Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona2.0
Ja det finns alla sorter. Jag har inte påstått att ALLA sexsäljare mår skit osv. De flesta gör det, enligt min uppfattning. Det finns alltid undantag. Själv levde jag på existensminimum i 15 år, och vantrivdes inte alls. Jag var lycklig och tyckte jag hade det bra. Bara ett exempel.
Nu riskerar vi att vara OT hela dagen, så jag återvänder till Roberto. Roberto själv tycker jag är ganska ointressant. Han har alltid gett intrycket av att vara narcissistisk, jävligt jobbig och dryg. Jag är inte superförvånad om han köpte analsex på Östermalm, och han verkar störd.
Direkt efter avslöjandet drar han till TV4 och gråter ut. Helt sjukt. Detta är inte en frisk man.
Däremot är jag intresserad av kvinnans historia. Vem är hon, var kommer hon ifrån, vad tycker hom om Roberto osv? Sexsäljare blir ju ofta citerade och vi pratar över huvudet på dom.
Det är ytterst sällan de själva får komma till tals.
Jag hoppas att hon orkar ge en anonym intervju, fast så värst anonym är hon ju inte länge ...
Ja han kan nog ha någon sexmissbruks problematik sådana kan göra spontana och konstiga
saker på fyllan ,han kanske har ADHD.
Det känns ganska ofräsht men hon har förstorat brösten och tatuerat sej så hon har
nog valt yrket själv och tjänar nog mer än en läkare i tex Polen.
ADHD i kombination med att delvis vara uppvuxen i en latinsk kultur är nog orsaken, i kombination
med alkohol.
Nakenbadande har ansetts vara en normal hobby på kontinenten i över 100 år
endast skåne har haft god kontakt med kontinenten.
Vi har en konservativ och sträng syn på sex i Sverige.
Ett så långt fängelsestraff som han riskerar för något som anses normalt i princip alla länder
känns sadistiskt, Sverige känns som en diktatur.Man blir inte sugen på sex och romantik men
jag flyttar snart till Danmark, danska kvinnor är kamratliga.
Sverige industrialiserdes sent och befolkades av kristna bönder liknande amish folket
det är anledningen till att vi inte ser sex som något naturligt.
Sverige drogs inte in i andra världskriget, därav den feministiska masspsykosen.