2020-05-15, 21:45
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Hej då flashback. Hej då hatet, ilskan, ångesten, stressen och frustrationen. Jag skäms. Jag får kräkkänslor över vissa saker jag skrivit här. Jag måste ge upp. Jag måste släppa taget om allt detta. Jag pallar inte med allt detta elände som pågår. Alla som far illa och verkligen lider där ute. Det är inte synd om mig. Jag är min egna värsta fiende och vill inte att andra ska lida för att jag är en idiot. Ingen ska dras ner i min skit. Jag ska bara dra ner mig själv.

Tycker inte synd om mig själv. Avskyr när folk tror att jag gör det. Jag är bara ett offer för min egna fåfänga. Känner mig som en äcklig psykopat. Jag vill inte må så här över saker bortom min kontroll. Saker jag ändå inte kan styra över. Saker jag egentligen inte ska lägga min näsa i blöt i. Jag ska inte gräva ner mig. Jag ska inte älta. Jag ska inte trassla in mig i dessa nät. Jag måste sluta tangentbordskriga. Ibland känner jag bara för att kasta datorhelvetet ut ur fönstret.

Jag ska enbart sköta mitt liv och skita i andras. Utav respekt för andra och inte för att jag är självisk. Man ska vara den förändring i samhället man själv vill se.

Vill inte vara överdramatisk då jag egentligen inte har något att vara orolig för. Men jag måste sluta skriva dumt skit på internet innan jag faktiskt ställer till det för mig själv och andra på riktigt.

Förlåt och farväl.
Du är förlåten och lycka till i livet även om jag tror att du kommer tillbaka hit förr eller senare igen Flashback är Flashback liksom Men du har rätt i att FB faktiskt inte bidrar till så mycket gott förutom att fastna i en negativ spiral och man stöter på idioter överallt som man slipper utanför FB - inte för att du har sagt det men jag gör! Man slipper bli irriterad och det i sig är väldigt skönt! Att oroa sig över saker som man inte kan förändra eller påverka är onödigt och det är bättre att lägga fokus på det som man faktiskt kan förändra och regel nummer ett är att börja med att må bra med sig själv - då blir hela livet roligare med! Jag förstår dock inte varför du säger att du känner dig som en psykopat? Du agerar ju som motsatsen till en...en psykopat hade inte brytt sig om all skit han/hon hade skrivit och fått skuldkänslor och sagt förlåt.

Men det är bra att du känner "att nu räcker det" och att du vill spendera din tid på vettigare saker än att slösa din tid. Du utvecklas och går framåt i livet och det får man väl gratulera dig för!

Du är en jävligt intressant människa måste jag väl erkänna såhär i förbi farten!
Jag önskar dig lycka till och hoppas att livet går bra, om inte så finns vi här som stöd
Citera
2020-05-15, 21:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Du är förlåten och lycka till i livet även om jag tror att du kommer tillbaka hit förr eller senare igen Flashback är Flashback liksom Men du har rätt i att FB faktiskt inte bidrar till så mycket gott förutom att fastna i en negativ spiral och man stöter på idioter överallt som man slipper utanför FB - inte för att du har sagt det men jag gör! Man slipper bli irriterad och det i sig är väldigt skönt! Att oroa sig över saker som man inte kan förändra eller påverka är onödigt och det är bättre att lägga fokus på det som man faktiskt kan förändra och regel nummer ett är att börja med att må bra med sig själv - då blir hela livet roligare med! Jag förstår dock inte varför du säger att du känner dig som en psykopat? Du agerar ju som motsatsen till en...en psykopat hade inte brytt sig om all skit han/hon hade skrivit och fått skuldkänslor och sagt förlåt.

Men det är bra att du känner "att nu räcker det" och att du vill spendera din tid på vettigare saker än att slösa din tid. Du utvecklas och går framåt i livet och det får man väl gratulera dig för!

Du är en jävligt intressant människa måste jag väl erkänna såhär i förbi farten!
Jag önskar dig lycka till och hoppas att livet går bra, om inte så finns vi här som stöd

Jag har hållt på så här förut och sagt jag ska lägga av med flashback. Som sagt så är det ju en negativ spiral/cirkel som är väldigt svår att bryta. Dopamin-beroende i stort sett.

Men tack. Det där värmde verkligen. Jag tänker precis som du menar att jag borde göra. Nu ska jag bara se till att hålla mig borta härifrån. Jag måste skaffa mig ett liv utanför Internet.

