Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-17, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Ledsen, men han erkände våldtäkt i tv under bästa sändningstid.

Meningen var säkert att pudla o och gå vidare. Men nu blev det snäppet värre.

Egentligen rätt åt honom som försökte med snyfthistorien: "första gången - och jag åkte fast direkt".
Men nu blev "första gången" = "första gången jag våldtog någon".
ja det är besvärligt läge nu för honom.
Kanske är han innerst inne inte så berörd o ångerfull , som jag vill tro.
Citera
2020-05-17, 04:54
Medlem
Citat:
Det blir jobbigt både för hans nuvarande flickvän och alla framtida dito om han ens försöker påstå att detta är något han inte kan kontrollera.

För då kan detta ju hända när som helst, var som helst, även i framtiden.

Man kan kontrollera beteenden men driften att vilja ha sex är en annan sak. Att det finns de som ljuger för sin partner och säger att de aldrig blir kåta på andra tjejer än sin egen ja det förekommer. Kan vara lättast med en lögn ibland men inte ärligast.
Citera
2020-05-17, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zirconium2020
Beror det på boxning och kickar mot huvudet i sin ungdom kommer detta bara bli värre.

Kan hända att slagen mot pannbenen har förvärrat situationen, men jag tror inte att det fanns mycket att hämta där till att börja med.
Citera
2020-05-17, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Nej men precis det är vetenskapligt bevisat att varenda eskort är en fastkedjad sex slav.

Torsten Flink, vad dillar du om egentligen?

Man behöver inte vara fastkedjad.
Citera
2020-05-17, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Vad skall vår käre Paolo försörja sig på i framtiden? TV-jobb är ju helt kört. Hans restauranger är väl nära konkurs. Dock verkar han ju ha köpt en vingård i Italien. Kanske detta blir hans levebröd i framtiden. Han verkar dock ha en hel del pengar undanstoppade så han kanske lika gärna kan pensionera sig redan nu.

Tycker han borde försvinna helt från sociala medier ett tag. Flytta till någon avlägsen by i Italien och stanna där ett halvår tills detta har blåst över
Nej då han klarar sig, han planerar egen vingård i Italia- kolla på Youtube
Paolos vingård.
Citera
2020-05-17, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Nej, han erkände inte våldtäkt. Sluta läs aftonbladet, det fuckar upp hjärnan på dig. Rättsfallet som de hänvisar till har ingen bäring på det här fallet.

Han sa ordagrant I Tv4:

Citat:

Säkert någon som är dit-tvingad. Hon är ju inte där för att det är jättetrevligt,

Så då erkänner han att han agerat i tron på att hon "säkert är dit-tvingad" vilket är "oaktsam våldtäkt" om hon nu är det.

Han får säga att han skadat frontalloberna när han boxats och då förlorat sin impulskontroll.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
ja det är besvärligt läge nu för honom.
Kanske är han innerst inne inte så berörd o ångerfull , som jag vill tro.

Han fattar inte (pannbenet vettu). Han tror att det är bara att borsta av sig och knalla vidare..
Citera
Medlem
Citat:
Kan hända att slagen mot pannbenen har förvärrat situationen, men jag tror inte att det fanns mycket att hämta där till att börja med.

Nej det är väl ingen nobelpristagare direkt.
Citera
2020-05-17, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Man kan kontrollera beteenden men driften att vilja ha sex är en annan sak. Att det finns de som ljuger för sin partner och säger att de aldrig blir kåta på andra tjejer än sin egen ja det förekommer. Kan vara lättast med en lögn ibland men inte ärligast.

Att bli intresserad/kåt på en annan är ju en annan sak än knalla till en prostituerad. Går inte riktigt att bortförklara med driften..
Citera
2020-05-17, 04:58
Medlem
Citat:
Nej det är väl ingen nobelpristagare direkt.

I samma klass med hans följare.
Citera
2020-05-17, 04:58
Medlem
Citat:
Han sa ordagrant I Tv4:

Så då erkänner han att han agerat i tron på att hon "säkert är dit-tvingad" vilket är "oaktsam våldtäkt" om hon nu är det.

Han får säga att han skadat frontalloberna när han boxats och då förlorat sin impulskontroll.

Nej han sa det som han trodde skulle ha en chans att gå hem i PK-Sverige. Det finns inga som helst bevis för att hon var dit-tvingad.
Citera
2020-05-17, 04:59
Medlem
Citat:
Sexualdrift är en impuls som om man inte har kontroll på då lider av hypersexuell störning.

Impulskontroll utövar man med hjärnan som jag redan påpekat:

Dessa kan skadas om man får slag mot huvudet som om man är i en massa slagsmål och boxas t ex.

Där finns då en rimlig förklaring till hans annars obegripliga beteende.
ja troligtvis är det så. Och det rastlösa i hans uppenbarelse får en förklaring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in