2020-05-17, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Undrar om han var lika snabb när det gällde en kollega och rättsväsendet. Jösses folk är bindgalna.

Han har aldrig polisanmält någon tidigare. Men han ansåg att fallet var intressant och bör därmed prövas i rätten. Lagstiftningen är ju relativ ny.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Är du ett troll eller bara urbota korkad? Du fattar väl att frivilligt sexarbete inte innebär våldtäkt, kränkande fotografering och utpressning? Jävla nöt
Här har jag en oberoende, objektiv källa som delger fakta till skillnad från den där politiskt färgade Wieslander du citerar:https://www.gp.se/kultur/kultur/paol...sex-1.28030120
Lägg märke till: De har tagit sig hit på egen hand för att sälja sex.

Jag är en laglydig medborgare som litar på att prostitutionspolisen talar sanningen. Ett antal män greps i Stockholm under natten till fredagen i samband med en razzia mot en misstänkt bordell. Flera av kvinnorna som polisen kom i kontakt med kommer från Europas fattigaste länder. Ofta har de tvingats hit genom hot och utpressning. !!!!!!
Citera
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
https://www.medianet.com.au/releases/178979/

Say what?
Citera
2020-05-17, 18:50
Medlem
Jippi! Nästa pungspark för Pungen av Kungsan:

Ex-polismästare anmäler Paolo för oaktsam våldtäkt!

https://www.expressen.se/nyheter/ex-...tsam-valdtakt/

Blir nästan som en rundspark i den tömda pungen
Citera
2020-05-17, 18:50
Medlem
Franssonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
För oss vanliga män är det svårt att sätta sig in hur horkarlarna kan förnedra sig själva på detta sätt?
Bara att tänka sig hur det hela kan ha gått till...?

Horberto 50+ går in på nån sajt på internet för prostituerade.
Han väljer ut en tjej, hälften så gammal som han själv och bokar träff efter att ha deklarerat sina sexuella önskemål.

Han går från jobbet, gymmet eller whatever till denna lägenhet där det sitter 10 andra horkarlar på kö.
PR blir inkallad till den unga främmande tjejen från Moldavien som han har valt ut. Tjejen pratar inte svenska. Han tar av sig kläderna, hon tar av sig kläderna. Hon lägger sig på sängen eller madrassen på golvet och PR har, med tanke på detta för oss normala män mycket osexiga scenario, nu ändå lyckats få upp den lille masken. Han drar på kondomen (förhoppningsvis).

Han kör in sin lille mask i tjejens mun och/eller mellan hennes ben. Börjar frenetiskt jucka, pustar och svettas medan han tillfredsställer sig själv med hennes kropp. Hon önskar att hon var hemma hos sin mamma.

När PR är klar reser han på sig, torkar av masken, klär på sig, slänger fram en tusing och åker hem till sin sambo och sina två tonårsbarn. De är bara några år yngre än den tjej som han nyss knullade av sig i. Tjejen gör sig redo för nästa horkarl i väntrummet.

Vad i hela helvetet driver horkarlar till denna ultimata förnedring av sig själva? Det måste ligga någon form av personlighetsstörning bakom ett sånt här beteende.
Det PR gjort är och har alltid varit helt normalt. Att ha två tjejer är ur en mans perspektiv dubbelt så skönt som bara en. Det är snarare så att man borde fråga varför många män inte köper sex.
Jag gissar på att 1500 kr känns för mycket för kort tid. Det har man bara råd med om man är gift med en tant. Om allt som allt hade kostat 300 kr och man hade sluppit knulla så hade nog väldigt många fler gått på daglig massage.

Samtidigt som jag tycker att sex ska vara tillåtet för alla i en jämlik välfärdsstat så kan jag inte tycka synd om PR. Han blev kändis och fram-curlad av media på andras bekostnad. Det fanns ingen social rättsäkerhet då. Därför ska någon sådan inte finnas när man faller. I den bästa av världar ska man dock dömas blint endast till det straff som lagen säger.
Citera
2020-05-17, 18:53
Medlem
Med tanke på det ivriga försvaret för Paolo Roberto här inne undrar man hur utbrett det är med sexköp bland alla incels på FB.

Just snygg ny fanbase han skaffat sig - kvinnohatare, beundrare av Breivik och försvarare av Anders Eklund-typer. Är han nöjd tro?
Citera
2020-05-17, 18:53
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Det man vet är 2 lägenheter på adressen med samma wifi och samma telefonnummer. 10 av 11 köpare har erkänt och PR har godtagit strafföreläggande på 25000 tyckte jag det stod. Det framgår inte om några andra är under utredning eller om det var fler gripanden. Vad man kan se är sexsidan i full gång även i områden där tillslag gjorts.

Okej..

Så två lägenheter, minst två kvinnor då.

