2020-05-17, 20:41
Medlem
Noen som har tilgang her? På google søk TH og VE kommer den opp, medvirker VE i eiendomsprosjektet?

https://www.dn.no/jus/tom-hagen/tom-hagen-eiendom/lorenskog/tom-hagen-realiserte-eiendomsprosjekt-mens-politiet-jaktet-konas-drapsmann/2-1-799843
Citera
2020-05-17, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Har ikke tilgang til Aftenposten, men han kan passe ja, men det kan andre også. Regnskap har ikke jeg greie på, men Stiftelsen Futurum, hvor han er styremedlem, viste innlevert regnskap i 2019 en omsetning på NOK 0, og ser ikke mye bedre ut de siste fem åra: https://www.proff.no/regnskap/stiftelsen-futurum/l%C3%B8renskog/medlemsorganisasjoner/IG7634Q10PU/

GHH kan også passe. Han har vært mye ute i media. Noen mener det er tegn på skyld. Men det kan jeg lite om. Jeg tenker motsatt, at man vil ønske å skygge banen. Han sluttet i 2018, etter 25 år som TH sin "høyre hånd". De har fortsatt treningssenteret Condis sammen. Det går ikke spesielt bra.
Hvorfor sluttet VE hos TH på 90-tallet? Hvorfor kom han tilbake i 2018, han gikk fra en godt betalt lederstilling. TH er ikke akkurat kjent for å gi høye lønninger. Er VE del av et generasjonsskifte?
Senast redigerad av agvvv 2020-05-17 kl. 20:45.
Citera
2020-05-17, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Jeg vet ikke hvem VE er. Men hvis en person er i slekt med TH og ikke i slekt med AE, vil den personen være i familie med AE. Jeg vet ikke hvor nær familie det må være for at det er naturlig å omtale en person som familiemedlem.

I tillegg vil også personer som er i slekt med AE kunne omtales som familiemedlem.

VE er nevø til TH. Navnet er V*gard Eb*estad.
Han er sønn av TH sin eldste søster.
Det er nok helt naturlig å omtale ham som et familiemedlem.
Henholdsvis er jo TH onkel og AEH tante til VE.
AEH har tre søsken etter hennes biologiske pappa giftet seg på nytt på Vestlandet. Alle lever. Om de har hatt noen kontakt aner jeg ikke.
Citera
2020-05-17, 20:48
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
grunnet sikkerhetskamera ?
Hur skulle et sikkerhetskamera avslöja at AEH hadde fryktat för sitt liv över tid?
Du skrev att ”AEH var på sista tiden rädd för sitt liv”, och jag undrar varifrån du vet detta?
Senast redigerad av WinnieSeila 2020-05-17 kl. 20:53.
Citera
2020-05-17, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinnieSeila
Hur skulle et sikkerhetskamera avslöja at AEH hadde fryktat för sitt liv över tid?
vet ikke, det var ment som et spørsmål til han som postet teorien om at hun var redd for sitt liv og slik jeg oppfattet det knyttet det i hop med kamera, men om hun var redd for innbrudd, kidnapping eller noe annet som at en fremmed skulle ta seg inn i huset, ville kamera vært en OK idé, men vanskeligere muligens om det var TH hun var redd for, litt avhengig av hvordan kamera skulle installeres
Citera
2020-05-17, 20:54
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
vet ikke, det var ment som et spørsmål til han som postet teorien om at hun var redd for sitt liv og slik jeg oppfattet det knyttet det i hop med kamera, men om hun var redd for innbrudd, kidnapping eller noe annet som at en fremmed skulle ta seg inn i huset, ville kamera vært en OK idé, men vanskeligere muligens om det var TH hun var redd for, litt avhengig av hvordan kamera skulle installeres

OK, jag undrade om jag missat något
Citera
2020-05-17, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Jeg tenker: Ikke istedetfor noen. Men GM ønsket ev at TH skulle bli mistenkt. Det var i så fall planen helt fra begynnelsen.

Du leker djävulens advokat. En oskyldig person är inte rädd för att bli misstänkt. Det är befängt att betala ut dessa pengar, på detta komplicerade sätt, efter så lång tid. Det är ännu mer befängt att se polisen som en motpart.

Har polisen behov av information för att lösa ett mord, är det anmärkningsvärt att mannen till offret inte hjälper till och ger polisen det de ber om. Samma sak med ungarna.

När Holden är försvarare i stället för biståndsadvokat, och per automatik går in i den rollen, och kommer med dumheter är alla mina varningsklockor i gång. Karln har varit aktor och kan värdera de bevis som polisen har.
Citera
2020-05-17, 21:03
Medlem
Citat:

Det er Winger som har spredd ryktet om at AE var redd den siste tiden av sitt liv.
Citera
2020-05-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
E-post til sørlending ble brukt til å opprette bitcoin-konto . Og denne kontoen ble brukt til kommunikasjon.

Hva betyr det. Kan du opprette bitcoin-konto med en e-post?

Må ikke det bety at e-posten identifiserer dataenheten som er logget på nettet.
"Ifølge politiets undersøkelser kjøpte noen Bitcoin gjennom de to vekslingstjenestene KuCoin og Huobi den 7. juli og 10. juli 2018. Kjøpene ble knyttet til en e-post-adresse som tilhørte en mann fra Sørlandet.
E-post er ingen betalingstjeneste. Det går ikke å betale med e-post. Det går ikke an å kjøpe noe som helst med en e-post.

Det må penger til. Politet må vite mye mer enn det VG skriver her.

Kilde: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/505d4m/nye-detaljer-slik-var-kontakten-med-motparten
Citera
2020-05-17, 21:09
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det er Winger som har spredd ryktet om at AE var redd den siste tiden av sitt liv.
Aha... Då är det ju en sanning med stora modifikationer 🙄
Citera
2020-05-17, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
OK, det finnes ingen andre kilder på det så får ta det med en neve salt da
Citera
2020-05-17, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akeleye
VE er nevø til TH. Navnet er V*gard Eb*estad.
Han er sønn av TH sin eldste søster.
Det er nok helt naturlig å omtale ham som et familiemedlem.
Henholdsvis er jo TH onkel og AEH tante til VE.
AEH har tre søsken etter hennes biologiske pappa giftet seg på nytt på Vestlandet. Alle lever. Om de har hatt noen kontakt aner jeg ikke.
Takk for informasjon!

Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Du leker djävulens advokat. En oskyldig person är inte rädd för att bli misstänkt. Det är befängt att betala ut dessa pengar, på detta komplicerade sätt, efter så lång tid. Det är ännu mer befängt att se polisen som en motpart.

Har polisen behov av information för att lösa ett mord, är det anmärkningsvärt att mannen till offret inte hjälper till och ger polisen det de ber om. Samma sak med ungarna.

När Holden är försvarare i stället för biståndsadvokat, och per automatik går in i den rollen, och kommer med dumheter är alla mina varningsklockor i gång. Karln har varit aktor och kan värdera de bevis som polisen har.
Takk for svar og dine betraktninger!
Jeg synes at det ikke er unaturlig at uskyldige personer kan bli redd for å bli mistenkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in