Hej svejs!
Citera
2020-05-16, 00:23
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Jag hatar människor så jävla mycket varje människa i denna värld förtjänar att bli slagen och spottad på. Människor är så jävla fula och äckliga, fan vad jag har lust att våldta en svensk tjej och rita in en swaztika i hennes ansikte. Ni är så in i helvetes jävla dumma. Fan vad värdelösa ni är. Jag har mått dåligt i hela mitt jävla liv på grund av människors ondska. Mitt liv har varit ett jävla helvete

Jag har aldrig fått känna mig lycklig och bara mötts av hat och elende. Min psykiska ohälsa har alltid varit på botten pga. att människor är så jävla egoistiska, onda, själviska och vidriga. Man drar ner humöret så jävla mycket hela tiden. Jag tycker att det är det giftiga i människors sätt att vara. Att folk ger sig på en om de märker att de kan komma undan med det. Har sett så jääävla mycket orättvisa ska ni veta. Sånt totalt jävla bullshit som passerar, vissa får ett fritt pass till att göra vad dom vill och vissa ska bestraffas och plågas för sina åsikter och värderingar. Nämner inga namn. Jag mår så jävla dåligt av det här samhället alltså, vi vita människor är bara en resurs som man kan utnyttja och sen utrota som om vi vore en jävla samling av träd. Jag mår så jävla dåligt av det här jävla samhället. Man pressar sin själ att stå ut, kämpa vidare, men sen så dras man alltid ner igen.

Inte ens de goda kommer undan. Läste en psykologisk artikel att goda människor antingen lyckas med att vara goda, eller så pressas dom. Och blir dörrmattor. Ni är så äckliga. Vill ni ha såna där sexslavar också, och göra dom hyggliga till era trälar? Bara ett skott i huvet förtjänar ni. Pissar på er.

Ska vi prata om värdegrund? Ska vi prata om vit makt?

Men va faan, om svarta kuridutter mulatter och indianer får ha sina jävla rättigheter så borde väl vi åtmidstonde få ha en jävla rätt att existera?!?! Vadå rättigheter, ska vi ge upp vårt eget livsrum bara för att ni ska få tandvård och slippa stå ute i regnet? Det är en jävla bagatell jämfört med det lidande jag har mött av att bo på orten. Jag har bott bland blattarna hela mitt liv, och de har aldrig accepterat mig. Jag bor i det brända kolets värld. Hur tror ni det känns då att behöva leva bland främlingar, i sitt eget förbannade land? Att behöva känna en känsla av utanförskap, att de våldtar mitt land och fryser ut mig, och de njuter av det så jävla mycket. Det gör ju för fan att man vill HÄMNAS!! Jag bor i ett ghetto och det har jag aldrig mått bra av.

Godkväll
Citera
2020-05-16, 00:54
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Jag har hållt på så här förut och sagt jag ska lägga av med flashback. Som sagt så är det ju en negativ spiral/cirkel som är väldigt svår att bryta. Dopamin-beroende i stort sett.

Men tack. Det där värmde verkligen. Jag tänker precis som du menar att jag borde göra. Nu ska jag bara se till att hålla mig borta härifrån. Jag måste skaffa mig ett liv utanför Internet.

Hej svejs!
Herregud. Vilken kille. Nu dömer jag dig, men.

Du har sagt att du ska sluta på flashback hur många gånger som helst nu. "Ja. Men den här gången är det verkligen på riktigt!" Snälla. Vi vet allihop att du inte tänker sluta, om ett par dagar är du igång och skriver igen.

Du skriver bara att du ska sluta för att få uppmärksamhet. Måste du verkligen ljuga för andra bara för att du har noll självförtroende? Du skriver i tråden att du är en svag person, och det är du ju. Men troligtvis är det bara din svaghet, och inte styrka, som hindrar dig från att sluta. För isåfall så lämnar du ju walkover till dina mobbare.

Och tacka mig, för helvete.
Det här är en bättre personanalys än vad du någonsin kommer få från jujju.
Citera
2020-05-16, 01:05
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Herregud. Vilken kille. Nu dömer jag dig, men.

Du har sagt att du ska sluta på flashback hur många gånger som helst nu. "Ja. Men den här gången är det verkligen på riktigt!" Snälla. Vi vet allihop att du inte tänker sluta, om ett par dagar är du igång och skriver igen.

