2020-05-18, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Förlåt... har svårt att sluta när jag väl börjar skriva. Låter bra att höra att Sami även är din favorit.

OnT Har det kommit upp ngn planering för dagen?
Schema 18/5

Förmiddag
Ca 09.30 GOD MORGON! Det är final!
Ca 10:30 FREEZE! Conga line. Alla gamla karaktärer från huset kommer in under en Freeze, gorillan, bacillen, kaninen, yxmannen och Dr Tråk.
Ca 11:00 Underhåll i huset inför kvällens final. Sändningen kommer tillfälligt vara bruten.

Eftermiddag
Ca 14:00-17:00 Finalfix och styling inför kvällen!

Kväll
21.00 FINAL!
Medlem
Nog för att censuren har dominerat denna säsongen mer än vad som känns tillåtet, men det borde fan vara på TOK förbjudet sista jävla dagen.

(Oj då, läste nu i dagens schema att det visst skulle vara planerat sändningsuppehåll...&#128556
Senast redigerad av Pilskflicka 2020-05-18 kl. 11:55.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Såååå sant! Hon har lyckats få mig att skratta så tårarna rinner åt henne, duktig på att irritera så jag varit tvungen att ta en paus, sjungskrikit osv. Heeeelt korrekt!
Hon är dessutom bra på att överdosera BUS, äckla ner matlagningen med otvättade toalettfingrar, kladda ner vänners sängar med kroppsvätskor, efterlikna wt-morsor från bygden, knäcka framtänder, bli kär, vara inkonsekvent och ha en väldigt tom blick.
2020-05-18, 11:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CombatCow
Kvittar vem av Lennie och Sami som vinner. Bara inte Jasmine. Hon är dock en värdig finalist.
Du, Jasmine är lika felplacerad i finalen son hon är som lärare.
2020-05-18, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon är dessutom bra på att överdosera BUS, äckla ner matlagningen med otvättade toalettfingrar, kladda ner vänners sängar med kroppsvätskor, efterlikna wt-morsor från bygden, knäcka framtänder, bli kär, vara inkonsekvent och ha en väldigt tom blick.
KONSTANT tom blick... Lennie likaså gällande blicken.
2020-05-18, 11:53
Medlem
Jag tycker Jasmine är en trevlig glad snygg och pigg tjej. Hon har en fantastiskt fin kropp med långa vackra ben. Med detta skrala motstånd kan hon absolut vinna ikväll. Hon har min röst.
2020-05-18, 11:53
Medlem
Citat:
Framför allt geografilärare är hon snäppet sämre än sämst. Hur det är möjligt att hon är i final säger mycket om att rösta kunde lätt bytas ut mot att Lotta ut miljonen i stället.
2020-05-18, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Jag tycker Jasmine är en trevlig glad snygg och pigg tjej. Hon har en fantastiskt fin kropp med långa vackra ben. Med detta skrala motstånd kan hon absolut vinna ikväll. Hon har min röst.
Tyvärr. Hon har absolut noll chans att vinna ikväll.
2020-05-18, 11:55
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CombatCow
Kvittar vem av Lennie och Sami som vinner. Bara inte Jasmine. Hon är dock en värdig finalist.
Nej, Sami är en värdig vinnare.

Att dessutom se Pinkroom bli förkrossade och internbråk om vem som får Lennie blir guld.

RÖSTA PÅ SAMI!
2020-05-18, 11:55
Medlem
Citat:
Jasmine har ju hängt löst varje vecka förutom 2. Ingen annan har hängt löst lika mycket som hon så det är starkt att hon är kvar. Absolut värd en finalplats.
2020-05-18, 11:56
Avslutad
Jasmine är säkert en som inte ens tittar vä/hö när hon korsar vägen, hon är totalt talanglös på allt hon gör. Snickaren vill bara bli pappa o valde ett enkelt byte för det, tragiskt att hennes gener ska spridas vidare. Vissa människor får fortsätta med att vara personliga assistenter för resten av sitt liv.
2020-05-18, 11:57
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Hur ser ni på BB, är det en tävling i snällhet eller ett underhållningsprogram?

Sami har varit underhållande bl a i sina olika roller, Amor var ljuvlig. Han har även sagt bra och roliga saker. Han bjuder på sig själv genom sina roliga kläder, genom att ändra frisyr, det blir ngt att titta på. Han bryr sig om de andra, han var väldigt stöttande t ex mot Martin när han hade problem med Jass. Han har stått ut att inte dricka, vilket är starkt gjord för en fd alkoholist, huset var fullt av gratis sprit som de andra drack. Han vill ändra sitt liv till det bättre genom att bli skuldfri och jag vill i alla fall stötta en sån person.

Jass är underhållande med sin makalös dumhet och total avsaknad av allmänbildning. Men hon har även varit väldigt klarsynt vad gäller Amilia, hon har aldrig lyckats lura Jass med sitt rollspel. Om hon låtit bli att skrika hade hon säkert fått mer röster.

Lennie är en snäll och tråkig mes, ingen underhållning där. Roligast har väl varit hans och pojkvännens blindhet var gäller deras relation. Han har varit omdömeslös med val av vänner, hur är han som person om han har ngn som Amilia som vän? Han har ingen personlighet, ingen karisma och de flesta av oss har glömt honom inom en vecka.

Jag tycker det är inte den som underhåller mest som ska vinna utan karaktären är väldigt betydande. Vem vill att någon som underhåller mycket men har en pissig karaktär och attityd ska vinna? Inte jag iallafall. Jag vill gärna se någon vinna som har gett mycket av sig själv (och då menar jag inte att typ bli olga på fyllan) och som är en ärlig och genuin person som även är en bra vän.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in