2020-05-17, 20:00
Moderator
manamanahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Jag har tänkt om lite. Hur jävla dum får man vara att gå på TV och säga att man knullat någon som förmodligen blivit tvingad till prostitution?

Jag fattar att han försökte göra damage control genom att be om ursäkt och då ville bekräfta folks syn på prostitution (att det alltid är ofrivilligt, för annars hade inte ursäkten låtit genuin) men seriöst... behövde han verkligen antyda att han potentiellt utfört en våldtäkt?

Och nej jag tycker fortfarande att hans straff är för hårt. Det räcker med böter. Givet att hon faktiskt inte är ett traffickingoffer, vill säga. Och det är inget som tyder på att hon är det.

Jag tror inte alls att hon är ett offer för trafficking, iaf inte om man ska tro det stoppa pressarna skrivit om henne.
Snarare är det väl så att Paulo ville visa hur jävla synd han också tycker om hororna. För att visa att han är snäll egentligen och så blev det lite fel. Nu verkar det ju som om han legat med Lilja ungefär.
Citera
2020-05-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Tror du hallikarna följer med till rummet 🤣
Nej, men hade dom haft en hallick hade han nog bott på samma hotell iaf? Eller vad tror du herr Smartass?

Självklart kan dom ha nån organisation bakom sig. Men så har jag aldrig upplevt det och då har jag nog sett iaf en 10-15 prostituerade in action.
Citera
2020-05-17, 20:01
Medlem
Mer.info.007s avatar
Tydligen så går det dåligt för honom ute på krogen
Citera
Medlem
Skvistens avatar
Som Leift GW säger:

” För professorn har det varit plågsamt att bevittna Robertos agerande. Och att det skulle vara första gången tv-profilen köper sex tror han inte på överhuvudtaget.
– Sannolikheten att du ska åka fast på det sättet han gjorde, det vill säga tas fast på bar gärning, det är en miljonen.”

😂 😂 😂
Citera
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
"Jag får samma puls som när jag boxades"

– Jag är entreprenör och har snart 200 anställda. Jag driver elva företag och håller på att starta ett par till. Jag tror det kommer vara uppe i fjorton när året är slut.
I en intervju med magasinet Entreprenör i oktober 2015 berättade Roberto att hans företag sammantagna omsätter över 100 miljoner kronor.

På cv:t kan han också skriva programledare, skådespelare, föreläsare, träningsguru och kokboksförfattare.
– Jag håller nu på och skriver min tionde bok.
Hur många timmar har du om dygnet egentligen?
– Vet du vad? Jag har disciplin! Du kommer ingenstans i boxningen utan disciplin.

https://www.expressen.se/sport/jag-f...r-jag-boxades/

Och snart har han noll företag och omsätter noll kronor Disciplin var det ja

Edit: Granskar man artikeln och ”hans” företag så är det väldigt mycket snack, en mytoman.
Senast redigerad av Bilingualbvern2.0 2020-05-17 kl. 20:03.
Citera
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umebo123
Okej tack då förstår jag 👍

Alltså polisen utnyttjar kvinna som ligger på rygg medans de står utanför, kanske tom ger henne lite pröjs som tack för hjälpen, Sverige 2020
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Märkligt. Ingen har ifrågasatt intervjun Jenny Strömstedt- Paolo Roberto. Fick han veta frågorna i förväg?

Driver du? Blev ett stort ifrågasättande av det.
Citera
2020-05-17, 20:02
Medlem
Undrar: hur funkar män generellt i den här vidriga traffickingvärlden ...Går de till samma tjej hela tiden (som folk går till samma frisör varje månad) och hur ofta kommer de tillbaka? Har de ett bokn system ? Kan verkligen ingenting om detta och eftersom han var på listan redan 2012 så har han ju hållt igång, frågan är HUR ofta då??
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Du verkar urbota korkad. Fjärde gången du skriver nu att "vad han hamnat i".

Han har inte hamnat någonstans utan själv valt att vara en gris som köpt sex.

Han kan ha blivit lurad i en fälla, vi vet inte hur allt ligger till.
Citera
Medlem
hängballens avatar
Om Bill Gates skulle torska på sexköp i Stockholm skulle affärerna sluta sälja datorer med windows då?
Citera
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
,,, eller Dokumentärer!

Stäm svt då om den inte är "sann"

Verklighetens Lilja 4-ever
https://sverigesradio.se/sida/avsnit...programid=2519
Vi vet ännu inte vad det år PR köot. Det kan vara en helt vanlig frivivillig prostituerad. De är klar majoritet. Finns nästan inte annat.
Citera
2020-05-17, 20:03
Moderator
manamanahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
"Jag får samma puls som när jag boxades"

– Jag är entreprenör och har snart 200 anställda. Jag driver elva företag och håller på att starta ett par till. Jag tror det kommer vara uppe i fjorton när året är slut.
I en intervju med magasinet Entreprenör i oktober 2015 berättade Roberto att hans företag sammantagna omsätter över 100 miljoner kronor.

På cv:t kan han också skriva programledare, skådespelare, föreläsare, träningsguru och kokboksförfattare.
– Jag håller nu på och skriver min tionde bok.
Hur många timmar har du om dygnet egentligen?
– Vet du vad? Jag har disciplin! Du kommer ingenstans i boxningen utan disciplin.

https://www.expressen.se/sport/jag-f...r-jag-boxades/

Jag tror att Paolo tyckte han förtjänade ett ligg efter en hård dag. Lite träning, slappna av i bastun, ligga med en hora, sen äta ute med lite gött vin. Tror det var ngt han unnade sig och att han tyckte det var helt normalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in