Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-18, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Vilken gubbe?
Har en hallick kommit till kännedom?
Det framkom i första rapporteringen på kvällen el natten att polisen gjort ingripande i flera bordell-lägenheter på Östermalm.

Och att lägenheterna hade hyrts ut till en man o en kvinna.
Senare kom rapporterna om att en känd person hade gripits.SEdan har all fokus varit på "kändisen".
Det har inte informerats mera om de två som hyrde lägenheterna.
Jag minns inte vilken tidning det rapporterades i kan ha varit i live Expressen också.

Polisen sköter väl utredningen så fakta kommer väl.
Citera
2020-05-18, 05:38
Medlem
[quote=moshes|71628529]
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Exakt det han gjorde fel var att han var otrogen, media gör parodi på sej själva
och springer som en skock blinda får åt samma håll.
Dom skulle se den här dokumentären i stället.

https://www.svtplay.se/video/2661522...iens-sexhandel[/QUOTE

tack. filmen är bra och man får verkligen bekräftelse på att kvinnor som prostituerar sig har djupa svåra känslomässiga problem.Ingen av dessa kvinnor är harmoniska.
sexutnyttjad och illa behandlad, den äldre gifta damen har som 40 åring kompenserat sin sexualskräck genom att sälja sig. Alla kvinnorna är psykiskt labila.
Paolo har själv erkänt sexbrott och han fick inte böter för att han var otrogen.
Det är förbjudet att köpa sex och han visste det var fel-han har dessutom varit politiskt aktiv
och känner så klart till sexköpslagen.
Så du har uppfattat fel, han har erkänt sitt brott.

Paula Roberto var otrogen och det var fel men en kvinna skulle aldrig hängas ut på det
sättet, ett otroligt grymt beteende som man även visade upp under metoo då
en man drevs till självmord utan att det blev några större reaktioner.

Jag valde den filmen för att den visade båda sidorna den är gjord av bbc så
tanken med filmen var inte att den skulle värva unga kvinnor till yrket.
Det ger dom något eller hur? Dom får kickar av det och dom har valt det själva,
dom får väl finna andra sätt att tjäna pengar på i sådana fall. Det finns många arbeten man mår dåligt av tex demensvården och byggbranshen, det dör runt 70 män varje år pga arbetsolyckor.

Jag delade lägenhet med en strippa som sålde sex och hon trivdes med det,
dagen efter hon arbetat så gick hon med solglasögon, hon kände väl lite skam men ansåg
att kvinnor skulle ta bra betalt när dom sålde sex hon gillade sex och onanerade under en filt i
smyg när vi tittade på tv hon tyckte även att jag skulle besöka strippklubben när hon arbetade.
Jag blev kär i henne men hon tyckte att jag skulle betala som alla andra.
Det finns många olika sätt att sälja sex på, många trivs också men skulle dom synas i media
så skulle det bli ett otroligt liv på feminister, det gynnat inte karriären att visa den sidan

Amnesty anser att prostitution ska vara legaliserat på grund av ett antal anledningar,
det anses vara säkrare att träffa kunden utomhus än på illegala bordeller.
Den prostitutierade kanske måste försörja barn.
Det krävs ingen dyr utbildning för att tjäna pengar.
En person med funktionsnedsättning kan i bland hitta ett sätt att försörja sej på som fungerar.

Men svenskar är vana med ett starkt fungerande socialt skyddsnät så
dom tänker inte på att sälja sex kan vara ett sätt för en människa som inte har råd att betala
sin utbildning och har någon funktionsnedsättning att försörja sina barn
och att hon annars skulle vara i en väldigt svår situation.

Kvinnor köper också med den sidan visar feminist media inte.

https://www.youtube.com/watch?v=qQPhnY3qpcU
Citera
2020-05-18, 05:42
Medlem
Undercoverss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanLiljegren
Det var ett riktigt dåligt beslut att köpa sex, när man är känd och har familj. Man måste tänka längre än så.

Hittade en stödvideo för Paolo som fick mig att skratta ordentligt:
https://www.youtube.com/watch?v=9cg9Y4QO5JU
Vilket praktmongo, efter detta kommer säkert opinionen vända till Paolos fördel...

Från vilka stenar kryper alla dessa idioter ut ifrån?
Citera
2020-05-18, 05:42
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Det finns alltid någon som sköter praktiska saker, handlar till flickorna, mat osv sånt de behöver.
De kan ju inte springa ut o köpa mat själva eller ta en runda och titta på stan, de är ju fast i bostaden och tar emot kunderna.

Nej, stopp här nu.

Nu skapar du själv en rad förutsättningar, för att styrka din tes .

Låt det som du själv sa, bli en utredning.

Att alla prostituerade skulle ha en organisation i ryggen för att dom sitter inlåsta 24/7 är helt enkelt inte sant.
Citera
2020-05-18, 05:43
Medlem
Citat:
Det finns alltid någon som sköter praktiska saker, handlar till flickorna, mat osv sånt de behöver.
De kan ju inte springa ut o köpa mat själva eller ta en runda och titta på stan, de är ju fast i bostaden och tar emot kunderna.

Paula Roberto var otrogen och det var fel men en kvinna skulle aldrig hängas ut på det
sättet, ett otroligt grymt beteende som man även visade upp under metoo då
en drevs till självmord utan att det blev några större reaktioner.

Jag valde den filmen för att den visade båda sidorna den är gjord av bbc så
tanken med filmen var inte att den skulle värva unga kvinnor till yrket.
Det ger dom något eller hur? Dom får kickar av det och dom har valt det själva,
dom får väl finna andra sätt att tjäna pengar på i sådana fall. Det finns många arbeten man mår dåligt av tex demensvården och byggbranshen, det dör runt 70 män varje år pga arbetsolyckor.

