2020-05-16, 09:30
Medlem
Att göra årets BB-hus i the sims är riktigt tragiskt. Säger väll allt om vilket barnprogram TV4 har gjort programmet till.
2020-05-16, 09:32
Medlem
Mergim, anty , amilia , izabellla , victoria, lisa , frida , kommer kampanja för mergim säkerligen kim oxå, vet ej om isabel även hjälper till, så sami kommer det få de svettigt minst sagt!
2020-05-16, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Håller med, tv4 är helt sämst, den som castat dessa muppar är den största idioten dvs rosanna fettot charles. usch
Eller hur!
Hon borde på sin höjd få sin höjd få casta fånarna på fortet, eller inte ens det förresten.
Fullständigt inkompetent!
2020-05-16, 09:35
Medlem
Citat:
Mergim, anty , amilia , izabellla , victoria, lisa , frida , kommer kampanja för mergim säkerligen kim oxå, vet ej om isabel även hjälper till, så sami kommer det få de svettigt minst sagt!

Du menar att dom kommer göra allt så att ryggradslösa-tråk-Lennie vinner för att han och albanen är som ett gift gammalt par?

Ja, vi kan ju bara hoppas på att det inte kommer hjälpa och att Sami har ett mycket större och en mer bred skara av fans.
Senast redigerad av EuroD 2020-05-16 kl. 09:37.
2020-05-16, 09:36
Medlem
omg, vilket fattigt schema... big brother vill bara att säsongen ska vara över...
2020-05-16, 09:37
Medlem
Förmiddag
Väckning
Brev: Sista talet till nationen! Deltagarna ska klä upp sig och göra sig redo att besvara tittarfrågor en sista gång.

Ca 11:00 Sista talet till nationen (tittarfrågor)

Eftermiddag
Ca 14:00 Test: "Vad hände sen?" med Kunskapsfågeln. Ett quiz med klipp om saker som hänt i huset.
Ca 16:00 Brev: Skriva tal

Kväll

19:00 Galamiddag. Finkläder och tal!
2020-05-16, 09:39
Medlem
Hur dumma är dom egentligen som frågar om dom är i final, det är ju för fan några få dagar kvar. Dom kanske trodde att TV4 ska lägga på en vecka till.
2020-05-16, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Eller hur!
Hon borde på sin höjd få sin höjd få casta fånarna på fortet, eller inte ens det förresten.
Fullständigt inkompetent!
bolibompa tycker jag idioten kan casta till, big brother skall aldrig mer vara på tv4 hoppas jag
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Du menar att dom kommer göra allt så att ryggradslösa-tråk-Lennie vinner för att han och albanen är som ett gift gammalt par?

Ja, vi kan ju bara hoppas på att det inte kommer hjälpa och att Sami har ett mycket större och en mer bred skara av fans.
Nja, jag tror det blir jämnare än vad folk tror, oddsen är helt fel på bettingsidorna, eller så har dom redan fått infon att sami är utsedd vinnare.
2020-05-16, 09:42
Medlem
hur i hela helvete kan jassa ha sånt stort stöd på instagram helt sjukt vad är det för folk som "tycker hon varit sig själv och gjort en fantastisk resa" dem måste vara blinda
2020-05-16, 09:43
Medlem
Hade varit riktigt roligt om Jass lämnat tillbaka den mögliga klubban till flodhästen.

Edit: "Nattklubben" har jag inga kommentarer till.
2020-05-16, 09:51
Medlem
Lord2Moynes avatar
Haha härlig morgonfrilla Sami ligger inne med!
2020-05-16, 09:52
Medlem
Citat:
bolibompa tycker jag idioten kan casta till, big brother skall aldrig mer vara på tv4 hoppas jag

Nja, jag tror det blir jämnare än vad folk tror, oddsen är helt fel på bettingsidorna, eller så har dom redan fått infon att sami är utsedd vinnare.

Jag känner nog att det är Jasmine som är den planerade vinnaren.. Igår skulle hon få en vinst efter att hon gjorde den kreativaste tävlingen och det skulle vara att välja middag som jag förstod det och då hämtmat som jag brukar kalla utemat.., men hon fick sin tröja som alla får när de går ut så jag ser inte detta som ngn vinst. Därför tror jag hon fick den redan nu så det inte blir så mycket att hålla i händerna när hon på måndag vinner miljonen..

Förlåt alla och mig själv som vill att Sami ska vinna detta, men tror tyvärr att produktionen hela tiden planerat Jasmine som vinnare. De flesta avsnitten har ju varit klippta så Sami inte kommer till sin rätt och det är vinklat fel många gånger vilket gör att jag ser rött ibland. Visst har hon kämpat, men hon har också varit elak och manipulativ och kastade sin sk bästa vän där till vargarna utan att blinka nämnvärt så även om hon förtjänar miljonen bättre än Lennie så ser jag inte henne som vinnare av miljonen tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in