2020-05-17, 10:28
Medlem
Vänta va... sa precis Lennie att ”herrejävlar vad bra twilightfilmerna är” 😂
2020-05-17, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Undrar om de är förberedda på att de går ut i en tom studio.
Skulle verkligen inte tro det eftersom dom är så fruktansvärt jävla korkade att dom fortfarande, efter nästan 100 dagar INTE fattat att det ALDRIG kommer att komma in gamla deltagare, tatuerare, smiköser mm mm mm pga århundradets hitintills värsta pandemi (som dom ju för övrigt bara tror är som en vanlig förkylning!) 😜
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-17 kl. 10:39.
2020-05-17, 10:30
Medlem
Undrar lite varför just Lennie fick ett uppdrag idag och ingen annan och synas mest i appen
2020-05-17, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Dom kan tyvärr inte göra bättre och rätt.
Lägg ner och låt ett riktigt produktionsbolag/tvkanal ta över.

Ja men verkligen.. Hoppas att något annat produktionsbolag tar Big brother och bara gör om det fast utan denna styrning och PK-tråkiga. Sedan kanske man kan satsa på att ha med människor som inte sitter o pratar om hur många följare de har på Instagram, sådana som inte bryr sig så mkt/inte har en baktanke med sina sociala medier..Blir så mkt mer äkta då.
2020-05-17, 10:33
Medlem
Mouchinos avatar
Läste igenom en artikel där Anty och Amilia medverkade och den läsningen gjorde mig minst sagt förundrad. De har all rätt att föra sin talan och verkligen jättebra att de står upp för sig "själva" men det som "rimmade" illa var att de uttryckte ett starkt ogillande då de blivit orättvist bemötta och behandlades med förakt av vissa män på sociala medier? Samtidigt har de kampanjat för en person som flera gånger visat upp de här tråkiga tendenserna av just förakt mot några av "kvinnorna" i huset. Mycket luddigt och jag tycker det är hyckleri, har de då ändrat sina värderingar för att kunna agera partiskt för att det passade deras syfte? Är sådana här frågor bara viktiga så länge man själv drabbas av det? Jag vill hänvisa till sensmoralen i detta då Amilia var snabb med att verkligen nåla fast Jasmine mot väggen. Amilias ifrågasättande gällande Martin var ju varför inte han blev kallad för "slampa" då han också var delaktig i den här flörten med henne? Frågan Amilia ställde till Jasmine var följande – Men det är ändå viktigt med girl code och att stå upp för "kvinnor"?

Kontentan av det här virrvarret blir ju inte alls trovärdigt när man failar så här som Amilia gör, för precis i det läget när hon pratar om "Girl Code" och att "stå upp för kvinnor" så har hon ju gjort bort sig helt anser jag.

Jag tycker inte att Amilia ska yttra sig varken om Jasmine eller om dubbelmoral för det här ordspråket känner väl de flesta till, "Man ska inte kasta sten när man själv sitter i glashus". Kritisera inte andra om du inte kan leva upp till det själv för rätt som det är får du liknande kritik tillbaka eller kanske den här. "Varför ser du flisan i din broders öga men märker inte bjälken i ditt eget öga?"
2020-05-17, 10:33
Medlem
Pallestroms avatar
I kvällens avsnitt bör jag slippa Mergims ständiga skrik och OMG på repeat.
Tyvärr blir det bara ett avsnitt sen är han där igen, dock för sista gången.

Har tittat på samtliga säsonger och har aldrig haft någon som irriterat mig så som
Mergim gjort. Verkligen svårt att förstå hur han kunde komma så långt.
Borde dessutom kastats ut pga dåligt uppförande.
Skadeglädjen är dock stor, stor så att jag skäms faktiskt 😂, för att han inte kom
Till final. Så mycket han tjatade om det så kan man inte annat än att le när han snubblade
På målsnöret🥳🤣

Har bara funnits en vinnare från början till slut och han kommer också plocka hem vinsten.
Behöver inte ens skriva hans namn...
2020-05-17, 10:42
Medlem
Ha ha ha..Lennie i duschen och Sami utanför...för att citera Mergim JAG DÖÖÖR
2020-05-17, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Vänta va... sa precis Lennie att ”herrejävlar vad bra twilightfilmerna är” 😂
Hahaha, varför blir man inte förvånad. 😂
2020-05-17, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Ja men verkligen.. Hoppas att något annat produktionsbolag tar Big brother och bara gör om det fast utan denna styrning och PK-tråkiga. Sedan kanske man kan satsa på att ha med människor som inte sitter o pratar om hur många följare de har på Instagram, sådana som inte bryr sig så mkt/inte har en baktanke med sina sociala medier..Blir så mkt mer äkta då.
Amen! ☝️ Du slår huvudet på spiken.
2020-05-17, 10:46
Medlem
vad heter låten dem spelar nu på repeat?
2020-05-17, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Läste igenom en artikel där Anty och Amilia medverkade och den läsningen gjorde mig minst sagt förundrad. De har all rätt att föra sin talan och verkligen jättebra att de står upp för sig "själva" men det som "rimmade" illa var att de uttryckte ett starkt ogillande då de blivit orättvist bemötta och behandlades med förakt av vissa män på sociala medier? Samtidigt har de kampanjat för en person som flera gånger visat upp de här tråkiga tendenserna av just förakt mot några av "kvinnorna" i huset. Mycket luddigt och jag tycker det är hyckleri, har de då ändrat sina värderingar för att kunna agera partiskt för att det passade deras syfte? Är sådana här frågor bara viktiga så länge man själv drabbas av det? Jag vill hänvisa till sensmoralen i detta då Amilia var snabb med att verkligen nåla fast Jasmine mot väggen. Amilias ifrågasättande gällande Martin var ju varför inte han blev kallad för "slampa" då han också var delaktig i den här flörten med henne? Frågan Amilia ställde till Jasmine var följande – Men det är ändå viktigt med girl code och att stå upp för "kvinnor"?

Kontentan av det här virrvarret blir ju inte alls trovärdigt när man failar så här som Amilia gör, för precis i det läget när hon pratar om "Girl Code" och att "stå upp för kvinnor" så har hon ju gjort bort sig helt anser jag.

Jag tycker inte att Amilia ska yttra sig varken om Jasmine eller om dubbelmoral för det här ordspråket känner väl de flesta till, "Man ska inte kasta sten när man själv sitter i glashus". Kritisera inte andra om du inte kan leva upp till det själv för rätt som det är får du liknande kritik tillbaka eller kanske den här. "Varför ser du flisan i din broders öga men märker inte bjälken i ditt eget öga?"

Som vanligt en klockren analys 😀
2020-05-17, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad heter låten dem spelar nu på repeat?

Absolut ingen aning...aldrig hört innan...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in