Citat:
Ursprungligen postat av
Fefee
Förstå mig rätt nu , är inte ute att skuldbelägga föräldrarna , för de har det oerhört svårt nu , men jag har läst igenom Fupen. Så många som visste hur Wilma hade det, hur nedtryckt hon var, hur illa förhållandet var .....nånstans känner jag ! Varför gjorde inget nåt? Känns som att alla visste om att detta inte skulle sluta bra , oavsett denna tragiska utgång eller på annat sätt . Det va kompisar , kompisar föräldrar , föräldrar etc. Jag vet att det inte är lätt i den åldern att tillrättavisa , o visa den rätta vägen för ungdomarna. Men det är sorgligt att läsa att så många visste hur Thsiko kunde vara . Vi medmänniskor måste bli bättre att ropa på hjälp för den person som i detta fall är kvinna inte är förmögen att göra det själv . Nu vet man inte hela historien såklart o man ska va försiktig att uttala sig mer än vad man behöver. Känner bara en stor sorg efter ha läst fupen!
Det sorgligaste var nog deras sms kontakt.
Hon var verkligen ett barn.
När jag läste det kändes det som om hon absolut inte förstod själv att hon tryckte på alla hans on knappar samtidigt.
Om hon varit min ditter hade hon aldrig fått bo hos honom. Jag hade varit som en hök och inte trott att det fixar sig.
Min erfarenhet av liknande män gör bara bilden av honom ännu klarare.
Han är totalt utom all gudomlighet som finns. Han är djävulen personifierad