2020-05-17, 14:52
Medlem
ENSAM KVAR
med Paolo Roberto

https://www.youtube.com/watch?v=M7663T31BYo
Citera
2020-05-17, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Det var ingen liknelse i min text... Vet du vad en liknelse är?

Men du, Paolo säljer inte pasta för att den är god. Han säljer den på sitt namn. Precis som när Per Morberg kränger skitvin (där har du en liknelse)

Du vet precis vad jag syftade på och jag sa inget som var felaktigt. Din liknelse var dålig.
Citera
2020-05-17, 14:54
Medlem
Hur funkar det..sitter man i ett väntrum med en kölapp?
11 stycken .om man då är sist i kön så måste väl priset vara nedsatt? Hon måste ju vara rätt tilltufsad och kladdig efter 10 stycken torskar på raken.
Den första kanske fick betala 2500 kr?
Citera
2020-05-17, 14:55
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Du vet precis vad jag syftade på och jag sa inget som var felaktigt. Din liknelse var dålig.

Vilken liknelse? Att sälja tomatsås?
Citera
2020-05-17, 14:57
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratider
Jepp såg det med ,har Elin måntro fått veta mera ?

Ett annat alternativ är att sexköp kan räcka för att göra slut.
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Bra idé om vägen tillbaka dokumentär. Om han läser här kanske han nappar på det.

Jag tror det inte kommer att hjälpa. Han är 50 och förväntas ta ansvar idag. Msm byggde upp honom med massa gratis pr. De bygger hellre upp en ny förortsgrabb som "kommit snett".
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Det är en risk vi får leva med. Rimligt resonemang, men hur i hela friden kan du veta hur mycket han betalade? Med sådan kännedom exponerade du dig för ytterligare en risk där va..?

Det har sagts i gammelmedia, jag tror PR sagt det själv men är inte säker.
Citera
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Straffet är det samma, följderna är olika. Vill man sälja tomatsås med sitt goda namn bör man vara rädd om namnet. Konsumenter hade all rätt att veta vilka de handlar av.

Fortkörning är ett mindre allvarligt brott i folks ögon.

Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare

Var är liknelsen i den övre texten?
Citera
2020-05-17, 14:58
Medlem
1945s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Lär kosta mycket pengar, med tanke på den stackars utsatta trafficking flickans från Polen (Rumänien enligt media) Rolex för 100.000 kr plus LV väska på bilder enligt länkar i detta ämne. Hon säljer sig inte till media för småpengar kan jag garantera. Men visst, det är bara för judesvinen på Expressen att slänga upp en halv miljon så kommer hon säga vad dom vill. Paolo har köpt sex för henne varje vecka flera ggr, han misshandlar henne varje gång etc 🤣

Tror att hennes yrkesval är självvalt för det ger henne det leverene som hon vill ha, fnaskar sannolikt på Rivieran eller Ibiza under sommaren. Hon har sannolikt inkomster som får en Börs VD att bli avis, så offret till Paolos fruktansvärda övergrepp sitter nog inte och gråter och känner sig direkt utnyttjad.

Vilket jävla dravel. Rena spekulationerna.
Citera
2020-05-17, 14:58
Medlem
Citat:
Var är liknelsen i den övre texten?

Lägg av. Jag har inte tid för dina spel, där du hellre fokuserar på semantik än sakfrågan.
Citera
2020-05-17, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Hur funkar det..sitter man i ett väntrum med en kölapp?
11 stycken .om man då är sist i kön så måste väl priset vara nedsatt? Hon måste ju vara rätt tilltufsad och kladdig efter 10 stycken torskar på raken.
Den första kanske fick betala 2500 kr?

Det var väl en bordell med många tjejer?
Citera
2020-05-17, 15:00
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Det finns ingen uppgift om att kvinnan inte var där frivilligt, det är bara dina fantasier.

Om det ska vara lagligt att köpa men inte sälja narkotika borde det vara lagligt att köpa men inte sälja sex också. Så är det i många andra vettigare länder.

Är du go?

Det är väl inte vad du eller jag tror som spelar någon roll. Det centrala är ju att Paolo Roberto själv verkar ana att kvinnan inte var där frivilligt: 'Säkert någon som är dit-tvingad. Hon är ju inte där för att det är jättetrevligt' Från intervjun i TV4.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in