Citat:
Ursprungligen postat av
HighEndAudio
Det här går bara inte!
Har sista veckorna, ibland försökt kolla på liven men stängt av lika fort för det är så ohyggligt uselt.
Nu på morgonen har jag upprepade gånger stålsatt mig för att titta (det är ju trots allt sista dagen) men blir faktiskt på riktigt, fysiskt illamående av eländet!
När jag var liten föråt jag mig på stuvade makaroner och fick en jävla hemsk magsjuka, sen dess får jag på kväljningar och blir illamående om jag ens tänker på stuvade makaroner och EXAKT den känslan får jag när jag försöker se på detta elände.🤢
Tycker inte ens Sami är ett skvatt underhållande längre, det märks han är trött på dårarna och bara vill ut till friheten.
BB har ju alltid blivit segare ju mindre folk som varit kvar, men det här här vansinnet har ju slagit alla tidigare bottenrekord i TOTAL tristess!
Usch, känns som jag behöver spy. 🤢
För helvete tv4, släng bara åt Sami hans miljon som han ändå redan har vunnit och låt dom andra patetiska misstagen till deltagare för guds skull äntligen för alltid, raderas bort från våra medvetanden!
Förutom Julia.
Håller med i det mesta av det du skriver. Hoppas verkligen att något produktionsbolag som inte springer PK-toppens ärenden tar på sig att driva Big brother nästa år i dess rätta anda, för just nu finns inget av det som är BB kvar, inte ett uns..