2020-05-18, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Hur ser ni på BB, är det en tävling i snällhet eller ett underhållningsprogram?

Sami har varit underhållande bl a i sina olika roller, Amor var ljuvlig. Han har även sagt bra och roliga saker. Han bjuder på sig själv genom sina roliga kläder, genom att ändra frisyr, det blir ngt att titta på. Han bryr sig om de andra, han var väldigt stöttande t ex mot Martin när han hade problem med Jass. Han har stått ut att inte dricka, vilket är starkt gjord för en fd alkoholist, huset var fullt av gratis sprit som de andra drack. Han vill ändra sitt liv till det bättre genom att bli skuldfri och jag vill i alla fall stötta en sån person.

Jass är underhållande med sin makalös dumhet och total avsaknad av allmänbildning. Men hon har även varit väldigt klarsynt vad gäller Amilia, hon har aldrig lyckats lura Jass med sitt rollspel. Om hon låtit bli att skrika hade hon säkert fått mer röster.

Lennie är en snäll och tråkig mes, ingen underhållning där. Roligast har väl varit hans och pojkvännens blindhet var gäller deras relation. Han har varit omdömeslös med val av vänner, hur är han som person om han har ngn som Amilia som vän? Han har ingen personlighet, ingen karisma och de flesta av oss har glömt honom inom en vecka.

Mycket bra sammanfattat. Vill dock tillägga att Jasmine bidragit med en del underhållning också som varit bra och gett mig många skratt. Hon kan också, precis som Sami, gå in i olika karaktärsroller väldig bra. Bättre än Lennie, så jag är så förvånad att det står mellan Lennie och Sami och inte Sami och Jasmine..?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Jasmine är säkert en som inte ens tittar vä/hö när hon korsar vägen, hon är totalt talanglös på allt hon gör. Snickaren vill bara bli pappa o valde ett enkelt byte för det, tragiskt att hennes gener ska spridas vidare. Vissa människor får fortsätta med att vara personliga assistenter för resten av sitt liv.
Jasmine är inte den vassaste kniven i lådan men hon förtjänar inte hat från personer som dig. Somna om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Det här går bara inte!

Har sista veckorna, ibland försökt kolla på liven men stängt av lika fort för det är så ohyggligt uselt.
Nu på morgonen har jag upprepade gånger stålsatt mig för att titta (det är ju trots allt sista dagen) men blir faktiskt på riktigt, fysiskt illamående av eländet!

När jag var liten föråt jag mig på stuvade makaroner och fick en jävla hemsk magsjuka, sen dess får jag på kväljningar och blir illamående om jag ens tänker på stuvade makaroner och EXAKT den känslan får jag när jag försöker se på detta elände.🤢

Tycker inte ens Sami är ett skvatt underhållande längre, det märks han är trött på dårarna och bara vill ut till friheten.
BB har ju alltid blivit segare ju mindre folk som varit kvar, men det här här vansinnet har ju slagit alla tidigare bottenrekord i TOTAL tristess!

Usch, känns som jag behöver spy. 🤢

För helvete tv4, släng bara åt Sami hans miljon som han ändå redan har vunnit och låt dom andra patetiska misstagen till deltagare för guds skull äntligen för alltid, raderas bort från våra medvetanden!
Förutom Julia.

Tittade på programmet en liten stund i går och jag led med dom. De måsta vara helt slut p g a sysslolöshet och brist på stimulans. Själv hade jag inte orkat i huset ens en vecka. Skulle inte ha stått ut med att sova i en sovsal, inte stått ut dygnet runt med de personer som har funnits i huset. Med Amilia där hade jag hängt mig inom en timme. Hade inte stått ut med maten som de får, att ständigt bli övervakad utan en sekund till egen tid, utan att kunna vara en sekund själv. Att inte ha ngt att göra, att inte kunna egna mig åt mina intressen, att vara styrd av alla slags leker och annat dumt. Men jag skulle aldrig heller vilja delta i BB, eller kanske om jag fick typ 100 miljoner.
2020-05-18, 12:00
Medlem
Gallagherss avatar
Kollat några livesändningar med Mergim/Anty & Amilia. Känns det inte som att de inte klickar för fem öre?