Du skriver bara att du ska sluta för att få uppmärksamhet. Måste du verkligen ljuga för andra bara för att du har noll självförtroende? Du skriver i tråden att du är en svag person, och det är du ju. Men troligtvis är det bara din svaghet, och inte styrka, som hindrar dig från att sluta. För isåfall så lämnar du ju walkover till dina mobbare.

Och tacka mig, för helvete.
Det här är en bättre personanalys än vad du någonsin kommer få från jujju.
Det där var väl lite onödigt? Det är väl inte ditt problem när han ska sluta komma tillbaka till flashback osv, han försöker ju och tillslut kommer han att lyckas. Det gäller allt här i livet, det är sällan man lyckas på första försöket men visst är det skönt om det blir så.

Läste ditt förra inlägg också, vad är dina drömmar och varför sitter du fast i din livssituation?
Citera
2020-05-16, 01:11
Medlem
jjujjus avatar
Citat:

Hej svejs!
Ett tips på vägen är att skaffa någon ny hobby eller något annat som du kan sysselsätta dig med, då blir det också mycket enklare att sluta. Det är sant att det är en negativ spiral och att det ger någon sorts dopaminkick på något sätt. Sätt upp ett nytt mål, förutom att sluta med Flashback så kan du ju sätta upp ett mål du vill nå istället, skriva en bok? Bli bra på en ny sport? Det är sorgligt hur mycket tid man spenderar och slösar bort genom att sitta vid datorn, man missar ju LIVET.

Börja ta promenader varje dag i solen och njut av hur vackert allt är och försök att lägga tankarna bakom dig och njuta av att vara här och nu, då blir livet mycket roligare att leva.
Citera
2020-05-16, 01:26
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Det där var väl lite onödigt? Det är väl inte ditt problem när han ska sluta komma tillbaka till flashback osv, han försöker ju och tillslut kommer han att lyckas. Det gäller allt här i livet, det är sällan man lyckas på första försöket men visst är det skönt om det blir så.

Läste ditt förra inlägg också, vad är dina drömmar och varför sitter du fast i din livssituation?
Äh, rent tekniskt så är det faktiskt jävligt relevant att jag påpekar det uppenbara med att han skriver så, att han ljuger om att han ska sluta på samma sätt som vissa startar självmordstrådar Bara för att de vill ha uppmärksamhet. Jag sätter fan 10 spänn på att han är tillbaka snart igen. Det han drivs av däremot är antagligen att han mer eller mindre är mobbad på flashback, och det som får honom att komma tillbaka är att han inte ska vika sig. Sånt tycker hjag är kul när såna som han blir hatade. Kolla hans kommentarshistorik får du se.

Min högsta dröm är att ta en annan människas liv och komma undan med det. Att låta hatet vinna. Typ slå ihjäl en tjej som är ute i skogen och sen dumpa kroppen i en sjö. Så, där har vi det.

Citat:
Ett tips på vägen är att skaffa någon ny hobby eller något annat som du kan sysselsätta dig med, då blir det också mycket enklare att sluta. Det är sant att det är en negativ spiral och att det ger någon sorts dopaminkick på något sätt. Sätt upp ett nytt mål, förutom att sluta med Flashback så kan du ju sätta upp ett mål du vill nå istället, skriva en bok? Bli bra på en ny sport? Det är sorgligt hur mycket tid man spenderar och slösar bort genom att sitta vid datorn, man missar ju LIVET.

Börja ta promenader varje dag i solen och njut av hur vackert allt är och försök att lägga tankarna bakom dig och njuta av att vara här och nu, då blir livet mycket roligare att leva.

Då är det så att du är sämre på psykologi än vad du tror. Du ser det som andra visar, men du har inte lärt dig att se förbi masken som folk visar upp och se vad deras verkliga svagheter är. Du kunde inte räkna ut mina, eller torstens. Du är också naiv nog att tro att du är någon slags expert på psykologi med dina tips. "Skaffa en hobby, skaffa en hundvalp". Pfffft. De där slentrianmässiga tipsen är rent pseudovetenskapliga och kan appliceras på vemsomhelst, har inget med psykologi att göra.
Citera
2020-05-16, 01:51
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Äh, rent tekniskt så är det faktiskt jävligt relevant att jag påpekar det uppenbara med att han skriver så, att han ljuger om att han ska sluta på samma sätt som vissa startar självmordstrådar Bara för att de vill ha uppmärksamhet. Jag sätter fan 10 spänn på att han är tillbaka snart igen. Det han drivs av däremot är antagligen att han mer eller mindre är mobbad på flashback, och det som får honom att komma tillbaka är att han inte ska vika sig. Sånt tycker hjag är kul när såna som han blir hatade. Kolla hans kommentarshistorik får du se.

