2020-05-16, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
VE ?

Ja, det tror jeg og fort det kan være. Var bare snoken mente han ringte så mange ganger for å være sikker på at hun var død etter forgiftning.
Citera
2020-05-16, 19:33
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjakkmatt
Han har ikke gjort dette alene.

Mulig, men han har max hatt med seg én til selve drapet og fjerning av lik.

Hvis det er flere tror jeg de kun har hatt perifere roller uten å vite at de har hatt en rolle før det ble kjent at han er siktet.
Citera
2020-05-16, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobseybarna
Hiver meg på denne, tenkte tanken, da JRU ble løslatt og Holden uttalte ifbm at han fikk spørsmål om hvilken relasjon de hadde mtp krypto, da svarte han noe sånt som at " det er ikke slik dere tror" og ville ikke kommentere mer. Da tenkte jeg på en potensiell mulighet for at de to har hatt et forhold, aeh fant det ut, alt for stort fall for TH om dette kom ut, krangel etter teater og resten er historie, får hjelp av JRU, mulig en til.. bare en temmelig løs teori- en vanvittig sak uansett..

Måste erkänna att jag har varit inne på den tanken. Hemskt pinsamt för TH om det skulle vara så. För yngre är det helt naturligt att vara homo, medans äldre fortfarande kan känna skam. Annars svajar jag väldig mellan TH:s skuld eller oskuld. Har intryck av att det är många inblandade och det stämmer inte med TH och hans behov av kontroll. Om det skulle vara ett förhållande till en man så vill han inte att det ska komma ut och måste ljuga i förhör, skyldig eller ej. Vilket dilemma i så fall.
Citera
2020-05-16, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Mulig, men han har max hatt med seg én til selve drapet og fjerning av lik.

Hvis det er flere tror jeg de kun har hatt perifere roller uten å vite at de har hatt en rolle før det ble kjent at han er siktet.

TH har nok ikke fjernet liket eller drept, hvis 08.56 og 09:14 samtalen er siste sikre livstegn.
Citera
2020-05-16, 20:08
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spikra
Måste erkänna att jag har varit inne på den tanken. Hemskt pinsamt för TH om det skulle vara så. För yngre är det helt naturligt att vara homo, medans äldre fortfarande kan känna skam. Annars svajar jag väldig mellan TH:s skuld eller oskuld. Har intryck av att det är många inblandade och det stämmer inte med TH och hans behov av kontroll. Om det skulle vara ett förhållande till en man så vill han inte att det ska komma ut och måste ljuga i förhör, skyldig eller ej. Vilket dilemma i så fall.

Det der er bare tull. I følge folk jeg kjenner som kjenner TH, så er det helt usannsynlig at TH har svin på skogen når det gjelder damer (eller menn).
Citera
2020-05-16, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Det der er bare tull. I følge folk jeg kjenner som kjenner TH, så er det helt usannsynlig at TH har svin på skogen når det gjelder damer (eller menn).

Ok då, det var bara en tanke som jag och ett par till hade.
Citera
2020-05-16, 20:12
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjakkmatt
TH har nok ikke fjernet liket eller drept, hvis 08.56 og 09:14 samtalen er siste sikre livstegn.
Just Presis! Nå synes jeg det er mange innlegg her som er meget lite gjennomtenkt altså.Mange har ikke fått med seg alle detaljer muligens?
Senast redigerad av Nyvaaken 2020-05-16 kl. 20:13. Anledning: mangler ord
Citera
2020-05-16, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Nei. Info er fra kilde som ikke kan oppgis. VE skal ha blitt fanget på bomstasjonkamera kjørende til Kvitfjellområdet 31.10. Han har bedt en person si at de to hadde et møte på Kvitfjell 31.10, men dette møtet fant ikke sted før dagen etter. Personen som ga alibiet har senere uttalt i media at han ikke var komfortabel med å bli spurt om å lyve. VE skal også ha hatt problemer med å gjøre rede for en leiebil. Media har omtalt saken men uten å navngi de involverte. Spørsmålet er hvorfor han dro til Kvitfjell en dag før planlagt, den samme dagen som AE forsvant? Man skulle tro det var behov for ham hjemme, som THs nærmeste medarbeider og fortrolige.

Da er det nok ikke politiet han ville lure, de som har vært med på dette forstår nok at politiet kan finne ut hvem som har kjørt forbi bomstasjoner. Og ikke minst, dersom forumet her har spekulert i dette, så har nok politiet sjekket ut dette allerede før saken ble et tema her inne
Citera
2020-05-16, 20:15
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Hvor godt kjenner de han egentlig da? Det er vel ikke akkurat noe man går rundt å skryter av.Det er mange i nabolaget der som mener han har hatt elskerinne i flere år.
Citera
2020-05-16, 20:17
Medlem
Citat:
For å si det sånn, så er det vel mange andre teorier her inne som er like mye "tull" og evt usannsynlig som du sier. Det tror jeg de fleste her vet, at denne saken etterhvert har så mange løse tråder, at mye blir spekulert i. Som alle andre, inkludert du, kan folk lufte sine teorier. Tro meg, mest sannsynlig så har vel TH omtrent like mange svin på skogen som menn/kvinner ellers i samfunnet.. usannsynlig er det iallefall ikke.
Citera
2020-05-16, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Hvor godt kjenner de han egentlig da? Det er vel ikke akkurat noe man går rundt å skryter av.Det er mange i nabolaget der som mener han har hatt elskerinne i flere år.
Det er vel ikke hun AEH snakket med 08:56?
Citera
2020-05-16, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobseybarna
Hiver meg på denne, tenkte tanken, da JRU ble løslatt og Holden uttalte ifbm at han fikk spørsmål om hvilken relasjon de hadde mtp krypto, da svarte han noe sånt som at " det er ikke slik dere tror" og ville ikke kommentere mer. Da tenkte jeg på en potensiell mulighet for at de to har hatt et forhold, aeh fant det ut, alt for stort fall for TH om dette kom ut, krangel etter teater og resten er historie, får hjelp av JRU, mulig en til.. bare en temmelig løs teori- en vanvittig sak uansett..

Et resonnement som ikke er utenkelig, og slettes ikke som folk tror. Et slikt potensielt fall kan nok igangsette masse desperate ideer. Likevel så virker det urealistisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in