2020-05-17, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Domstolen menade att FÖ hade ”närmast humanitära skäl”.

Tveksamt om PRs sexköp kan ses på liknande sätt.

Han dömdes för människosmuggling. Han är en brottsling i lagens mening och då undrar jag varför han hyllats och inte fördömts.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Jag vet att du har problem med att förstå saker men jag ska förklara för dig hur det hänger ihop. Dom företag PR samarbetat med har gjort det därför att dom tror att hans namn ska öka deras intäkter mer än vad han kostar. Därför använder dom sig på olika sätt av hans namn och person. För detta får PR en ersättning

Om dessa företag gör bedömningen att ett samarbete med PR plötsligt kostar mer än det smakar dvs att hans person sänker intäkterna så väljer man självfallet att avsluta det samarbetet. Vilket skulle skälet vara annars att sluta med Paolos Pasta eller Pizza. Det finns väl inga andra än Incels som kan beundra hans insats under de senaste dagarna. Jag tror inte heller att Horknullaren är en publikmagnet i Hammarby Sjöstad längre

Jag vet att du är en efterbliven människa så jag ska förklara för dig hur det hänger ihop... dom företag PR samarbetar med är inget annat än ett gäng fega godhetsknarkande gäng råttor som skulle sälja sin egna mor för att framstå som det mest pk av alla pk människor... du kan gagga hur mycket du vill om att de gjort någon analys om att det skulle minska bara för att du upprepar en lögn blir den inte till en sanning..

*gäsp* återigen feministernas vita riddare som antagligen aldrig fått sett en fitta eller ett par bröst mer än på en taskig prulle ska komma och babbla på om incels...
Citera
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Inte som har gett sitt samtycke till sex och tagit betalt för den sexuella tjänsten.
Nej och det skall ju utredas om detta är fallet. En tjej som tvingas att sälja sex kan ha blivit utsatt för våldtäkt. Är det frivilligt så är det inte våldtäkt.
Citera
2020-05-17, 17:11
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ja jag har betydligt större kunskap på det området än dom flest i tråden. Visst många kändisar tjänar bra andra gör det inte. Om du bortser från några få musiker och idrottsmän så är de flesta kändisar inte speciellt förmögna. Vissa, som PR drar in en del pengar men de har en hel del omkostnader så dom blir inte speciellt rika men lever ett bra liv så länge pengar strömmar. Nu blev PR av med hela sin årsinkomst under överskådligt tid och det blir problem för honom att trolla fram motsvarande pengar

Inga särskilda kunskaper, relevant utbildning eller arbetslivserfarenhet alltså. Trist, hade gärna tagit del av kunskap om du hade någon.

Men visst, det är verkligen möjligt att han har problem med pengar. Det mesta inom media är yta. I sammanhanget så är det nog så att en Paolo Roberto oberoende hans ekonomi får ligga om han vill. Hans 20 år yngre flickvän är ett tecken på det.
Citera
2020-05-17, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Nu har Elin Härkönen ändrat sin facebook och tagit bort Paolo Roberto som förhållande..

Antar att hon har dumpat honom?

Det här ville jag se hahaha Stackars Elin. Vilken trogen snubbe hon trodde var drömkillen hon hittat för livet ut hehe. Paolo vilken sorglig kille du blivit. Hade han varit smart hade han väntat ut Corona tiderna och dragit till vårt kära grann land Danmark där du kan knulla för pengar utan någon har span på stället. Pitten var säkert uppblåst
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Med sitt uttalande är han körd från det mesta här i landet , hade han inte nämnt något om utsatt och tvingad hade de flesta kunnat leva i tron att det var en helt annan typ av sex säljare

Ja det var helt klart dumt gjort. Men nu sitter folk och antar att hon varit hittvingad men ingen vet, och det enda polisen sagt är att dessa tjejer är i en utsatt situation men att de åkt hit till Sverige på egen hand för att sälja sex. Så att det skulle röra sig om trafficking är det inget som tyder på.
Citera
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Nu har Elin Härkönen ändrat sin facebook och tagit bort Paolo Roberto som förhållande..

Antar att hon har dumpat honom?

Jag har sett henne på bild och hon är tyvärr en bidragande orsak till att han gick till en hora.

Exakt hur fan tänkte han? När han blir tillsammans med ett sånt härke?
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Vilken bransch då bakar Alex pizza och pasta

Bakar Paolo pizza? På vilken restaurang?
Citera
Medlem
Citat:
Vilken bransch då bakar Alex pizza och pasta
Båda är väl aktiva inom media branschen och är offentlig personer.
Citera
2020-05-17, 17:13
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Bakar Paolo pizza? På vilken restaurang?

Kunde inte hålla mig: https://imgur.com/SPNABKZ
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Paolo vill framstå som ett offer. Han säger i intervjun att detta som hände beror på "hålet" i hans bakgrund. Expressen skriver att det har hänt något "smutsigt" i Paolos förflutna.

Det skulle kunna vara exempelvis sexuellt utnyttjande eller våldtäkt eller något liknande. Som en förklaring till "varför".

Tror även att det visar även att Paolo är väl medveten, att han har "skitit i de blå skåpet"..

När har han försökt framställa sig som ett offer ?
(går ju emot allt av macho-kultur)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Jag vet att du är en efterbliven människa så jag ska förklara för dig hur det hänger ihop... dom företag PR samarbetar med är inget annat än ett gäng fega godhetsknarkande gäng råttor som skulle sälja sin egna mor för att framstå som det mest pk av alla pk människor... du kan gagga hur mycket du vill om att de gjort någon analys om att det skulle minska bara för att du upprepar en lögn blir den inte till en sanning..

*gäsp* återigen feministernas vita riddare som antagligen aldrig fått sett en fitta eller ett par bröst mer än på en taskig prulle ska komma och babbla på om incels...

Det är väldigt obehagligt med vita riddare. Vad försöker de göra, kamma hem pluspoäng hos håriga feminister i brist på annan kvinnlig uppmärksamhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in