Citat:
Ursprungligen postat av
gubbrora
Jag vet att du har problem med att förstå saker men jag ska förklara för dig hur det hänger ihop. Dom företag PR samarbetat med har gjort det därför att dom tror att hans namn ska öka deras intäkter mer än vad han kostar. Därför använder dom sig på olika sätt av hans namn och person. För detta får PR en ersättning
Om dessa företag gör bedömningen att ett samarbete med PR plötsligt kostar mer än det smakar dvs att hans person sänker intäkterna så väljer man självfallet att avsluta det samarbetet. Vilket skulle skälet vara annars att sluta med Paolos Pasta eller Pizza. Det finns väl inga andra än Incels som kan beundra hans insats under de senaste dagarna. Jag tror inte heller att Horknullaren är en publikmagnet i Hammarby Sjöstad längre
Jag vet att du är en efterbliven människa så jag ska förklara för dig hur det hänger ihop... dom företag PR samarbetar med är inget annat än ett gäng fega godhetsknarkande gäng råttor som skulle sälja sin egna mor för att framstå som det mest pk av alla pk människor... du kan gagga hur mycket du vill om att de gjort någon analys om att det skulle minska

bara för att du upprepar en lögn blir den inte till en sanning..
*gäsp* återigen feministernas vita riddare som antagligen aldrig fått sett en fitta eller ett par bröst mer än på en taskig prulle ska komma och babbla på om incels...