2020-05-18, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Har gått igenom Ratsit.se, Merinfo.se, Upplysning.se, Hitta.se och Mrkoll.se.

Tror inte att det stämmer. Innan Elin flyttade till sin nuvarande bostad så bodde hon i Uppsala, inte Nacka.

Du har säkert rätt. Jag har inte kollat något annat än var hon är skriven för tillfället.

Då kan man i alla fall konstatera att hon inte har flyttat ihop med idioten officiellt. Hoppas hon inte gör det heller. Hon behöver inte den här sortens uppmärksamhet i media. Inte bra för hennes business.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wobfiky
Jag misstänker att om han säljer av allt han äger och betalar av sina lån, krediter m.m. så har inte inte mycket mer än 10-20 milj i fickan.

Det kommer man inte särskilt långt på om man ska starta ett nytt liv i ett annat land och speciellt Italien.
Å jo, 10-20 milj skulle ändå räcka en bit. PR för väl helt enkelt anpassa sitt eventuellt nya liv efter kassalådan.
Citera
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Jag misstänker att om han säljer av allt han äger och betalar av sina lån, krediter m.m. så har inte inte mycket mer än 10-20 milj i fickan.

Det kommer man inte särskilt långt på om man ska starta ett nytt liv i ett annat land och speciellt Italien.

Jodå, man får ett bra fastighetsbestånd på mindre ort och kan lätt ta ut 100 000 per månad med extern förvaltning.
Citera
2020-05-18, 11:44
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det handlar nog mer om att det sannolikt inte alls är den annonsen som han köpt sex från.
Det är iaf den kvinnan det talas om. Hon sägs ha stängt ner en annan anmons. Det talar för att det kanske faktiskt är hon. Hon talar italienska. Även det talar för det. Det är det enda alternativet vi har så här långt.
Citera
2020-05-18, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Promeneramera
Aldrig satt min fot i Italien, men klart han kan köpa fin bostad och leva gott återstoden av sitt liv för de pengarna.
Eller hur tänker du?

Självklart kan han "överleva" på de pengarna livet ut om han skulle vara tvungen + att han får sin svenska pension även i Italien.

Men en man som PR som har enorma behov att synas och visa framgång för sina medmänniskor kostar pengar. Jag har svårt att se att killen köper ett halvdant hus i en "håla" i Italien och ruttnar utan familj och vänner.
Citera
2020-05-18, 11:48
Medlem
Hur ofta tror ni han besökte horor? Vad är ett vanligt snitt?
Citera
2020-05-18, 11:48
Medlem
Citat:
Självklart kan han "överleva" på de pengarna livet ut om han skulle vara tvungen + att han får sin svenska pension även i Italien.

Men en man som PR som har enorma behov att synas och visa framgång för sina medmänniskor kostar pengar. Jag har svårt att se att killen köper ett halvdant hus i en "håla" i Italien och ruttnar utan familj och vänner.

Han har nog fler vänner än många och större familj än åtminstone jag själv. Paolo skulle inte vara ensam, bara behöva vänja sig vid ett liv utanför rampljuset.
Citera
2020-05-18, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Jodå, man får ett bra fastighetsbestånd på mindre ort och kan lätt ta ut 100 000 per månad med extern förvaltning.

Tar han ut 666000 om året så räcker 20 mille i 30 år (55k skattat och klart) alltså tills han är 81 och då är ju inte ränta inräknad heller eller pension som han kommer att få. Han överlever detta.
Citera
2020-05-18, 11:51
Medlem
Placeholders avatar
Är inte Paolo för känd för att gå till lokala horan på hörnet? Går inte de direkt till pressen om de ser någon som Paolo?
Citera
2020-05-18, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Promeneramera
Jag kan erkänna att jag inledningsvis göttade mig lite i det här. Alltid fascinerande att på behörigt avstånd betrakta en annan människas fullständiga kollaps.
Nu börjar jag sakta att känna lite sympati för karln, om än måttligt.

Att se en så stor ego-bubbla som byggts upp över lång tid spricka var lite komiskt. Att PR har en del andra egenskaper också än de han visat i media i alla år står klart. Det är nästan lite Martin Timell över det hela.
Citera
2020-05-18, 11:52
Medlem
gubbroras avatar
Citat:

Jag tror att du är optimistisk Företaget har två miljoner i eget kapital och jag har för mig att exhustrun är delägare. Huset verkar inte allt för märkvärdigt så mitt tips är max hälften av ditt bud. Så det blir tungt att leva på under några decennier
Citera
2020-05-18, 11:54
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungsbacken
Att se en så stor ego-bubbla som byggts upp över lång tid spricka var lite komiskt. Att PR har en del andra egenskaper också än de han visat i media i alla år står klart. Det är nästan lite Martin Timell över det hela.
Hur coolt hade det inte varit om snuten maxade "Shonnar vet" när dom grep Paulo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in