexköp.
Citera
2020-05-18, 14:01
Medlem
hardusettminapas avatar
Enligt Merapis logik är den som inte jobbar gratis utnyttjad och utsatt för tvång.

Bilden TS beskriver i början ligger nog rätt nära den bild många feminister har av sexköp.
Citera
2020-05-18, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Enligt Merapis logik är den som inte jobbar gratis utnyttjad och utsatt för tvång.

Bilden TS beskriver i början ligger nog rätt nära den bild många feminister har av sexköp.

Vad man tror feminister tycker upptar ju i stort sett hela detta subforum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in