2020-05-16, 18:56
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Som sagt grodan gillar inte Amilia och vi väntar fortfarande på vår prins(essa).
Men hon får också i många fall cred av mig för en massa saker.

Det vidrigaste dock i BB (enligt mig) är Jassa. Och då menar jag inte bara skriken utan rent hygieniskt. Det har väl knappast undgått någon vilken härlig flicka vi har att göra med och det blir skrattretande när hon spottar ur sig kommentarer som att "det inte är städat" eller "fan vad det ser ut i köket". Hänger ni med?

Det vidrigaste är dock när knulldockan låter Martin bestiga henne i Jullans säng och droppa hans och hennes kroppsvätskor där Jullan skall ligga och sova. Tror ni hon byter lakanet eller säger till Jullan om allt hon skall ligga i? Nix. Snabbsprutan hade alltså lagt sin laddning vid fem tillfällen på Jullans plats och inte heller han har lite respekt att snabbt byta till fräscha lakan.

Det om något är den mest enskilda vidriga händelsen som man kan göra mot sin "vän". Knulldockan borde ha fått lämna för längesedan, vidriga människa.
Är du frigid? Alla gillar väl sex, så även Jasmine! Men inte du?
Btw hoppas Lennie vinner!
2020-05-16, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Huuuuuuaa, får lite feelings. Fel tråd nu: PR passa bättre för detta inlägg. Move! Detta är BB2020.
2020-05-16, 19:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Undrar vad tittarsiffrorna hade varit om programmet sänds under normala omständigheter? Helt otroligt att man inte lyckats få högre siffror faktiskt. Hade det sänts någon form av fotboll hade jag aldrig suttit och kollat på det här före i alla fall

Har alltid gillat programmet men känns lite som att tiden är förbi för det och tvsiffrorna talar sitt tydliga språk.

Hade nog varit likadant för mig, åtminstone mycket mindre BB. Har dock nästan helt tappat intresset när Jullan åkte och Suggan var kvar. Tyvärr fintade TV4 bort oss och Suggan fick vara kvar. Känns som att man alltid bör rösta på sin favorit som i andra produktioner fyran sänder. Då hade Jullan varit kvar och Sami kommer att vinna BB.
2020-05-16, 19:01
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Mergim live med Marcelo.
Å vem fan Marcelo??????!!
2020-05-16, 19:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Grodor är inte frigida, var höll du hus på biologilektionen. Innan du kommenterar så läs vad inlägget handlar om och det är inte dina fingrar i pappas kakhål.
2020-05-16, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Undrar vad tittarsiffrorna hade varit om programmet sänds under normala omständigheter? Helt otroligt att man inte lyckats få högre siffror faktiskt. Hade det sänts någon form av fotboll hade jag aldrig suttit och kollat på det här före i alla fall

Har alltid gillat programmet men känns lite som att tiden är förbi för det och tvsiffrorna talar sitt tydliga språk.
Japp, men det är ju helt och hållet tv4 fel, dom har ju ändrat konceptet, förstört och tyvärr kört programmet i marianergraven.
Enda möjligheten till ett vettigt Big Brother är om femman tar över rodret, och styr det in i en vik full av rom.
2020-05-16, 19:05
Medlem
Finns det någon sida, exempelvis på Instagram, som laddar upp klipp från huset om vad som händer på dagarna? Har tyvärr inte haft möjlighet att följa liven i samma utsträckning. BBKlipp är ju dessvärre borta .
2020-05-16, 19:05
Medlem
Citat:
Sova i Martins och Jassas spermablandning???!!!???🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮
2020-05-16, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hade nog varit likadant för mig, åtminstone mycket mindre BB. Har dock nästan helt tappat intresset när Jullan åkte och Suggan var kvar. Tyvärr fintade TV4 bort oss och Suggan fick vara kvar. Känns som att man alltid bör rösta på sin favorit som i andra produktioner fyran sänder. Då hade Jullan varit kvar och Sami kommer att vinna BB.
Jullan hälsar❤ till fb!
2020-05-16, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Finns det någon sida, exempelvis på Instagram, som laddar upp klipp från huset om vad som händer på dagarna? Har tyvärr inte haft möjlighet att följa liven i samma utsträckning. BBKlipp är ju dessvärre borta .
Kolla tv4 klipp.
2020-05-16, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Kolla tv4 klipp.
Ta ett gratisabb cmore. Bästa!
2020-05-16, 19:09
Medlem
embargos avatar
De kommer ju inte alls vara inne i huset i 100 dagar. På måndag har det gått 98 dagar sen de gick in.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in