2020-05-17, 04:42
Medlem
Samtidigt är tydligen fittmasage mot betalning både tillåtet och nått som media saluför!

https://www.expressen.se/omtalat/sex-och-relationer/kvinnor-har-borjat-ga-till-vagina-massorer--och-det-handlar-inte-bara-om-orgasm/

Vi lever i en ding.ding värld!
Senast redigerad av givemeyourmoney 2020-05-17 kl. 04:45.
Citera
2020-05-17, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Om du inte vet vad drift betyder kan du väl googla det, det är inte så svårt.
Oklart dock varför du kom med en definition av Hypersexuell störning, det är inte synonym med drift.

Sexualdrift är en impuls som om man inte har kontroll på då lider av hypersexuell störning.

Impulskontroll utövar man med hjärnan som jag redan påpekat:

Citat:

Självkontrollsfunktioner som impulskontroll är lokaliserade till hjärnans pannlober

https://www.neuro.uu.se/forskning/forskningsgrupper/psykiatri/projekt/kansloreglering-och-impulskontroll/

Dessa kan skadas om man får slag mot huvudet som om man är i en massa slagsmål och boxas t ex.

Där finns då en rimlig förklaring till hans annars obegripliga beteende.
Senast redigerad av zirconium2020 2020-05-17 kl. 04:46.
Citera
2020-05-17, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Det vi vet är att polisen bedrev spaning på bordellen. Men det enda de hittade var torskar. Ingen greps för människohandel.

Människohandel är ytterst sällsynt. Tonårstjejer köar i mängder för att tjäna lätta pengar på att ligga. Det går många ggr fler frivilliga i den industrin än ofrivilliga. Tjejer ligger hellre runt än att ta ett tråkigt lågavlönat jobb. Så chansen är stor att det är en feministsnut som satte rubriken "människohandel" för att det skulle svida värre för PR

https://www.netflix.com/title/80115676

https://www.imdb.com/title/tt6333104/

Hade varit intressant om TV4 vågat intervjua den som sålde till PR men då blir det kanske knepigt att upprätthålla rubriken "människohandel"
Senast redigerad av AyereeFeeWijImaak 2020-05-17 kl. 04:48.
Citera
2020-05-17, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Nej, hjärnan kan styra beteenden men inte kontrollera drifterna, det är skillnad.

Det blir jobbigt både för hans nuvarande flickvän och alla framtida dito om han ens försöker påstå att detta är något han inte kan kontrollera.

För då kan detta ju hända när som helst, var som helst, även i framtiden.
Citera
2020-05-17, 04:48
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Ledsen, men han erkände våldtäkt i tv under bästa sändningstid.

Meningen var säkert att pudla o och gå vidare. Men nu blev det snäppet värre.

Egentligen rätt åt honom som försökte med snyfthistorien: "första gången - och jag åkte fast direkt".
Men nu blev "första gången" = "första gången jag våldtog någon".

Nej, han erkände inte våldtäkt. Sluta läs aftonbladet, det fuckar upp hjärnan på dig. Rättsfallet som de hänvisar till har ingen bäring på det här fallet.
Citera
2020-05-17, 04:49
Medlem
Citat:
Det blir jobbigt både för hans nuvarande flickvän och alla framtida dito om han ens försöker påstå att detta är något han inte kan kontrollera.

För då kan detta ju hända när som helst, var som helst, även i framtiden.

Beror det på boxning och kickar mot huvudet i sin ungdom kommer detta bara bli värre.
Citera
2020-05-17, 04:49
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
Alltså jag förstår mig inte på snubben. Han hade alltså en skitsnygg ung tjej men gör det här? Wtf, varför?

Mest troligt för att Paolo inte är så klok ..😌

Han tänkte nog med reptilhjärnan när det begav sig.
Citera
2020-05-17, 04:51
Avslutad
Vad skall vår käre Paolo försörja sig på i framtiden? TV-jobb är ju helt kört. Hans restauranger är väl nära konkurs. Dock verkar han ju ha köpt en vingård i Italien. Kanske detta blir hans levebröd i framtiden. Han verkar dock ha en hel del pengar undanstoppade så han kanske lika gärna kan pensionera sig redan nu.

Tycker han borde försvinna helt från sociala medier ett tag. Flytta till någon avlägsen by i Italien och stanna där ett halvår tills detta har blåst över
Citera
2020-05-17, 04:51
Medlem
MAX-HIMs avatar
Fähunden pablo roberto, ajabaja, så här gör man inte mot kvinnor enligt svensk lag.

Snacka om att roberto har gjort bort sig big time med sitt försök till sexköp (natten mellan torsdag och fredag, den 14-15 maj 2020).

Ska vi tro på att det var första gången pallo gjorde det här? Jag menar, hur sannolikt är det, inte särskilt skulle jag säga.
Citera
2020-05-17, 04:52
Medlem
dobbelinas avatar
Paolos "hål i själen" kanske betyder att han inte identifierar sig med den medieperson han blivit.
Att då torska på en sån här grej, ger honom då chansen att få komma ner på jorden igen,
och försvinna in i anonymitet.
Kanske är skönt.
Han är ju trots allt trash.
Citera
2020-05-17, 04:53
Medlem
Citat:
Inte ens forskare behöver ”prata med varenda eskort” för att komma fram till den slutsatsen.

Och tvärtom vad du påstår om könsfördelningen så skulle inte en kvinnlig variant av Torsten Flink få visa sig i tv – medan hans genialitet hyllas samtidigt som han visar en lösfitta till kameran och snor från de människor som har hjälpt honom med gigg ”som tack för hjälpen”.
Nej men precis det är vetenskapligt bevisat att varenda eskort är en fastkedjad sex slav.

Torsten Flink, vad dillar du om egentligen?
Citera
2020-05-17, 04:53
Medlem
"Många människor spenderar sin liv åt att leta efter någon att gå till sängs med i stället för att hitta någon att vakna med! Elin Härkönen är pusselbiten som fattades i mitt liv"

Så skrev Paolo på sitt insta i november.

(Ja, han skriver faktiskt "sin liv").

Nu vet vi ju att han kallade sig själv för "många människor"..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in