Citat:
Ursprungligen postat av
moshes
Det finns alltid någon som sköter praktiska saker, handlar till flickorna, mat osv sånt de behöver.
De kan ju inte springa ut o köpa mat själva eller ta en runda och titta på stan, de är ju fast i bostaden och tar emot kunderna.
Paula Roberto var otrogen och det var fel men en kvinna skulle aldrig hängas ut på det
sättet, ett otroligt grymt beteende som man även visade upp under metoo då
en drevs till självmord utan att det blev några större reaktioner.
Jag valde den filmen för att den visade båda sidorna den är gjord av bbc så
tanken med filmen var inte att den skulle värva unga kvinnor till yrket.
Det ger dom något eller hur? Dom får kickar av det och dom har valt det själva,
dom får väl finna andra sätt att tjäna pengar på i sådana fall. Det finns många arbeten man mår dåligt av tex demensvården och byggbranshen, det dör runt 70 män varje år pga arbetsolyckor.
Jag delade lägenhet med en strippa som sålde sex och hon trivdes med det,
dagen efter hon arbetat så gick hon med solglasögon, hon kände väl lite skam men ansåg
att kvinnor skulle ta bra betalt när dom sålde sex hon gillade sex och onanerade under en filt i
smyg när vi tittade på tv hon tyckte även att jag skulle besöka strippklubben när hon arbetade.
Jag blev kär i henne men hon tyckte att jag skulle betala som alla andra.
Det finns många olika sätt att sälja sex på, många trivs också men skulle dom synas i media
så skulle det bli ett otroligt liv på feminister, det gynnat inte karriären att visa den sidan
Amnesty anser att prostitution ska vara legaliserat på grund av ett antal anledningar,
det anses vara säkrare att träffa kunden utomhus än på illegala bordeller.
Den prostitutierade kanske måste försörja barn.
Det krävs ingen dyr utbildning för att tjäna pengar.
En person med funktionsnedsättning kan i bland hitta ett sätt att försörja sej på som fungerar.
Men svenskar är vana med ett starkt fungerande socialt skyddsnät så
dom tänker inte på att sälja sex kan vara ett sätt för en människa som inte har råd att betala
sin utbildning och har någon funktionsnedsättning att försörja sina barn
och att hon annars skulle vara i en väldigt svår situation.
Kvinnor köper också med den sidan visar feminist media inte.
https://www.youtube.com/watch?v=qQPhnY3qpcU