Min högsta dröm är att ta en annan människas liv och komma undan med det. Att låta hatet vinna. Typ slå ihjäl en tjej som är ute i skogen och sen dumpa kroppen i en sjö. Så, där har vi det.
Nej jag är inte intresserad av att se anonyma flashbackanvändare mobba varandra för att dom mår dåligt själva.

Din högsta dröm är inte alls det att ta någon annans liv, det är något du sitter och säger för att du själv vill ha uppmärksamhet. Du projicerar en hel del, du anklagar honom för saker som du själv gör. Människor som tänker som du gör är oftast dom svagaste av dom alla och det vet du om, allt det där hatet är hat du känner mot dig själv egentligen som du projicerar på världen men egentligen så är du sjukt besviken på dig själv och det är inte här du vill vara.

Ditt beteende och attityd förknippar jag med en kille som har en dålig relation till sin mamma - eller känner sig avvisad av kvinnor och ett utanförskap, detta triggar igång dina hatkänslor för du känner dig inte välkommen och accepterad och då börjar du hata på världen och att allt är alla andras fel och att du ska hämnas på dom och döda dom. Är det inte bättre att försöka lösa dina inre problem så att du slipper må och känna såhär? För det är väldigt krävande och jobbigt att gå runt och må så som du gör. Det är dags att sluta skylla ifrån dig på världen och ta ansvar för ditt liv, det är ditt fel att du sitter i den situationen du gör, jag förmodar att du är en vuxen människa? Jag får känslan av att du är en typisk incel? Rätta mig om jag har fel, du verkar ju vilja höra rå sanning med tanke på hur du själv uttrycker dig så det borde inte vara något problem att berätta hur jag uppfattat dig av det lilla jag sett. Du är en sån som fastnat hemma och runkar varje dag och är arbetslös och lever isolerat liv och är arg över att ditt liv inte är bra och att du inte har en flickvän?

Citat:
Då är det så att du är sämre på psykologi än vad du tror. Du ser det som andra visar, men du har inte lärt dig att se förbi masken som folk visar upp och se vad deras verkliga svagheter är. Du kunde inte räkna ut mina, eller torstens. Du är också naiv nog att tro att du är någon slags expert på psykologi med dina tips. "Skaffa en hobby, skaffa en hundvalp". Pfffft. De där slentrianmässiga tipsen är rent pseudovetenskapliga och kan appliceras på vemsomhelst, har inget med psykologi att göra.
Oroa dig inte för mig och mina kunskaper, oroa dig för dig själv till att börja med och fundera på hur du ska ta dig ur din livvsituation som du inte är nöjd med. Jag ser när människor söker uppmärksamhet och det betyder inte att det är något dåligt det är också en del utav en läkprocess som behövs för att en individ ska vilja gå vidare och nå sina mål och komma över det som varit. Ett snällt bemötande betyder inte att man inte vet eller ser - allt fungerar psykologiskt, tänk själv och erkänn att du också vill få känna sympati och medlidande annars hade du aldrig uttryckt dig här från första början, vi är människor och har vissa behov och för att gå vidare mot förändring så behöver du också få känna att någon förstår dig. Du blev svartsjuk på att torsten fick uppmärksamhet och respons och inte du - därav ditt agg och att du skrev det du skrev, för dig så var det irriterande och du kände att du störde dig på honom och ville att han skulle veta det.
Citera
2020-05-16, 02:39
Medlem
nijes avatar
Det gungeligungar i mig ikväll. Om jag kunde skulle jag dansa. Om jag vågade skulle jag gå ut. Om jag vore snyggare skulle jag knulla någon. Om jag vore en annan skulle jag inte skriva det här.

