2020-05-15, 20:05
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Men svälj huvudet och försvinn. Fan vad du vet allt om allt och alla. Stig ned från din höga häst din jävla pajas. Du har Mergim som idol och han står för allt du säger dig hata. Jävla hycklare!

Haha tack! Ja tycker du det så visst! 😂
Jag har Lennies och Mergims relation som nummer ett. 👍
Jag har Lennie som önskad vinnare sen tidigt.
Jag tycker även att Sami är en värdig vinnare numera sen man lärt känna han bättre och han visar hans fina sidor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Men svälj huvudet och försvinn. Fan vad du vet allt om allt och alla. Stig ned från din höga häst din jävla pajas. Du har Mergim som idol och han står för allt du säger dig hata. Jävla hycklare!
Mergim möter en svår framtid. Så var snälla. I Albanien, som vi i Sverige jobbar för att inte utvisa hbt-personer till, är det olagligt, men inofficiellt råder följande, från Kunan. Skär kuken av och piska. Detta är inget skämt. Fakta. Googla om ni inte tror mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag är inget jävla rytande troll! Jag hejar på Sami, ogillar de flesta andra i huset (förutom Julia och Glasman) Men tycker att man kan skriva VARFÖR man ogillar en person inte önska livet ur någon och hoppas personen hittar en snara.

Trollen (framförallt infiltratörerna) i tråden får gärna flyga och fara.

Sami ska vinna det här!
Chilla Truthseeker, jag iaf vet att du absolut inte är ett troll.
Tvärtom, en av Flashbacks bästa krönikörer. 💘
2020-05-15, 20:06
Medlem
Såhär står det under dagens avsnitt:

"Ett glatt gäng vaknar upp men det vänder snabbt när gamla deltagare kommer på besök. Det blir känslosamma möten och en del bråk, framförallt mellan Jasmine och Amilia. Därefter står det klart att en deltagare ska lämna och valet ligger hos gästerna."

Undra om det var tanken från början?
2020-05-15, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Chilla Truthseeker, jag iaf vet att du absolut inte är ett troll.
Tvärtom, en av Flashbacks bästa krönikörer. 💘
Och nu håller alla på. Håll ihop, håll sams❤️
2020-05-15, 20:10
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Jag tycker du ska ta det lite lugnt, det här är bara flashback. Tror dessutom inte Sami kommer vara så intresserad av att kolla upp allt om honom och programmet.

Han har ju gillat det här stället tidigare, men det lär väl ändras nu tyvärr. Och han kommer garanterat få höra ganska mycket, blir väl informerad som de andra antar jag. Men jag vet ju att han inte står för detta såklart, men är ju synd om han ska dras ner i nån skit pga det
2020-05-15, 20:11
Medlem
Zingo2s avatar
Önskar er alla en trevlig helg, ses på måndag.👍
Då ser vi Sami som vinnare tillsammans.👍
2020-05-15, 20:12
Medlem
crusades avatar
Äntligen är Mergim ute, det har jag längtat efter sedan vecka 1.
Nu är det oväsentligt för mig vem som vinner, mina röster kommer hamna på Sami och jag tror han vinner.
2020-05-15, 20:12
Medlem
__Alez__s avatar
Mergim fick sin hoodie. Bra då är han nöjd.
2020-05-15, 20:14
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Såhär står det under dagens avsnitt:

"Ett glatt gäng vaknar upp men det vänder snabbt när gamla deltagare kommer på besök. Det blir känslosamma möten och en del bråk, framförallt mellan Jasmine och Amilia. Därefter står det klart att en deltagare ska lämna och valet ligger hos gästerna."

Undra om det var tanken från början?

oj vad märkligt skrivet av BB. Jäkla tur att det inte var gästerna som fick välja vem som skulle lämnna
2020-05-15, 20:15
Medlem
icons avatar
Lennie verkar inte lida ett dugg av att Mergim lämnat, tvärtom.
2020-05-15, 20:16
Medlem
Mouchinos avatar
Den som gjort den största resan i BB av alla är Sami och som utan en enda droppe alkohol stått ut med fulla människor,stök, skrik och stim! Han förtjänar verkligen att ta hem hela skiten på Måndag!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in