Citat:
Ursprungligen postat av
JohNils
Paolo Roberto är förlagan och urtypen av alla kriminella och våldsamma invandrare till det här landet. Han är även vanhedrande för sitt ursprungsland Italien.
Som jag och några andra tidigare diskuterade i tråden, så är Paolo Roberto bara halv-italienare, och hans mor är antingen svensk eller svensk med viss påbrå från Skottland. Paolo Roberto är med andra ord en europeisk man
Citat:
Ursprungligen postat av
JohNils
Men åter till Evanoff det låter inte riktigt som ett syrianskt eller arameiskt namn hur går det ihop? Det låter ryskt i mina öron. Vad har jag missat?
/Johan
Vad spelar det för roll? Det är som sagt med all säkerhet ett affärsnamn. Tycker personligen att det låter amerikanskt mer än något annat, men om det är ryskt som du säger aå kanske Dani Evanoff är armenier från Sovjetunionen. Armenier och assyrier är samma folk, så där har du din förklaring.
Citat:
Ursprungligen postat av
nu-lugnar-du-dig
Han är alltså precis den typen feminister brukar försvara, om han hade varit afghan eller afrikan förstås.
Ja exakt. Nu råkar Paolo Roberto vara tillräckligt vit för att hatas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jon.Holms
Testade Paolos pastasås en gång, men den smakade inget vidare. Dessutom dyr.
Hur smakade hans pizzor?
Hade glömt bort att jag köpt hans pizzor, men enligt min Kostanalys app så hade jag faktiskt det. Köpte "Paolos vedugnsbakad salamino salami e peperoni". Vill minnas att den var okej, men kostade mer än övriga fryspizzor. Dock köpte jag den här pizzan bara vid ett tillfälle för att testa på äkta italiensk pizza, kör veganskt annars.