Citat:
Du är förlåten och lycka till i livet även om jag tror att du kommer tillbaka hit förr eller senare igen Flashback är Flashback liksom Hej då flashback. Hej då hatet, ilskan, ångesten, stressen och frustrationen. Jag skäms. Jag får kräkkänslor över vissa saker jag skrivit här. Jag måste ge upp. Jag måste släppa taget om allt detta. Jag pallar inte med allt detta elände som pågår. Alla som far illa och verkligen lider där ute. Det är inte synd om mig. Jag är min egna värsta fiende och vill inte att andra ska lida för att jag är en idiot. Ingen ska dras ner i min skit. Jag ska bara dra ner mig själv.
Tycker inte synd om mig själv. Avskyr när folk tror att jag gör det. Jag är bara ett offer för min egna fåfänga. Känner mig som en äcklig psykopat. Jag vill inte må så här över saker bortom min kontroll. Saker jag ändå inte kan styra över. Saker jag egentligen inte ska lägga min näsa i blöt i. Jag ska inte gräva ner mig. Jag ska inte älta. Jag ska inte trassla in mig i dessa nät. Jag måste sluta tangentbordskriga. Ibland känner jag bara för att kasta datorhelvetet ut ur fönstret.
Jag ska enbart sköta mitt liv och skita i andras. Utav respekt för andra och inte för att jag är självisk. Man ska vara den förändring i samhället man själv vill se.
Vill inte vara överdramatisk då jag egentligen inte har något att vara orolig för. Men jag måste sluta skriva dumt skit på internet innan jag faktiskt ställer till det för mig själv och andra på riktigt.
Förlåt och farväl.
Tycker inte synd om mig själv. Avskyr när folk tror att jag gör det. Jag är bara ett offer för min egna fåfänga. Känner mig som en äcklig psykopat. Jag vill inte må så här över saker bortom min kontroll. Saker jag ändå inte kan styra över. Saker jag egentligen inte ska lägga min näsa i blöt i. Jag ska inte gräva ner mig. Jag ska inte älta. Jag ska inte trassla in mig i dessa nät. Jag måste sluta tangentbordskriga. Ibland känner jag bara för att kasta datorhelvetet ut ur fönstret.
Jag ska enbart sköta mitt liv och skita i andras. Utav respekt för andra och inte för att jag är självisk. Man ska vara den förändring i samhället man själv vill se.
Vill inte vara överdramatisk då jag egentligen inte har något att vara orolig för. Men jag måste sluta skriva dumt skit på internet innan jag faktiskt ställer till det för mig själv och andra på riktigt.
Förlåt och farväl.
Men du har rätt i att FB faktiskt inte bidrar till så mycket gott förutom att fastna i en negativ spiral och man stöter på idioter överallt som man slipper utanför FB - inte för att du har sagt det men jag gör! Man slipper bli irriterad och det i sig är väldigt skönt! Att oroa sig över saker som man inte kan förändra eller påverka är onödigt och det är bättre att lägga fokus på det som man faktiskt kan förändra och regel nummer ett är att börja med att må bra med sig själv - då blir hela livet roligare med! Jag förstår dock inte varför du säger att du känner dig som en psykopat? Du agerar ju som motsatsen till en...en psykopat hade inte brytt sig om all skit han/hon hade skrivit och fått skuldkänslor och sagt förlåt. Men det är bra att du känner "att nu räcker det" och att du vill spendera din tid på vettigare saker än att slösa din tid. Du utvecklas och går framåt i livet och det får man väl gratulera dig för!
Du är en jävligt intressant människa måste jag väl erkänna såhär i förbi farten!
Jag önskar dig lycka till och hoppas att livet går bra, om inte så finns vi här som stöd
varje människa i denna värld förtjänar att bli slagen och spottad på. Människor är så jävla fula och äckliga, fan vad jag har lust att våldta en svensk tjej och rita in en swaztika i hennes ansikte. Ni är så in i helvetes jävla dumma. Fan vad värdelösa ni är. Jag har mått dåligt i hela mitt jävla liv på grund av människors ondska. Mitt liv har varit ett jävla helvete