Citat:
Ursprungligen postat av
Malmens1
bolibompa tycker jag idioten kan casta till, big brother skall aldrig mer vara på tv4 hoppas jag
Nja, jag tror det blir jämnare än vad folk tror, oddsen är helt fel på bettingsidorna, eller så har dom redan fått infon att sami är utsedd vinnare.
Jag känner nog att det är Jasmine som är den planerade vinnaren.. Igår skulle hon få en vinst efter att hon gjorde den kreativaste tävlingen och det skulle vara att välja middag som jag förstod det och då hämtmat som jag brukar kalla utemat.., men hon fick sin tröja som alla får när de går ut så jag ser inte detta som ngn vinst. Därför tror jag hon fick den redan nu så det inte blir så mycket att hålla i händerna när hon på måndag vinner miljonen..
Förlåt alla och mig själv som vill att Sami ska vinna detta, men tror tyvärr att produktionen hela tiden planerat Jasmine som vinnare. De flesta avsnitten har ju varit klippta så Sami inte kommer till sin rätt och det är vinklat fel många gånger vilket gör att jag ser rött ibland. Visst har hon kämpat, men hon har också varit elak och manipulativ och kastade sin sk bästa vän där till vargarna utan att blinka nämnvärt så även om hon förtjänar miljonen bättre än Lennie så ser jag inte henne som vinnare av miljonen tyvärr.