2020-05-17, 23:10
Medlem
Mouchinos avatar
Har ni tråkigt så kan ni väl gå in på Antys live, underhållning?
2020-05-17, 23:10
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Nä, syftar nog inte mer på The Wall mer typ The Piper At The Gates Of Dawn. Stairway svänger ju dock en del när trummorna kommer in. Annars är den lite svårdansad

Careful with that axe Eugene...

Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Alla vet att ni hade kastat ut Julia utan att tveka framför gullegrisen Sami, hade det inte varit så hade man kanske haft lite respekt. Nu sitter man och snackar som att det är flashback som skeppar vinsten till Sami när det är den mest populära deltagaren sen dag 1 som går hem hos Facebook morsorna mer än någon annan. Finns inget mer PK under hela den här säsongen som att rösta på Sami.
Hade njutit av att se Julia sno vinsten av Sami i en final.

Aldrig i livet!! Jullan är och förblir min favorit. Hade hon och Sami varit i final hade min röst tveklöst gått till Ljuvliga Julia.

Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Hoppas av hela mitt hjärta att Anna kör hem honom till Sundsvall direkt och håller hårt i honom..

Risken är väl att Mergim hänger under bilen hela vägen som Robert DeNiro i "Cape Fear". När de kommit upp till Sundsvall kryper han fram med solkig rosa BB-hoodie och en galen blick i ögonen inställd på hämnd.

Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Grodan fick info att under 45 minuter segade api'et ner sig och nu har tydligen fyran startat om servrarna.
Jag håller öronen öppna om det skulle komma mer info. Frågan är om det har funnits fungerande backuper under tiden eller om man kan ha missat en del registreringar. Känns märklig all denna soppa.

Jaha, nu börjas det. Skall fyran verkligen våga sig på att mygla såhär dagen innan final? Det vore jäkligt otaktiskt, men å andra sidan förvånar mig ingenting när det gäller den skitkanalen längre.

MVH/Gnomegirl.
2020-05-17, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tjenare det va nästan ett tag sen. Iallafall på Flashback.
skönt att se dig tillbaka.

Ja förjävla trist att Jullan åkte.
Hon som stått för nästan all underhållning.
Utan henne skulle det vart tråkigt som fan.
Är det någon deltagare man kommer komma ihåg av denna säsong så är det Julia.
Jullan borde ha en plats i finalen minst.
Då hade det inte spelat någon roll för mig vem av Jullan eller Sami som vinner.
Nu är det bara Sami som är värdig vinnare av dom 3.
Snubben bjuder på sig själv.
Hur fan kan Lennie och Jassa vara kvar men inte Jullan.
Obegripligt men ändå tyvärr inte förvånande i dagens PK samhälle, där ingen tillåts sticka ut och alla ska vara fogliga mellanmjölks mesar som bara sitter tyst och stirrar även om ens umgänge beter sig som svin.
Hoppsan, där beskrev jag ju just Lenny för fan. 😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Helvete...undrar om tv4 släpper ngn ytterligare info om detta...

Kan man inte bara prova att rösta igen? Om det blivit fel så kanske man kan göra det på nytt, eller är jag ute och cyklar nu mitt i natten..?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jass sa detsamma, men alltså.. tänker de att de ska svara alla 20-tusen-ish som skrivit till dem? Jag följer inte Sami (än), men Jassas egna konto har just nu 15k..
Inte helt omöjligt. Glasman och Julia svarar när man skriver till dem.
2020-05-17, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Har ni tråkigt så kan ni väl gå in på Antys live, underhållning?
Var tvungen att stänga av eftersom Mergim skriker så mycket!
2020-05-17, 23:13
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Anty sa precis på hennes live att Lennies mamma och Anna är i Stockholm, och att han antagligen kommer vilja sova med dem.
Hmm.börjar nästan tro att Lennie fortfarande är tillsammans med Anna.Varför då?Varför i helvete skulle en FD tjej ta sig till STHLM nu om det inte skulle vara något mer.Tänk också att några av hans anhöriga sagt att han inte är sådan utanför och det är skådespel.Lennie är inte den han utser sig vara i BB
2020-05-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Careful with that axe Eugene...

Aldrig i livet!! Jullan är och förblir min favorit. Hade hon och Sami varit i final hade min röst tveklöst gått till Ljuvliga Julia.

Risken är väl att Mergim hänger under bilen hela vägen som Robert DeNiro i "Cape Fear". När de kommit upp till Sundsvall kryper han fram med solkig rosa BB-hoodie och en galen blick i ögonen inställd på hämnd.

Jaha, nu börjas det. Skall fyran verkligen våga sig på att mygla såhär dagen innan final? Det vore jäkligt otaktiskt, men å andra sidan förvånar mig ingenting när det gäller den skitkanalen längre.

MVH/Gnomegirl.
Bra sammanfattat!
OnT rösta på Sam!
2020-05-17, 23:14
Medlem
Citat:
Anty sa precis på hennes live att Lennies mamma och Anna är i Stockholm, och att han antagligen kommer vilja sova med dem.
Kommer bli trång i sängen eftersom Amilia och Mergim kommer tvingas sig in i sängen!
2020-05-17, 23:15
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Sami nere på 1.25 nu. Spelbolagen tror verkligen han vinner.
Jag tror det kommer bli tajtare än så. Rösta på!

Märkligt sammanträffande. Oddset sjunker på Sami och störningar på servrarna.
Lennies odds gick också ner. Vad händer egentligen?
Lennie hänger rätt så löst nu om man tror bettingsajter i alla fall.
2020-05-17, 23:17
Medlem
Sami: 1.2
Lennie: 3.7
Jass: 7
2020-05-17, 23:17
Medlem
Big Brother 2020 Vinnare
Sami Jakobsson
1.20
Lennie Hansson
3.70