Mergim och Anty är ju tighta. Men Amilia tränger sig typ på och bjuder in sig själv hela tiden. Klickar inte med Mergim alls, medans Anty typ ignorerar henne.
Sorglig relation där 3 pers fejkar en relation för att få Lennies uppmärksamhet.
2020-05-18, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Schema 18/5

Förmiddag
Ca 09.30 GOD MORGON! Det är final!
Ca 10:30 FREEZE! Conga line. Alla gamla karaktärer från huset kommer in under en Freeze, gorillan, bacillen, kaninen, yxmannen och Dr Tråk.
Ca 11:00 Underhåll i huset inför kvällens final. Sändningen kommer tillfälligt vara bruten.

Eftermiddag
Ca 14:00-17:00 Finalfix och styling inför kvällen!

Kväll
21.00 FINAL!

Åh Tack för detta! Undrar varför de inte kunde gjort lite underhåll på natten istället.. men men
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Jag tycker Jasmine är en trevlig glad snygg och pigg tjej. Hon har en fantastiskt fin kropp med långa vackra ben. Med detta skrala motstånd kan hon absolut vinna ikväll. Hon har min röst.
Hon har min röst oxå fina tjejen
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Nog för att censuren har dominerat denna säsongen mer än vad som känns tillåtet, men det borde fan vara på TOK förbjudet sista jävla dagen.

(Oj då, läste nu i dagens schema att det visst skulle vara planerat sändningsuppehåll...&#128556
BB Prod hade kunnat gått in och fixat och donat i huset tidigt på morgonen när dem sover,men istället gör man detta mitt på dagen.Denna BB Prod är inga genier precis
Tänk va bra BB konceptet är om något media bolag riktigt gör sitt jobb rätt
2020-05-18, 12:04
Medlem
smoker27s avatar
Kan någon kolla upp oddsen inför finalen? Vet själv inte vart man kollar sånt.

Tack på förhand
Smoker
2020-05-18, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Kollat några livesändningar med Mergim/Anty & Amilia. Känns det inte som att de inte klickar för fem öre?

Mergim och Anty är ju tighta. Men Amilia tränger sig typ på och bjuder in sig själv hela tiden. Klickar inte med Mergim alls, medans Anty typ ignorerar henne.
Sorglig relation där 3 pers fejkar en relation för att få Lennies uppmärksamhet.
Amilia och Mergim avskyr varandra. Det märker man på långa vägar. Men eftersom Lennie står i mitten av båda så håller de väl kontakten med varandra för att försöka få honom. Deras bråk under programmet är ren och skär komedi. Charkbrickan, det såkallade mordhotet samt bråket under skräckveckan.
2020-05-18, 12:05
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers

Håller med. Få se hur länge det håller när BB är slut och det har lagt sig lite. Jag tror att Amilia är en sådan som måste hänga sig på och tvinga sig på människor för att överhuvudtaget ha någon att umgås med. Kan se framför mig när hon är 50+ och sitter med en flaska vin och är bitter på livet. Tror att Anty kommer tröttna på Mergim snart. Eller kanske inte. Han är som hennes biggest fan så hon blir ständigt i centrum när hon är med honom för att han ser upp till henne så mycket.
2020-05-18, 12:09
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Alla som ens deltar i denna skiten är inget annat än ett gäng tragiska pajasar.
Kom du på det nu efter 100 dagar?
2020-05-18, 12:12
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoker27
Kan någon kolla upp oddsen inför finalen? Vet själv inte vart man kollar sånt.

Tack på förhand
Smoker
Flera spelsidor 1.25 Sami Jakobsson
Varierande 3.00-3.55 Lennie
Jasmine 6,00-7.00

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här