Men vad tusan kan polisens bevis vara då, man måste ju ha något handfast. Han blev ju inte haffad inne i själva lägenheten med byxorna bokstavligen nere.

Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Nu vet jag att du är ironisk, men inga luder kommer att hängas ut, listas eller namnges. Bara vita, hemska män.

Nej då, inte ironisk. Försöker bara få mig en bild över om den prostituerade damen var där ensam, eller om det var fler. Tex 2-3 damer på 2 sovrum, och en väntsal..

Om Paolo hade bestämt träff i förhand, eller gick upp "mera spontant" och väntade på sin tur.
Citera
2020-05-17, 18:54
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Man slog nog till mot lägenheten också. Det är därför PR greps efteråt på en restaurang, man vill inte varna sexsäljarna/hallickarna så man fotar och följer efter torskarna tills efter man slagit till mot lägenheten. Den informationen har antagligen inte läckt. Någon polis läckte just att PR var gripen för att få en belöning. Det är vad jag tror.
Polisen lär väl haft span ett tag?
Det jag menar är att de borde lagföra dessa traffickingligor långt innan de börjar fiska 11 torskar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Han har aldrig polisanmält någon tidigare. Men han ansåg att fallet var intressant och bör därmed prövas i rätten. Lagstiftningen är ju relativ ny.

Polismästaren skall snacka med sin tidigare kollega Kapten Klänning tycker jag. Räcker det inte med att åklagaren utreder utan man måste få medieutrymme och polisanmäla också?
Citera
Medlem
Mr Coffees avatar
Haha aj då

Citat:
”Sedan 2015 har Paolo Robert haft ett så kallat ”royaltyavtal” med Panefresco som inneburit att Paolo Roberto promotat Panefresco som företagets ansikte utåt. Paolo Roberto har inget ägande vare sig direkt eller indirekt i Panefrescokoncernen utan hans ersättningsmodell har utgått från hur bolagen presterat. Hela företaget har med bestörtning under fredagen fått ta del av den rapportering om gripandet av Paolo Roberto. Våra tankar går till kvinnan som blivit utsatt för detta övergrepp.”

https://www.expressen.se/nyheter/res...r-med-roberto/
Citera
2020-05-17, 18:55
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Hon har iallafall rensat bort en del bilder på
IG och Facebook, men det finns fortfarande bilder kvar på IG.
Hon har ju lite att fundera över, 3 år är en lång tid och de hade planer om framtiden, de verkade samspelta, antingen har hon bestämt sig direkt för att avsluta eller så vill hon fundera mera.
Hoppas för hennes skull, att om hon ska bygga upp tilliten till en man, borde hon göra det med en annan man
Inte med en person som är otrogen med en prostituerad, 1 månad efter att de har flyttat ihop.. och det var nog inte heller Paolos första besök i en lägenhetsbordell..

Med tanke på att man kanske kan förmoda att hon är rätt ytlig (Instagram, etc), kan man ju konstatera att Roberto nu förlorat både 1) sin sociala status och 2) en stor del av sin inkomst. Borde vara tillräckligt för att hon ska lämna honom. Lär ju ha varit det som varit plusen som vägt upp de minus som åldersskillnaden och tidigare barn torde ha inneburit. Plus att hon nu vet att hon inte kan lita på honom.

Dessutom: finns en viss press på henne att agera snabbt. Gör hon det kan man säga att här har vi en powertjej som inte tar någon skit! Dröjer hon alltför länge har hon till viss del redan accepterat beteendet.

Sen angående PRs chanser att komma igen: han är 51, så åldern börjar även ta ut sin rätt. Man vill knappast se nån träningsshow, typ, med en 55-åring. Så jävla bra på att snacka har han väl aldrig varit. Så han är knappast oersättlig. Martin Timell var tveklöst mycket bättre rent talangmässigt som programledare.

I Italien har han förstås inget att hämta. Snackar han ens italienska? Verkar vara mycket pretentiöst poserande över hans matkunskaper: som nån skrev, att han går runt och luktar på oliver i kupade händer som värsta finsmakaren.

Samma sak med Hawaiipizzan som han tydligen ska ogilla. Fan inget fel med den. Bara han som vill vara värsta italienaren, och att man då ska säga att ananas på pizzan är ett brott mot mänskligheten.
Senast redigerad av fryskyl 2020-05-17 kl. 18:57.
Citera
2020-05-17, 18:55
Medlem
Citat:
Tror man måste ha en skälig misstanke om något och gärna att man meddelar den misstänkte det på något sätt. Men visst alla teorier är bra utom dom dåliga dvs.
Nu blev han väl tagen på bar gärning och insåg sitt misstag. Därav jag har ifrågasatt bevis bördan hela tiden. Enligt mig så gav han upp lite för enkelt om det var en engångsföreteelse.

I know you know that I know that you know........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in