2020-05-16, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redpilling
Köper inte många män av bekvämlighetsskäl?

Hosta upp 1 500, dra på kondom och kötta på den stackars sexarbetaren.

Alternativet är ofta att börja dejta, laga middag/bjuda på middag, köpa blommor och låtsas vara intresserad av dejtens tråkiga jävla liv.

Jag tror många män drar sig för att bjuda ut en brud idag. Kvinnor idag i Sverige har högt ställda krav på män, klär sig som Ellen Degeneres, ful frilla, tror de är guds gåva till männen trots att de ser ut som träskmonster.

Om alternativet är Thai Massage Salongens Happy Ending för 500 så väljer jävligt många det sistnämnda idag, gissar jag.

Jag skulle personligen av flera skäl aldrig köpa sex under några som helst omständigheter.

Min människosyn, relation, andliga åskådning m.m.

Så är det säkert till stor del. Skrevs för inte så länge sen om att många som åker dit för sexköp är just 90-talisrer. Visar väl på var förhållandet mellan könen är påväg i samhället överlag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bratider
Och den har jag inte läst ?
Har du svårt med att vissa personer kanske skyddar andra av olika anledningar ?
Nu får du nog utveckla och redogöra för dina mycket fragmentariska teser här.
Citera
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Förstår inte riktigt varför han ens skulle behöva betala för knull? Status + Tinder borde väl vara tillräckligt?
Man betalar inte en prostituerad för själva knullet, man betalar för att hon skall gå efteråt.
Citera
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brattalid
https://www.amelia.se/reportage/intervju/paolo-roberto-om-nya-karleken-elin-ar-ett-perfekt-team/?utm_medium=link&utm_campaign=social_sharing&utm_s ource=facebook&social=fb&fbclid=IwAR1ih-HdkXw4cCtxyPuR2aCPv2Aj1cUJqtsYkwJ5fQw36IBi3qlJBO_h cl8
][/url]
Herregud! Artikeln är publicerad 14 maj år 2020, alltså för två dagar sedan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preev
Varför får denna nyhet sån jävla hybris?

''I Sverige stöds sexköpslagen av 80 % av svenska folket enligt en undersökning som gjordes 2006. Studien prostitution i Danmark, som är den största som har gjorts i modern tid i Skandinavien, visar att 85–98 % av de som själva säljer sex är emot en lag mot sexköp.''
- https://sv.wikipedia.org/wiki/Prostitution

Betaltjejerna verkar sälja sig själva enligt Skandinaviens största studie som gjorts i modern tid. Så vem fan bryr sig om deras kunder? Ingen gör fel, båda är med på det. Idiotisk lag...

Förövrigt så pröjsar alla män för fitta på ett eller annat sätt. Om det är genom att smöra och bjuda på dyra drinkar, restaurangbesök och taxiresor eller betala 2000 kr i cash är ingen större skillnad i min värld.

Det som jag tycker är lite kul är att dom som klagar är mest kvinnor, och dom vet att makten dom har kommer bara från sex, så sexköp gör att män har andra val förutom att behöva sitta och be över fitta på Tinder, vilket gör så att kvinnor inte hamnar på en lika hög piedestal. Nu hade jag ju aldrig betalat för knull, men ser inte direkt något problem med det heller.
Citera
2020-05-16, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fejsetnr1
Paolo säger att tjejen säkert är dittvingad i intervjun!! Ne pablo hon älskar att ligga med massa okända svettiga illaluktande feta män. För några hundralappar,,,,iq fiskmås,,,

Tja, uppenbarligen vill inte ens hans egen flickvän ligga med honom så....? Dum som en åsna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Ja, skittöntigt. Enda orsaken till att dessa fryspizzor sålde beror ju på att de hade Paolo's ansikte på förpackningarna. Det var annars inget märkvärdigt med dem jämfört med Grandiosapizzorna och för egen del köper jag Anamma's veganska pizzor alla dagar i veckan före det nya icke-Paolo märket som kommer lanseras nu, däremot hade jag kunnat tänka mig stödköpa Paolo's icke-veganska fryspizzor om de fanns kvar, men allt var bortplockat på ICA redan igår.

Jag kollade runt där jag bor och mycket riktigt så har pizzorna försvunnit från ICA och deras samarbetspartner Mathem. City Gross och Coop är inte lika fjantiga och säljer fortfarande Paolos varor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Förstår du själv hur dum du är? Det skulle innebära att man kan häktas för ALLA brott upp till 1 års fängelse i skalan dvs fortkörning, snatteri etc etc. Hur många hjärnceller har du egentligen?

Hahaha din idiot jag talar av egen erfarenhet, suttit häktad flera gånger för småbrott som har ett par månaders fängelse upp till några års fängelse i i straffskalan. Det RÄCKER med att brottet kan GE UPP TILL 1 år för att man ska kunna begäras häktad. Ring en brottmålsadvokat och fråga själv.

ALLA behöver inte bli häktade, det beror på om det är en återfallsförbrytare som begår brott igen på kort tid, personen redan finns med i registret, personen begår brott under sin villkorliga frigivning eller under frivårdspåföljd eller villkorlig dom, då kan man häkta då det finns risk för att personen ska fortsätta begå brott i frihet.
Senast redigerad av preev 2020-05-16 kl. 17:21.
Citera
2020-05-16, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Äckligt att se Wallin, Maggio, Zara Larsson, Fritz m.fl. kasta sig på Paolo som hyenor nu.

Varför ska fnasken utmålas som offer? Många av dem njuter av detta och gör det av egen fri vilja.

Att Zara Larsson är upprörd är sådant hyckleri. Hon hade uppenbarligen ej problem med att Justin Bieber knullat prostituerade:

https://www.expressen.se/noje/zara-larsson-om-sin-festnatt-med-bieber/
Senast redigerad av creer 2020-05-16 kl. 17:18.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Polisen har rätt att avvakta med att ingripa för att samla bevis.
Annars skulle torskarna bara kunna dömas till försök till sexköp.

Som har samma straffvärde som fullbordan.
Citera
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ok, möjligen är det så, kanske är 10% en låg siffra. Jag tror det är hyfsat vanligt med något enstaka köp på semester utomlands, en gång i livet, men mycket ovanligare med regelbundna sexköp i Sverige (iaf utanför storstäderna).

Alla sexköp jag menade i min bekantskapskrets har skett just utomlands i länder där det är lagligt eller semi-lagligt. I Sverige på nån obskyr lägenhetshotell där man vet det är olagligt skulle ingen jag känner riskera (tror jag). Men en hel massa killar tar chansen när det bjuds utomlands, säkert många fler än de flesta skulle tro.

Och jag är ingen gubbe heller eller incel och det är inte mina polare heller. Plus vi har mer eller mindre lagt ner sånt nu när vi blivit äldre. Det var när vi var unga och faktiskt lätt kunde få vanliga tjejer som vi härjade som mest. Inte för makt eller för något sånt utan för det var kul helt enkelt. Ut och kröka på semestern och sen dra till en cool bordell, det är jävligt kul så är det bara.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Du menar folk som lyssnar blint på massmedia.
Nej jag menar falsk konsensus generellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in