Citat:
Ursprungligen postat av
FriskaFredde
Nä, syftar nog inte mer på The Wall mer typ The Piper At The Gates Of Dawn. Stairway svänger ju dock en del när trummorna kommer in. Annars är den lite svårdansad
Careful with that axe Eugene...
Citat:
Ursprungligen postat av
alibaban112
Alla vet att ni hade kastat ut Julia utan att tveka framför gullegrisen Sami, hade det inte varit så hade man kanske haft lite respekt. Nu sitter man och snackar som att det är flashback som skeppar vinsten till Sami när det är den mest populära deltagaren sen dag 1 som går hem hos Facebook morsorna mer än någon annan. Finns inget mer PK under hela den här säsongen som att rösta på Sami.
Hade njutit av att se Julia sno vinsten av Sami i en final.
Aldrig i livet!! Jullan är och förblir min favorit. Hade hon och Sami varit i final hade min röst tveklöst gått till Ljuvliga Julia.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lella68
Hoppas av hela mitt hjärta att Anna kör hem honom till Sundsvall direkt och håller hårt i honom..
Risken är väl att Mergim hänger under bilen hela vägen som Robert DeNiro i "Cape Fear". När de kommit upp till Sundsvall kryper han fram med solkig rosa BB-hoodie och en galen blick i ögonen inställd på hämnd.
Citat:
Ursprungligen postat av
likebananas
Grodan fick info att under 45 minuter segade api'et ner sig och nu har tydligen fyran startat om servrarna.
Jag håller öronen öppna om det skulle komma mer info. Frågan är om det har funnits fungerande backuper under tiden eller om man kan ha missat en del registreringar. Känns märklig all denna soppa.
Jaha, nu börjas det. Skall fyran verkligen våga sig på att mygla såhär dagen innan final? Det vore jäkligt otaktiskt, men å andra sidan förvånar mig ingenting när det gäller den skitkanalen längre.
MVH/Gnomegirl.