2020-05-21, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
För att inte tala om alla killar som ser upp till Paolo, och i åratal har de inbillat sig att han är framgångsrik, har företag, hundratals anställde och har en vingård.

Paolo har lurat skjortan av småkillarna i åratal. Men antar att de är ännu mer korkade än Paolot själv.

Män sitter inte och glor på TV4 när Paulo tränar innan Malou Von Siverts.
Polarns notoriskt otrogna fruga däremot sitter och babblar om Italien, och reser ofta dit.
Citera
2020-05-21, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Dom svenska feministerna är lika fåniga, vilka tycker att Italien tramset är spännande?
Vilka fattar inte att prostution länge har varit normalt i hela Europa dom nakenbadar
och har en öppnare syn på sex.
Paulo och feministerna gör en parodi på sej själva, Jenny Strömstedt mfl inom media är lika
bakom flötet och roliga.
Simon Häggström ha ha ha.
Hur kan man skapa kändisar av kriminella.

Hela Europa nakenbadar verkligen inte. Däremot kan du nakenbada här i Sverige och definitivt i Finland, men det gör ju inte män mer macho.

Man kan ha öppen syn på sex - och fördöma köpet av någon underliv.

Om nu Jenny Strömstedt är så bakom flötet, vem är än mer bakom, eftersom han valde att böla just i intervjun med HENNE?

Paolo skulle ha kunnat välja vilken manlig intervjuare som helst och stå för sitt kast.
Citera
2020-05-21, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno

Paolo skulle ha kunnat välja vilken manlig intervjuare som helst och stå för sitt kast.

Man kan verkligen fråga sig hur det där gick till. Jag tror inte att han är så militant antifeministisk när det kommer till kritan. Det är lika mycket en pose som alltid annat kring den här gubben.
Citera
2020-05-21, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Jag fick just en idé. PR behöver inte vara körd. Han kan åka runt på marknader och sälja sitt egna märke Puttanesca där kan han ha såväl pasta som såser och sedan komplettera med att driva krogen syltryggen

För att vara desto mer seriös.

Jag tror Paolo kan komma tillbaka, men då måste han bli ett med offerkoftan.

Det måste helst gå en tid, så han kan bli trovärdig i sin personliga omvandling.

Sen kan han börja föreläsa om hur hemskt det är att vara prostituerad. Hur sjuk hela den världen är, och alla de barndomstrauman som prostituerade, torskar och hallickar bär med sig.

Han kan bli en kämpe när det kommer till mänskliga rättigheter, och inspirera andra att göra världen till en bättre plats.
Citera
2020-05-21, 10:33
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Man kan verkligen fråga sig hur det där gick till. Jag tror inte att han är så militant antifeministisk när det kommer till kritan. Det är lika mycket en pose som alltid annat kring den här gubben.
Det är mycket riktigt en fasad och del av den image han tidigare haft.
Citera
2020-05-21, 10:35
Medlem
apankanneringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokstavochsiffra1
För att vara desto mer seriös.

Jag tror Paolo kan komma tillbaka, men då måste han bli ett med offerkoftan.

Det måste helst gå en tid, så han kan bli trovärdig i sin personliga omvandling.

Sen kan han börja föreläsa om hur hemskt det är att vara prostituerad. Hur sjuk hela den världen är, och alla de barndomstrauman som prostituerade, torskar och hallickar bär med sig.

Han kan bli en kämpe när det kommer till mänskliga rättigheter, och inspirera andra att göra världen till en bättre plats.

Jo, fast det bygger ju också på att han fixar att sluta ligga med prostituerade, kan vara det svåraste...
Citera
2020-05-21, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Det är mycket riktigt en fasad och del av den image han tidigare haft.
Så med andra ord kanske det är rent omöjligt att få plats i media Sverige om han nu hade varit en fullblodad antifeminst. Mycket talar om att det ska vara en front. Mest baserar jag det på tv intervjun
Citera
2020-05-21, 10:37
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokstavochsiffra1

Jag tror inte det kommer att fungera, för just om prostitution låter det inte trovärdigt med honom. Hellre brutal ärlighet med ånger : -Jag tappade precis allt, klart jag ångrar !
Citera
2020-05-21, 10:39
Medlem
Jag har kungens träningsbok i nyskick. Undrar om den kommer stiga i värde?
Citera
2020-05-21, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helosan2
Jag har kungens träningsbok i nyskick. Undrar om den kommer stiga i värde?
Lägg upp den på tradera 👍
Citera
2020-05-21, 10:41
Medlem
Citat:
Ja jag vet inte vad du glor på, och vad har babblande om Italien med något att göra?

Paulo Roberto medverkar inte i TV4as program med kvinnlig målgrupp för att locka manliga tittare
män vill inte se någon halvkriminell babbla om Italiensk mat.

Kerstin Thorvall är ett bevis på att kvinnor skyddar kvinnliga sexköpare bättre ja.
https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...mest-forbjudna
Citera
2020-05-21, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Paulo Roberto medverkar inte i TV4as program med kvinnlig målgrupp för att locka manliga tittare
män vill inte se någon halvkriminell babbla om Italiensk mat.

Kerstin Thorvall är ett bevis på att kvinnor skyddar kvinnliga sexköpare bättre ja.
https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...mest-forbjudna

Jo det gör han ju, det är massvis med män som tittar på tv 4. För att de blir lite härligt upprörda av den så kallade feminismen där. Där har Paolo försökt göra sig en nisch för att vara militant antifeminist för att sälja pasta till män som då tror sig bli mer manliga. Män är så lättlurade av reklam på det sättet. De förstår det knappt fast man förklarar för dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in