Om du inte vet vad drift betyder kan du väl googla det, det är inte så svårt.
Oklart dock varför du kom med en definition av Hypersexuell störning, det är inte synonym med drift.
Sexualdrift är en impuls som om man inte har kontroll på då lider av hypersexuell störning.
Impulskontroll utövar man med hjärnan som jag redan påpekat:
Citat:
Självkontrollsfunktioner som impulskontroll är lokaliserade till hjärnans pannlober
Det vi vet är att polisen bedrev spaning på bordellen. Men det enda de hittade var torskar. Ingen greps för människohandel.
Människohandel är ytterst sällsynt. Tonårstjejer köar i mängder för att tjäna lätta pengar på att ligga. Det går många ggr fler frivilliga i den industrin än ofrivilliga. Tjejer ligger hellre runt än att ta ett tråkigt lågavlönat jobb. Så chansen är stor att det är en feministsnut som satte rubriken "människohandel" för att det skulle svida värre för PR
Ledsen, men han erkände våldtäkt i tv under bästa sändningstid.
Meningen var säkert att pudla o och gå vidare. Men nu blev det snäppet värre.
Egentligen rätt åt honom som försökte med snyfthistorien: "första gången - och jag åkte fast direkt".
Men nu blev "första gången" = "första gången jag våldtog någon".
Nej, han erkände inte våldtäkt. Sluta läs aftonbladet, det fuckar upp hjärnan på dig. Rättsfallet som de hänvisar till har ingen bäring på det här fallet.
Vad skall vår käre Paolo försörja sig på i framtiden? TV-jobb är ju helt kört. Hans restauranger är väl nära konkurs. Dock verkar han ju ha köpt en vingård i Italien. Kanske detta blir hans levebröd i framtiden. Han verkar dock ha en hel del pengar undanstoppade så han kanske lika gärna kan pensionera sig redan nu.
Tycker han borde försvinna helt från sociala medier ett tag. Flytta till någon avlägsen by i Italien och stanna där ett halvår tills detta har blåst över
Paolos "hål i själen" kanske betyder att han inte identifierar sig med den medieperson han blivit.
Att då torska på en sån här grej, ger honom då chansen att få komma ner på jorden igen,
och försvinna in i anonymitet.
Kanske är skönt.
Han är ju trots allt trash.
Inte ens forskare behöver ”prata med varenda eskort” för att komma fram till den slutsatsen.
Och tvärtom vad du påstår om könsfördelningen så skulle inte en kvinnlig variant av Torsten Flink få visa sig i tv – medan hans genialitet hyllas samtidigt som han visar en lösfitta till kameran och snor från de människor som har hjälpt honom med gigg ”som tack för hjälpen”.
Nej men precis det är vetenskapligt bevisat att varenda eskort är en fastkedjad sex slav.
"Många människor spenderar sin liv åt att leta efter någon att gå till sängs med i stället för att hitta någon att vakna med! Elin Härkönen är pusselbiten som fattades i mitt liv"
Så skrev Paolo på sitt insta i november.
(Ja, han skriver faktiskt "sin liv").
Nu vet vi ju att han kallade sig själv för "många människor"..