2020-05-17, 19:24
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Jädrar i min lilla låda vad jag är nervös att Sami inte vinner
2020-05-17, 19:25
Medlem
Big brothervär snål. Dom burde få mat serverad.
2020-05-17, 19:25
Medlem
Emstarheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
MONTENEGRO ÄR EN STAD I KROATIEN!!! - Jasmine Armstrong BB2020

Haha
Hon trodde även att Mexico ligger i USA
Så pinsamt !!!
2020-05-17, 19:26
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingos
Om man vill jävlas med Amilia röstar man på Jasmine
Om man vill jävlas med dig så röstar man på Sami
Vad tjatig du är om att man ska rösta på Jassa förresten :gäsp:

OnT: vad bruna gänget blivit. Mergim lär kåååka av avundsjuka
2020-05-17, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Hörde att det här, på flashback,* finns en massa människor som stöttar Sami Jacobsson för vinst i BB (du verkar höra till den gruppen) så jag bestämde mig för att skapa ett konto här för att träffa mina likar.
Hittar inte riktigt det flöde jag väntat mig. Ser att kommentarsfältet huvudsakligen fokuserar på de deltagare i BB som åkt ut och om de som står i final tillsammans med Sami.*
Jag hoppas i alla fall att Sami ska ta hem vinsten för att han är en genuin, empatisk, intelligent, charmig och klok* ”social underdog”… och vem faan stöttar inte en underdog med dom personlighetsdragen?
Ja du, jag tycker det är för att dom två sista veckorna har varit historiskt tråkiga i en redan värdelös upplaga där det bara fanns 3 intressanta människor, varav två skandalöst blev utröstade alldeles för tidigt.
ALLA övriga deltagare kan sammanfattas med ett ord, OHYGGLIGA! 🤢🤮
Än hur mycket jag gillar Sami kommer jag tyvärr inte ifrån att allt känns som en enda gäspning och iaf jag orkar inte bry mig längre.
Var betydligt mera engagerad när vi röstade ut surVictoria, megaidioten Alex och givetvis Amilia?
Och så givetvis när vi förgäves försökte rädda Jullan från alla sinnessjuka PK dårar som röstade ut henne!
Så länge tv4 inte fuskar kommer Sami ju vinna överlägset, tror och hoppas jag.

Men årets katastrof ger en bitter eftersmak tycker jag, och iaf jag har lite ångest över att ha lagt ner så mycket tid på denna dynga, men det är ju iofs Corona karantänens fel också.

Och har sen länge insett att den verkliga vinnaren av årets totala magplask hade ju varit allas våran underbara Julia, den enda som kan sägas vara en riktig, klassisk Big Brother deltagare! 💘
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-17 kl. 19:47.
2020-05-17, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingos
Jämfört med Mergim, Sami och Lennie är är hon ett geni., skulle inte förvåna mig om hon i ett IQ test fick högre poäng än dessa socialfall tillsammans
Kan garantera att Jass inte ens skulle klara av att signera sitt egna namn i ett iq test, Hon har inte den enklaste banala allmänkunskapen som är så självklar för en normalbegåvad 20-30 åring. Sami är en kärnfysiker i allmänkunskap om man jämför med plankan.
Att vara smartare än Fake muslimen och nasal Lennie är inte speciellt svårt. Men att påstå att hon skulle vara smartare än vinnaren av BB 2020 Sami alltså, är bara ren och skär nonsens och trams, att ens komma på att påstå något sådant får den som påstår det att framstå som förståndshandikappad.

RÖSTA PÅ KUNG 👑 SAMI 👑 SÅ DEN VÄRDIGASTE VINNER MILJONEN
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emstarheaven
Haha
Så pinsamt !!!
Äh, det är inte så farligt. Det hade varit mer pinsamt om hon jobbade som lärare.......... WAIT A MINUTE!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
MONTENEGRO ÄR EN STAD I KROATIEN!!! - Jasmine Armstrong BB2020
MEXIKO LIGGER I USA!!
Jodå, hon är super intelligent.....hmmm
2020-05-17, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Big brothervär snål. Dom burde få mat serverad.

Ja känns inte ok. De hade ju precis städat i köket och korv och makaroner sista kvällen känns inte seriöst.
2020-05-17, 19:28
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jädrar i min lilla låda vad jag är nervös att Sami inte vinner
Jag har trott att det skulle vara jämt. Men efter att röstningen öppnade idag så har jag läst att typ majoriteten röstar Sami, många fler än vad jag trodde.

Tror resultatet blir nåt såhär:
Sami - 50%
Lennie - 35%
Jasmine - 15%
2020-05-17, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emstarheaven
Haha
Så pinsamt !!!
Och Marocko i Asien...Alt. Oceanien, hon valde mellan dem. JAG säger bara: Jassa ger mig GÅSHÅR!!! 🤣🤣🤣🤣
2020-05-17, 19:31
Medlem
Globalisten55s avatar
Ser framför mig Megrim sitta framför Tv Gooose Lennie.....Väntar på att äntligen bli på****🤪Ohhhh maay gooood. Gooooose

Min röst går till Sami för han har alltid stått bakom min favorit i BB Julia😍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in