Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Jo så lär det bli. Men tänkte mer på om han vill spela eller inte. Antingen stor mediabevakning+supportrar som plötsligt blir bajare eller att han inte spelar för han är orolig att misslyckas i Allsvenskan. Får se vad hans ego väljer. Nja hos oss hade han inte kunnat bli en del av det pang bom, dessutom hade vi motsatt oss det så hade aldrig hänt, men förstår att du tänker hypotetiskt. Skönt med att du är ärlig

Uppfriskande. Trött på att bajare antingen inte är det eller är blinda och inte ser jippo-kopplingen.
Tänkte hypotetiskt och som spelare. Skulle Zlatan ha uttryckt önskan om att spela hos er, haft barnen i er akademi (vilket en polare, helt rimligt, drömde om när han köpte fastigheten på Strandvägen) så tror inte jag att ni klagat. Tvärtom kan jag se inlägg om självklarheten i att Zlatan väljer Stockholms stolthet. Fullt rimliga hypotetiska inlägg. Vem tackar nej?

Tror ärligt talat inte vi får särskilt många nya Bajare men en jävla massa äckliga Zlatanistas från blå linje (gnagare) på våra matcher. Frågan är om vi ska göra gemensam sak och redan nu börja servera kebab som komplement till korven?
Jag ser jippot framför mig i höst men med en sådan institution som han de facto är, hade jippofieringen skett överallt och den är delvis frikopplad från oss. Det hade varit likadant överallt om han spelat någon annanstans. Tror fortfarande inte på det. Jävligt knubbiga sits. Gick all in perzona non grata när han kritade på för Milan efter att ha pissat på Inter 2009. Jävligt svårt förhållande till den där mannen.