Men jag tror att det är bra. Att skriva. Här. Att vända ut och in på sig själv, välja ut de delar som gör ont och ge bort dem till människor som inte har med mig att göra. Sluta bry sig. Mina bördor är inte heliga. De är inte ens värdefulla. De är skräp, brännbart avfall. Jag dumpar dem här, en efter en, och det känns bra. Befriande.
Citera
2020-05-16, 11:41
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ditt beteende och attityd förknippar jag med en kille som har en dålig relation till sin mamma - eller känner sig avvisad av kvinnor och ett utanförskap, detta triggar igång dina hatkänslor för du känner dig inte välkommen och accepterad och då börjar du hata på världen och att allt är alla andras fel och att du ska hämnas på dom och döda dom. Är det inte bättre att försöka lösa dina inre problem så att du slipper må och känna såhär? För det är väldigt krävande och jobbigt att gå runt och må så som du gör. Det är dags att sluta skylla ifrån dig på världen och ta ansvar för ditt liv, det är ditt fel att du sitter i den situationen du gör, jag förmodar att du är en vuxen människa? Jag får känslan av att du är en typisk incel? Rätta mig om jag har fel, du verkar ju vilja höra rå sanning med tanke på hur du själv uttrycker dig så det borde inte vara något problem att berätta hur jag uppfattat dig av det lilla jag sett. Du är en sån som fastnat hemma och runkar varje dag och är arbetslös och lever isolerat liv och är arg över att ditt liv inte är bra och att du inte har en flickvän?
Tänker inte skriva något taskigt tillbaka men det är ju faktiskt en del saker du hade rätt i där. Jag känner mig utstött, både av andra killar och av kvinnor. Och jag får ofta höra att jag har en attityd av andra och ibland att jag är ett svin. Men jag vet faktiskt inte hur någon annan kan hjälpa mig med dom sakerna och få mig att må bättre? Det känns som ingen har lust att hjälpa mig med det.
Citera
2020-05-16, 13:41
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Oroa dig inte för mig och mina kunskaper, oroa dig för dig själv till att börja med och fundera på hur du ska ta dig ur din livvsituation som du inte är nöjd med. Jag ser när människor söker uppmärksamhet och det betyder inte att det är något dåligt det är också en del utav en läkprocess som behövs för att en individ ska vilja gå vidare och nå sina mål och komma över det som varit. Ett snällt bemötande betyder inte att man inte vet eller ser - allt fungerar psykologiskt, tänk själv och erkänn att du också vill få känna sympati och medlidande annars hade du aldrig uttryckt dig här från första början, vi är människor och har vissa behov och för att gå vidare mot förändring så behöver du också få känna att någon förstår dig. Du blev svartsjuk på att torsten fick uppmärksamhet och respons och inte du - därav ditt agg och att du skrev det du skrev, för dig så var det irriterande och du kände att du störde dig på honom och ville att han skulle veta det.

Men ärligt talat nu, vem fan tror du att du är? Du sitter ju helt klart på en hög häst. Du säger att jag är något slags värdelöst incel utan att ge någon form av stöd eller hjälp eller veta ett dugg om mig, sen säger du att jag ska försöka få hjälp från andra så jag kan bry mig mer om mig själv? Fattar du inte att det är just såna som du som skapar den känslan av hat och bitterhet mot andra? Det är så jävla mycket mer vett i det jag skrev än du vågar erkänna. Du skriver att jag är den svagaste sortens människa. Vad fan är det att häva ur sig på någon man aldrig har pratat med? Det var inte mycket jag skrev för att du skulle totalt förkasta mig och kalla mig för såna saker. Att alla ska dömas efter någon jävla mall i hur bra det passar er tjejer känns som en jävligt dum och idiotisk idé, du är ju så entitled till att få säga precis vad du vill och högmodig att det inte är sant. Du inser inte att du är en jävla svag person som hela tiden leker expert fastän dina små analyser ser ut som något en femåring klottrat ihop.
Citera
2020-05-16, 18:37
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Tänker inte skriva något taskigt tillbaka men det är ju faktiskt en del saker du hade rätt i där. Jag känner mig utstött, både av andra killar och av kvinnor. Och jag får ofta höra att jag har en attityd av andra och ibland att jag är ett svin. Men jag vet faktiskt inte hur någon annan kan hjälpa mig med dom sakerna och få mig att må bättre? Det känns som ingen har lust att hjälpa mig med det.
Du klarade hålla dig i två timmar - det är alltid något

Den här frustrationen som du går runt och bär på utstrålar du omedvetet utåt. Kanske är du inte tålmodig, trevlig och glad + rolig (egenskaper som lockar folk till en). När jag var i en depression en gång så ville jag skaffa nya vänner men det var oerhört svårt men efter att jag kom ur depressionen så blev det plötsligt superlätt och alla började komma till mig. Uppenbarligen så utstrålar man någon sorts negativitet/frustration och pratar om negativa saker som får människor att backa - och när man mår bra så är man avslappnad och saker och ting blir inte krystat eller att man råkar vara för "på".

