Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-05-18, 00:40
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Man Paolo är ju inte singel.

Nu är han nog säkerligen det.
Citera
2020-05-18, 00:44
Jag undrar hur hans barn kommer drabbas av detta. Kommer de bli retade eller mobbade i skolan nu? Kommer deras framtida yrkeskarriärer att skadas av detta?
Citera
2020-05-18, 00:47
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Håller jag inte med om, om man är otrogen på fyllan på någon fest kan man kanske se det som lite mindre allvarligt om man har lätt att förlåta. Det händer både killar och tjejer. Men att gå till en prostituerad är helt planerat och man är troligtvis nykter och vet vad man gör. Om ens kille liksom PR dessutom väljer en tjej med stora silikontuttar och silikon(?)rumpa när man själv är smal så blir det ju en bekräftelse på att han inte ens gillar en själv.
Ja det är ju otrohet. Även ett fylleknull på en fest är planerad. Då har man dessutom flirtat och engagerat sig lite. Jag har svårt att hitta argument nu för att det ena är mindre allvarligt än det andra.
Vad gäller valet av tjej så har jag valt lite olika typer. Min bästa upplevelse var den näst sista jag besökte. Hon hade en välformad lite kraftig rumpa (det var vad jag ville prova då) men det var hennes glada sexiga leende som gjorde sessionen til en höjdare.
Den sista var också bra. 1,75 lång och 48 kg. Jag sökte då en lätt och lättmanövrerad kvinna. Kanske jag vid ett ytterligare besök skulle ha velat prova på stora siliconskinkor? Vi bör inte läsa ut för mycket av PR:S val av kvinna. Om han haft en siliconbrud hemma så skulle han kanske kanske valt en muskulös prostituerad. Vi män tänder på lite olika saker från dag till dag. De finns nog en "default-smak" som håller i längden men utöver det kan man tända till på det ena och andra.
Citera
2020-05-18, 00:48
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freebs
Silikon i både läppar & bröst är givetvis gratis...

"Känner" en snubbe som hyr ut sin lägenhet i Stockholm till en transa & en hora från Spanien för dom tjänar så jävla mycket mer här på en vecka än i sitt egna land.
Silikon i läppar? Är detta ett vanligt ingrepp?
Citera
2020-05-18, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Jag undrar hur hans barn kommer drabbas av detta. Kommer de bli retade eller mobbade i skolan nu? Kommer deras framtida yrkeskarriärer att skadas av detta?

Det undrar jag med! någon som är i hans barns ålder som använder flashback som känner hans barn på 16 år och 13 år. Barnet Enzo är skriven på hans mammas adress i stan. Går säkert sista året på gymnasiet
Citera
2020-05-18, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1vargen
Det undrar jag med! någon som är i hans barns ålder som använder flashback som känner hans barn på 16 år och 13 år. Barnet Enzo är skriven på hans mammas adress i stan. Går säkert sista året på gymnasiet

Som 16 åring går man väl inte sista året på gymnasiet?
Citera
2020-05-18, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Som 16 åring går man väl inte sista året på gymnasiet?

Han är född 2004 och då går man i 9an. De som är födda 2003 började 1an på gymnasiet i höst, så ja han kommer förmodligen börja i höst. någon som sitter på info hur Enzo mår, vad har han sagt?

Ut med info!
Citera
2020-05-18, 00:54
Medlem
ArmandDuplantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Det måste kunna bevisas att han inte förstått om samtycke funnits annars strider det mot den direkta definitionen: "Oaktsam våldtäkt innebär att gärningspersonen bevisligen inte säkerställt att det funnits samtycke".

Ja, ursäkta, har varken rättsfallet eller lagrummet färskt i minnet!
Citera
Medlem
Citat:
Han är född 2004 och då går man i 9an. De som är födda 2003 började 1an på gymnasiet i höst, så ja han kommer förmodligen börja i höst. någon som sitter på info hur Enzo mår, vad har han sagt?

Ut med info!

jag som skrev fel bara, jävligt trött att läsa alla dessa 930 sidor!
Citera
Medlem
Mr Coffees avatar
Eftersom folk frågar om och om igen vad Paolo sa i intervjun och varför det skulle kunna vara våldtäkt.

Han säger:
Citat:
Jamen du köper ju en annans kropp, säkert någon som är dit-tvingad. Hon är ju inte där för att det är jättetrevligt

https://ibb.co/R4BnnNv

Om det föreligger tvång bakom så kan det alltså vara en våldtäkt enligt rådande lagstiftning.
Citera
2020-05-18, 00:55
Medlem
Undrar vad den här bevakningen av sexsäljaren och razzian hittills har kostat samhället, det är resurser som skulle kunnat läggas på bekämpning av riktiga brott där det finns ett brottsoffer istället för detta trams.
Citera
2020-05-18, 00:56
Medlem
Blundettos avatar
Citat:

Idiot. 16-åringar går i första ring och flashback har 18-års gräns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in