Jag delade lägenhet med en strippa som sålde sex och hon trivdes med det,
dagen efter hon arbetat så gick hon med solglasögon, hon kände väl lite skam men ansåg
att kvinnor skulle ta bra betalt när dom sålde sex hon gillade sex och onanerade under en filt i
smyg när vi tittade på tv hon tyckte även att jag skulle besöka strippklubben när hon arbetade.
Jag blev kär i henne men hon tyckte att jag skulle betala som alla andra.
Det finns många olika sätt att sälja sex på, många trivs också men skulle dom synas i media
så skulle det bli ett otroligt liv på feminister, det gynnat inte karriären att visa den sidan

Amnesty anser att prostitution ska vara legaliserat på grund av ett antal anledningar,
det anses vara säkrare att träffa kunden utomhus än på illegala bordeller.
Den prostitutierade kanske måste försörja barn.
Det krävs ingen dyr utbildning för att tjäna pengar.
En person med funktionsnedsättning kan i bland hitta ett sätt att försörja sej på som fungerar.

Men svenskar är vana med ett starkt fungerande socialt skyddsnät så
dom tänker inte på att sälja sex kan vara ett sätt för en människa som inte har råd att betala
sin utbildning och har någon funktionsnedsättning att försörja sina barn
och att hon annars skulle vara i en väldigt svår situation.

Kvinnor köper också med den sidan visar feminist media inte.

https://www.youtube.com/watch?v=qQPhnY3qpcU
Citera
2020-05-18, 05:59
Medlem
Citat:
Det framkom i första rapporteringen på kvällen el natten att polisen gjort ingripande i flera bordell-lägenheter på Östermalm.

Och att lägenheterna hade hyrts ut till en man o en kvinna.
Senare kom rapporterna om att en känd person hade gripits.SEdan har all fokus varit på "kändisen".
Det har inte informerats mera om de två som hyrde lägenheterna.
Jag minns inte vilken tidning det rapporterades i kan ha varit i live Expressen också.

Polisen sköter väl utredningen så fakta kommer väl.

Han var säkert en idiot när han var ung och misshandlade män
men det struntar mediefeministerna i.
Han var otrogen men när en känd kvinna är det så hängs hon inte ut av mediefeministerna
för sitt omoraliska beteende.

Att prostitution är legaliserat är det moraliskt korekta anser amnesty och
det som anses vara det normala världen över.
Trafficking är en annan sak.
Själv så köper jag inte sex, bekräftelse ar viktigt för mej och så kostar det för mycket pengar
men om jag ändrar mej så kanske jag tänker om, kanske som en revolution mot
en feminist elit som behandlar mej dåligt och orättvist.
Citera
2020-05-18, 06:08
Medlem
Kissdroppes avatar
Nu kommer verkligen alla odågor ut från sina nästen.

Nu är det en pensionerad polismästare som ringt media för att berätta att han gjort en privat anmälan mot Paolo Roberto.

Citat:
Efter ett yrkesliv i polismyndighetens tjänst har Tommy Bringholm, 66, gjort sin första privata polisanmälan.

Den tidigare polismästaren har anmält Paolo Roberto för oaktsam våldtäkt.

– Jag hoppas det leder till en ordentlig prövning av huruvida det här att betrakta som oaktsam våldtäkt eller inte, säger han.

Vilken äcklig människa. Det kan nog vara det mest desperata och patetiska sätt att försöka få uppmärksamhet och PK-poäng på, som jag någonsin sett. Det handlar uppenbarligen inte om att någon ska få upprättelse eller att någon ska bestraffas.

Tydligen har PR redan blivit bestraffad, nu förlorar han även alla sina kontrakt och han blir till åtlöje i media. Trots det vill en gammal polischef göra en privat anmälan - och han ringer media för att berätta om det. Det är för sin egen tillfredsställelse som han gör det här.

Jag står inte på Paolos sida, men hur alla dessa råttor kryper fram från sina hål är minst sagt vidrigt.

https://www.expressen.se/nyheter/ex-...tsam-valdtakt/
Senast redigerad av Kissdroppe 2020-05-18 kl. 06:15.
Citera
2020-05-18, 06:13
Medlem
Photoshoppeds avatar
Undrar om entreprenören Paolo verkligen nöjt sig med att bara vara kund efter alla dessa år. Skulle inte förvåna mig om han har fler fingrar i kakburken än vad han vill ge sken av.
Citera
2020-05-18, 06:26
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanLiljegren
Det var ett riktigt dåligt beslut att köpa sex, när man är känd och har familj. Man måste tänka längre än så.

Hittade en stödvideo för Paolo som fick mig att skratta ordentligt:
https://www.youtube.com/watch?v=9cg9Y4QO5JU

Tjenis!

Väldigt kul inslag om Paolo!

Om det skall tolkas som stöd för honom eller ren komik, ja det är ju frågan?

Rullkragen
Citera
2020-05-18, 06:29
Paolo verkar åtminstone ha en person som står på hans sida.

https://youtu.be/9cg9Y4QO5JU
Senast redigerad av Martensite 2020-05-18 kl. 06:31.
Citera
2020-05-18, 06:34
Medlem
Sonnenwendes avatar
Om Paolo Roberto redan är straffad, varför går då alla stollar som är ” juridiska experter
” ut och gapar om fängelse? Pajasnivå på media.
Citera
2020-05-18, 06:36
Medlem
Någon som har en aning om vilken kink Paolo inte fick utöva hemma? Han kanske inte vågade fråga flickvännen om lite dildo i sin rumpa eller att få pissa på henne? Något extra fick han säkert för sina 1500.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in