Har du någon diagnos? ADHD eller aspergers? Du väntade nämligen 2 timmar för att sedan bli arg för att du ännu inte har fått ett svar, och där satt du och grubblade en massa och skapade nya scenarion i ditt huvud att bli arg och frustrerad över - fundera på hur du då är mot människor när ni står med varandra och pratar, kanske är du för "på"?

Sen att människor rakt ut säger till dig att du är ett "svin" det har nog med att göra vad du säger och hur du beter dig? Dom kallar väl inte dig för ett svin out of the blue? Något har du ju uppenbarligen gjort dom för att dom ska bli arga och kalla dig det.

Citat:
Men ärligt talat nu, vem fan tror du att du är? Du sitter ju helt klart på en hög häst. Du säger att jag är något slags värdelöst incel utan att ge någon form av stöd eller hjälp eller veta ett dugg om mig, sen säger du att jag ska försöka få hjälp från andra så jag kan bry mig mer om mig själv? Fattar du inte att det är just såna som du som skapar den känslan av hat och bitterhet mot andra? Det är så jävla mycket mer vett i det jag skrev än du vågar erkänna. Du skriver att jag är den svagaste sortens människa. Vad fan är det att häva ur sig på någon man aldrig har pratat med? Det var inte mycket jag skrev för att du skulle totalt förkasta mig och kalla mig för såna saker. Att alla ska dömas efter någon jävla mall i hur bra det passar er tjejer känns som en jävligt dum och idiotisk idé, du är ju så entitled till att få säga precis vad du vill och högmodig att det inte är sant. Du inser inte att du är en jävla svag person som hela tiden leker expert fastän dina små analyser ser ut som något en femåring klottrat ihop.
Jag är mig själv och jag berättar vad jag ser, uppfattar och tror. Håller du inte med om att det är ett svagt beteende att låta demonerna inom en vinna? Alla människor har dom inom sig, det som skiljer dom svaga ifrån dom starka det är att man aldrig låter hatet och orättvisan vinna över en vad man än går igenom. Ju mer skit man går igenom och håller sig till att vara en god och bra människa desto starkare är man som människa!

Du blir arg på mig för att jag berättar för dig det som du redan egentligen vet, ditt ego tar stryk därför reagerar du som du gör och det är helt okej och normalt för en person som lever i förnekelse.

Du behöver ta av dig din offerkofta om du ska få någon förändring i ditt liv, sluta skylla ifrån dig på allt och alla och det är din egna attityd som får folk att behandla dig med samma mynt tillbaka. Är du snäll och trevlig mot människor så kommer dom vara snälla och trevliga tillbaka mot dig. Jag förstår att du vill ha medlidande och få känna att någon bryr sig om dig men du måste också förstå att det är du själv som schasar bort människor ifrån att ge dig det när du beter dig som du gör.

Du har mycket självhat inom dig och ju sämre du beter dig, desto mer bygger du på självhatet - som du förstår så gynnar inte ditt beteende dig själv alls för fem öre. Du tycker att det är skönt för stunden men sen kommer ångesten och så sitter du där och har kommit ännu längre ifrån "den du egentligen VILL vara". Som du förstår så ligger framtiden i dina egna händer och det är du som bestämmer hur din framtid och din personliga utveckling ska bli och hittills har du gått baklänges för att trotsa och få uppmärksamhet, du tror att ju elakare du blir desto mer respons kommer du få - men all respons är ju inte alltid lika rolig. Sen försökte du klämma in en diss där på slutet, alltså jag tycker ju att du är väldigt söt som försöker men skit i att göra så mot personer som ser igenom dig - det blir bara fel och får knappast din önskade effekt. Jämför inte dig själv med mig, det är ett stort misstag och skulle inte ge en rättvis bild heller då vi inte sitter i samma båt.

Hur känner du själv när du uttrycker dig rått mot andra och inte kan tåla att få kritik tillbaka? Jag tycker att det känns rätt omoget och det är jag rätt säker på att du håller med mig om? Det finns två vägar att gå, antingen så kan jag puttinutta dig eller så kan jag hjälpa dig göra en förändring i ditt liv men då måste du själv också ha viljan till att bli en bättre version av dig själv och acceptera och se dina brister och inte bli arg på mig när jag påpekar dom, för om vi inte tar upp dom så kommer du ju inte vara medveten om den skadan du gör mot dig själv samt att kunna få chansen att förändra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in